DVD-levyt

jamaan sanoi:
Teoston mukaan 30 tyhjää dvd-levyä on määrä omaan käyttöön, eli periaatteessa jos tulli nappaa yli ton määrän voi joutua maksamaan jonkun summan,

edit2: Joo oikeassa muuten olet. Tullimaksua siitä ei mene mutta Teoston runkkarit voi yrittää vetää välistä. Eli se on tämä kasettimaksu mikä menee levyistä jos niitä ostaa hirveän mällin ja se juuttuu tulliin. " Esim. 4,7 gigatavun data-DVD-levyn maksu on 0,92 euroa." Eli tuon takia Suomessa on levyjen hinta niin posketon.

edit: mutta, hätä ei ole tämän näköinen.Voidaan pyytää tutun kauppiaan laittamaan paketin kanteen isolla teksti:

EI SISÄLLÄ ANAALITAPPEJA!

niin eivät tullissakaan runkut innostu... niin vituttaa tuo Suomen tulli ja Teoston homot.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
meni edit-aika umpeen...

eli lukekaa itse Teoston sivuilta:

teoston sivut

tuolla sanotaan, että:

"Kuka on velvollinen maksamaan kasettimaksun?
Kasettimaksu tulee maksaa tuotaessa maahan yksityiseen käyttöön soveltuvia tyhjäkasetteja tai muita laitteita yleisön keskuuteen levitettäväksi."

eli ei tuo meitä koske, mehän olemme tuota yleisöä. Täytyy varmaankin soittaa Tulliin huomenna tai lähettää mailia.

haavevahva sanoi:
Mitäs tuosta lepex tulee loppuhinnaksi? Kahdestaan en varmaan viittis. 150 kiekkoo taitaa olla hiukan liikaa. Jos saat vähintään 4 kokoon niin sitten olen IN

Joo, kyllä tuo 4 vähintään saadaan täyteen. 6 olis paras.
Ja voi niitä tilata vähemmänkin... ei ne postikulut sen enempää juuri ole.

Katotaan miten homma kehittyy.

haavevahva sanoi:
Mitäs tuosta lepex tulee loppuhinnaksi? Kahdestaan en varmaan viittis. 150 kiekkoo taitaa olla hiukan liikaa. Jos saat vähintään 4 kokoon niin sitten olen IN

Tilataanko 100 eli 50/nuppi? Hintaa tulis 99 euroa noille levyille? 200 levyä olis 189 euroa, jos joku haluaa tulla mukaan.

Tilasin 50 kpl dvd+r lättyjä cdrohlinge24:sta 16.2.2004, tulivat perille tänään 4.3.2004. Nero polttaa noita vain 4x, vaikka noiden kuulemma pitäisi palaa 8x. Toimivat kuitenkin ja olivat halpoja. Kylkiäisenä tuli desi jotain 36% myrkkyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom