- Ikä
- 36
Joo minäkin olen havainnut, että lihasmassan määrä on kääntäen verrannollinen räjähtävyyden ja urheilullisuuden kanssa.
Näyttääks painonnostajat sitten kuinka lihaksettomilta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo minäkin olen havainnut, että lihasmassan määrä on kääntäen verrannollinen räjähtävyyden ja urheilullisuuden kanssa.
Näyttääks painonnostajat sitten kuinka lihaksettomilta?
Ja monesti väitetään että ei ne lihat kasva alle 5 toiston sarjoilla, näillä tyypeillä jalat ainakin vastaa aika hyvin treenin, niin voiman kuin massankin puolesta.Ainakin reidet on pirun isot.
Ja monesti väitetään että ei ne lihat kasva alle 5 toiston sarjoilla, näillä tyypeillä jalat ainakin vastaa aika hyvin treenin, niin voiman kuin massankin puolesta.
Sitä on kuitenkin turha väittää että painonostajat tekisivät usein yli 5 toistoan sarjoja esim. kyykkyä...
Ja monesti väitetään että ei ne lihat kasva alle 5 toiston sarjoilla, näillä tyypeillä jalat ainakin vastaa aika hyvin treenin, niin voiman kuin massankin puolesta.
Sitä on kuitenkin turha väittää että painonostajat tekisivät usein yli 5 toistoan sarjoja esim. kyykkyä...
Luin netistä tuon tiivistelmän, koko lehti vaikuttaa kyllä (korkeintaan) yläastelaisen kirjoittamalta, joten jätin ihan hyvillä mielin väliin. Tuossa on todennäköisesti käännösvirhe, kun 135lbs sattuu olemaan tarkalleen 45 paunan tanko + 45 paunan kiekot molemmissa päissä. Muutenkin 135kg olisi aika älytön tulos 12-vuotiaalle ekassa treenissä eli tuo on oikeasti n. 61.2kg, joka on sekin todella hyvä tulos noihin lähtökohtiin nähden.Jep oli kyllä tosi hyvä artikkeli. Itse tuli tuon takia kyseinen lehti ostettua, vaikka bodauslehtiä ei tule osteltua, kun ovat kauttaaltaan älytöntä paskaa.
Minusta tuntuu että pikaluistelijat treenaa starttia ihan räjähtävällä voimatreenillä. Siksi isot jalat. Samoin kuin kelkkailijat jne.Pikaluistelijoilla ja bodareilla ne ovat vielä isommat ja toistoja saattaa olla tuhansia/treeni.
Minusta tuntuu että pikaluistelijat treenaa starttia ihan räjähtävällä voimatreenillä. Siksi isot jalat. Samoin kuin kelkkailijat jne.
miltäs kuulostas erään hollantilaisen luistelijan tekemä pudotussarjakyykkytreeni iloiselta kahdeksankymmentäluvulta:
12*200 + 8*180 + 9*160 + 12*150 + 12*140 + 14*130 + 19*120 + 27*100... 113 toistoa kohtuullisilla kuormilla...olkaa hyvä vaan. sanko viereen valmiiksi. :urjo: :urjo:
Minusta tuntuu että pikaluistelijat treenaa starttia ihan räjähtävällä voimatreenillä. Siksi isot jalat. Samoin kuin kelkkailijat jne.
Mä olen niin samaa mieltä, tolle väittelylle voi varmaan tehdä oman ketjunsa, sillekkin näyttäis olevan omat kannattajansa.Ei aloteta tätä tässä ketjussa, eihän. Ihaillaan vaan Rockin kovalla treenillä ja leijonan sydämmellä kasvatettua hienoa ulkomuotoa.
Täytyykin katsoa olisiko tuota leijonan sydäntä tarjouksessa paikallisessa ässä marketissa. Selkeästi puuttuva ainasosa minun ruokaympyrästäni.
Oletko nyt ihan varma,että pistit paremmaksi?heh, gorillan kivekset ja cobran kikkelit oli mainio lisä suola Jos joku ottaa tosissaan tuon niin eiku vielä parempi! Mieki vedän enne reeniä vasemman kivekseni ja treenin jälkeen oikean kiveksen, tulee testoa!! Yöllä sitten popsin piilokiveksiä keittiössä ja dippaan niitä maitolasissa
Miksi muuten tätä ja sitä toista painia kutsutaan vapaapainiksi. Olis hienoa kun olympialaisissakin ois matseja naamarit päässä ja viitta selässä. Mutta ei, sitä perinteistä lattialla homoilua se on olympialaisissa kuin pohjanmaallakin.