Dwayne "The Rock" Johnson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Testit nyt on aina mitä on. Millasia WWE:ssä nuo testit? Vaparissa on masentavaa kun testataan kusitesteillä eikä esim. verikokeilla. Verikokeissahan taitaa näkyä toi HGH käyttö, mutta kusitesteissä ei. Mikä siis estää tuon käyttämistä esim vaparissa? Vapaapainista en tiedä, enkä heidän testauksista.

WWE:ssäkin mennään kusitesteillä.

the rock,supermassa ja Tony Halme kaikki on natikoita sanovatpahan prkl ite mitä haluavat. Kyllä osa ihmissitä on täällä meleko höneröitä kun doupista tulee puhe.

WWE:ssä ei testata enää. On kuulema liian kallista puuhaa, ja kun kyseessä ei ole urheilu-laji, niin Vince ei ole nähnyt mitään järkeä valvoa dopingin käyttöä.

Ihan offtopiccina mun mielestä tollases pitkäs varres vähä pienemmätki lihakset näyttää 6 kertaa paremmalta ku jollain säälittävällä 160-170cm kaverilla mitä ei voi ottaa tosissaan vaikka sillä olis painoa 130kiloa ja rasvat olis 5%.

Ihan offtopiccina mun mielestä tollases pitkäs varres vähä pienemmätki lihakset näyttää 6 kertaa paremmalta ku jollain säälittävällä 160-170cm kaverilla mitä ei voi ottaa tosissaan vaikka sillä olis painoa 130kiloa ja rasvat olis 5%.

koska itte oot pitkä`???

eipä se columbu huonolta näytä;) vaikka pituutta joku 160 muistaakseni
Joo miksei se näytäkki mut jos tollanen tulis vaikka salille hihaton paita päällä niin kattois vaan et "jahas joku kääpiö saanu vähä lihasta luiden ympärille, vituttaa varmaa ku tyttöystävä on 10cm pidempi".

Joo miksei se näytäkki mut jos tollanen tulis vaikka salille hihaton paita päällä niin kattois vaan et "jahas joku kääpiö saanu vähä lihasta luiden ympärille, vituttaa varmaa ku tyttöystävä on 10cm pidempi".

Ootko luonnostaan noin tyhmä ja kova suustas? Vai onko joku "kääpiö" antanu liian kovaa daijuun kadulla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
VASTAUKSENI:
the-rock-gi-joe-640x369.jpg

:D

Mun mielestä pitkä ja lihaksikas äijä on vakuuttavampi ilmestys kuin lyhyt ja lihaksikas ja eiköhän näin ajattele kaikki ketkä osaa asiaa objektiivisesti katsoa.

Ootko luonnostaan noin tyhmä ja kova suustas? Vai onko joku "kääpiö" antanu liian kovaa daijuun kadulla?
Oon luonnostaan tyhmä ja kova suustani. Ei kääpiöt pahemmin oo turpaan antanu kadulla, mutta kai mä silti voin olla sitä mieltä että mua ei vakuuta millään tavalla 160cm kaveri isojen lihasten kans?

Mun mielestä pitkä ja lihaksikas äijä on vakuuttavampi ilmestys kuin lyhyt ja lihaksikas ja eiköhän näin ajattele kaikki ketkä osaa asiaa objektiivisesti katsoa.

Tossa on se vika että "mun mielestä " ja "objektiivisesti" on samassa lauseessa. Nimittäin mun mielestä metukka on paremman makusta ku kinkku, ja varmasti kaikki näin ajattelee jotka osaa asiaa objektiivisesti katsoa.

Jätkähän tossa vaan auko suoraa päätä lyhemmille että vittuako reenatte, huonoon itsetuntoonneko, PÄTKÄT.

Tossa on se vika että "mun mielestä " ja "objektiivisesti" on samassa lauseessa. Nimittäin mun mielestä metukka on paremman makusta ku kinkku, ja varmasti kaikki näin ajattelee jotka osaa asiaa objektiivisesti katsoa.

Jätkähän tossa vaan auko suoraa päätä lyhemmille että vittuako reenatte, huonoon itsetuntoonneko, PÄTKÄT.

Miksei nuo kaksi sanaa voisi olla samassa lauseessa? Ja tuo sun esimerkkisi oli täydellinen olkiukko. Pitkä tyyppi joutuu tekemään enemmän työtä lihaksiensa eteen ja tämä vain lisää minun mielestä positiivista vaikutusta. Ja älä ala valittamaan mistään "lyhyemmille aukomisesta", ei kiinnosta pätkääkään (no pun intended) minkä pitusia ihmisiä täällä kirjoittelee.

menee kyllä nyt vähän ohi aiheesta tämä keskustelu.
mutta onneksi lyhyemmät on melkein aina vahvempia:) lyhyempi esim nostomatka.

mutta palatkaamme taas the rockin muodonmuutoksen ihanaan maailmaa...
continue...

OT, mut eipä tollasia olekaan. Taitaa painavimmat ton pituset ammattilaiset painaa kireenä 100-115kg. Priesti oli reilu 90kg, pituutta se ~160cm, ja yksi friikeimmän näkösistä koskaan. 100kg kireänä on jo melkonen lihasmassa lyhyeen varteen. 190cm varressa näyttää vain lihaksikkaalta, ei todellakaan miltään friikiltä.

Back
Ylös Bottom