Dwayne "The Rock" Johnson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
375254_10151424224224384_1139532069_n.jpg

Mitä väliä sillä on ylipäätään onko Rock natu? Mä itse ainakin pidän kaverista ihan helvetisti, oli sitten natu tai ei.

Tää on ihan sama ku se, onko väliä, onko Black Sabbathin tyypit vetäny kamaa tehdessään levynsä. Ei mua kiinnosta, mut hyviä levyjä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Et tainnu seurata pahemmin pakkiksella silloin sitä "Alle 16-vuotiaiden pakkislaisten kuvia" -threadia, vai mikä se nyt olikaan. Löyty kyllä tuostakin isompaa mörssäriä siitä threadista, että eipä tuo nyt mikään mahdoton kunto ole 15-vuotiaalle.
Missä tällänen threadi on? :o

pääsee vaikka kuinka paljon parempaa kuntoo ilman aineitakii. tietysti puhutaa varmasti monista monista vuosista. mut jos tekee asiat oikein ni ei the rockin kunto ainakaa ole läheskään mahdoton saavuttaa. vuosia vaa bulkkia ja sitte kireeks. onhan brock lesnarkii iso vaik se oli ufc ssä natuna ja sillä oli kaks kertaa isompi selkä ku the rockilla..

- - - Updated - - -

Ihanko oikeilla aineilla niin pystyy tekemään, jassoo.. Kai anaboliset nyt tietysti hieman lisää lihasmassaa kun ne on siihen suunniteltu, mutta oli nyt sitten vaikka maailman kovimmat aineet käytössä maailman kovimmilla annoksilla niin edes ne ei yksistään ilman vitullista reeniä ja kunnon ravintoa tee kenestäkään isoa ja vahvaa. Mä en tajua mikä vitun juttu tää on että aina kun joku on iso niin alkaa sama saatanan itku "nyyh toi roinaa! Ei tarvii tehä mitää ku mömmöillä kasvaa" antaa vittu ihmisten roinata tai olla roinaamatta sen ei pitäisi vaikuttaa millään lailla teidän elämään. Tai jos jonkun julkkiksen roinaus niin kovasti ahdistaa niin kannattaa mennä hoitoon. Ei taida olla ihan tervettä että vieraiden ihmisten elämä niin kovasti kiinnostaa.

kateellisia löytyy aina. eiköhän se ole elämässä tärkeintä että tekee mitä haluaa ja on onnellinen :D tuskin muutaman tyhjäntoimittajan turhanpäiväset mussutukset kiinnostaa juuri ketää!!

Voi voi, jos ei oma maailmankuva kestä sitä, että oma idoli vetää horkkaa. Mitä sitten? No big deal. Tietysti jonkun jääräpään mielestä epäreilua huijaamista, yhyy. Silti Dwayne on cool.

pääsee vaikka kuinka paljon parempaa kuntoo ilman aineitakii. tietysti puhutaa varmasti monista monista vuosista. mut jos tekee asiat oikein ni ei the rockin kunto ainakaa ole läheskään mahdoton saavuttaa. vuosia vaa bulkkia ja sitte kireeks. onhan brock lesnarkii iso vaik se oli ufc ssä natuna ja sillä oli kaks kertaa isompi selkä ku the rockilla..

- - - Updated - - -

kateellisia löytyy aina. eiköhän se ole elämässä tärkeintä että tekee mitä haluaa ja on onnellinen :D tuskin muutaman tyhjäntoimittajan turhanpäiväset mussutukset kiinnostaa juuri ketää!!

Tää herra on varmasti noudattanu sun neuvojasi bulkata pari vuotta ja vetää kireeksi, koska on poliisi ei ole mitään ottanut eikä ota.
ronniecoleman1.webp

Edit* ;)
ronnie-coleman-police-officer.webp

ps. Uskon vahvasti.

Ei saatana. En tiedä pitäiskö itkee vai nauraa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom