Dwayne "The Rock" Johnson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikun sellaisen lappeenrantalaisen mummon kanssa leipomassa karjalanpiirakoita

rock2.webp

Käykö nyt?

http://oi39.tinypic.com/10mo1ew.jpg

Keitä nuo 2 muuta tossa kuvassa on? Ilmeisesti kokoa löytyy kun wikin mukaan 193cm/120kg jätkä näyttää kääpiöltä tossa keskellä. Kuvan bongasin sattumanvaraisesti yhdeltä foorumilta, ei tietoa lähteestä.

Nyt valot päälle :D Tähänkö on jo tultu, ettei jengi tiiä ees Shaqiä!!!

Joo, tähän on tultu. Ikinä en oo yhtään NBA-peliä katsonut eikä kyllä kiinnosta katsoa tulevaisuudessakaan. Isoja miehiä näköjään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jordan nyt on markkinoinnin, leffaroolien yms. kautta tuttu varmaan jokaiselle kun on yksi kaikkien aikojen "kaupallistetuimmista" urheilijoista mutta ei se nyt muuten mun mielestä ole mitenkään tavatonta ettei jotain Suomessa marginaalilajin asemassa olevan lajin urheilijoita tunnista kuvasta. Nimi on kyllä tuttu ja lajinkin olisin osannut nimen perusteella sanoa, mutta ulkonäöstä ei kyllä ollut mitään hajua. En kyllä varmasti Peleäkään tunnistais mistään nykykuvista.En mä seuraa urheilua tai urheilu-uutisia käytännössä ollenkaan, joten urheilijat jotka ei ole muuten kun lajinsa puolesta julkisuudessa ei ole mulle hirveen tuttuja. Varmasti paljon "pahempiakin" aukkoja mun urheilijantunnistuskyvystä löytyis jos lähtis hakemaan, esim. suomalaisista yleisurheilijoista, hiihtäjistä tai jääkiekkoilijoista (edit: jos lähtökohtana on tunnettuus suomessa, ei maailmalla... shaq nyt tietysti on koko maailman mittakaavassa tunnetumpi kuin yksikään suomalainen hiihtäjä tai kiekkoilija). Mun mielestä muiden urheilun seuraaminen, varsinkin telkkarista, on vaan niin äärimmäisen tylsää puuhaa, mä teen mielummin lähes mitä tahansa muuta. Mikä siinä niin kovasti sua risoo, jos joku ei tunnista jotain huippupelaajaa lajista, jota täällä Suomessa hyvin harva ees seuraa? Kiitos nyt kuitenkin kun kerroit ketkä kuvassa on.

Mentäiskö takasin aiheeseen sitten?

Mies oli muuten aivan helvetin kovassa kunnossa uusimmassa hurjapäissä. Saatanalliset melonit kainaloissa käveli ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom