DVD-levyt

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Commando sanoi:
Tietääkö porukka mistä saa halvalla tällä hetkellä tilattua noita tyhjiä dvd-levyjä?kiitos etukäteen...

Itse olen tilannut Saksasta www.cdrohlinge24.de nettikaupasta levyjä. Toimitus on tullut reilussa viikossa ja palvelu on toiminut sähköpostin avulla hyvin. En ole kuullut, että kenelläkään olisi ollut ongelmia tuon kaupan kanssa, joten sieltä uskaltaa melko huoletta tilata.
Maksut hoituvat esimerkiksi EU-maksuna helposti. Kauppalla on ollut tapana pistää mukaan desin brandy-pulloja tilauksen suuruuteen verrannllosesti.

Olisko ketään kiinnostuneita tilaamaan tuolta levyjä? Voisin tilata alkuun 50 levyn setin jonkun kanssa puoliksi. Laittakaa privaa jos kiinnostaa.

Tuleeko noihin hintoihin vielä muuta lisäks kuin se 7% ALV ja 9,99EUR (jos siis tilaa alle 200 eurolla) käsittelykulut vai lisätäänkö tohon vielä sitten joku postimaksu vaikko ei?

lepex sanoi:
Olisko ketään kiinnostuneita tilaamaan tuolta levyjä? Voisin tilata alkuun 50 levyn setin jonkun kanssa puoliksi. Laittakaa privaa jos kiinnostaa.

Kiinnostaa. Huomenna tai ylihuomenna jos jaksais hakea polttajan postin tädiltä niin ois noille levyille käyttöä sen jälkeen. Koteloita tarttee varmaan kans hankkia. Mun pitää nyt lähtee töihin mut tarttee tsuumailla tarkemmin myöhemmin illalla.

TKD sanoi:
Tuleeko noihin hintoihin vielä muuta lisäks kuin se 7% ALV ja 9,99EUR (jos siis tilaa alle 200 eurolla) käsittelykulut vai lisätäänkö tohon vielä sitten joku postimaksu vaikko ei?

Tajusin niin että tavaroihin tulee vielä lisää 7% loppusummaan, ja 9,99e postikuluja (on muuten vähän) jos tosiaan tilaa alle 200:aa.

Haavevahva: saan muuten edullisesti levyjä Saksasta muutakin kautta. Sumplitaan niitä tässä joskus.

lepex sanoi:
Tajusin niin että tavaroihin tulee vielä lisää 7% loppusummaan, ja 9,99e postikuluja (on muuten vähän) jos tosiaan tilaa alle 200:aa.
Mielestäni hintaan ei lisätä mitään veroja tuolla päässä, joten hinnat ovat juuri ne mitä tuolla sivuilla näkyy. Itse tilasin juuri alle 200 eurolla ja hintaan lisättiin ainoastaan 14,99 euroa postikuluja. Alle sadan euron tilaukseen lisätään tuo 9,99 euroa.
Sivuilla lukee seuraavaa: CDRohlinge24 gladly accepts international orders. We do not charge tax or duties. Your home nation may charge additional duties or taxes.
EU alueella verot maksetaan siiheen maahan, josta tavara tilataan, joten mitään veroja ei saa Suomi enää periä.

Asdfg sanoi:
EU alueella verot maksetaan siiheen maahan, josta tavara tilataan, joten mitään veroja ei saa Suomi enää periä.

Eikö ALV mene kohdemaan mukaan kun myyvän yrityksen vuosittainen kokonaismyynti ylittää tietyn summan? Näin ymmärsin ainakin käyneen tuon mainitun cdrohlinge24:n kanssa. Eli riittävän suosittu saksalainen yritys joutuu käyttämään suomen alv:tä myynnissään.

Itse olen tilannut nierlestä vaikka se ei ihan halvin olekaan. Postimaksut ovat 20 euroa, mutta ei se nyt paljoa tee. Muuten homma toiminut täydellisesti. Itselleni näytää muodostuvan standardiksi tilata 2x25 Prodyen 4x +R -levyjä ja 50 kipaletta flexboxeja. Hintaa yhdelle levylle ja yhdelle kotelolle tulee 1,84? kaikkine kuluineen. Ihan sopiva hinta/laatu -suhde. Kerralla enemmän tilaamalla kappalehinta tietenkin laskisi.

Mäkin olen tehnyt tilauksen nierlesta.

Säästin melkein 60% suomen hinnoista kun ostin sekä
DVD, että CD levyjä.

Ja kaupan päälle tuli vielä pieni konjakki (vai oliko se viski) pullo. ;)

Toi 20€ postikulut ei tunnu missään kun suomesta tilattaessa Pk:t ovat
kuitenkin yli 10€.

Niin ja paketti painoi 20kg.

Ja aina ei välttämättä kannata ostaa halvimpia levyjä, koska ne voi olla
susia.

Nierlestä on täälläkin tilattu. Muutaman kaverin kans tilattiin 20kg DVD-R:iä & CD-R:iä. Alle 2 viikossa tilauksen tekemisestä tuli paketti kotiovelle. Oranssipintaiset BulkPaq(4x) DVD-R levyt toimivat ainakin LG-4040B:n kanssa erinomaisesti. Hintaa noilla BulkPaqeilla oli vajaa 1e/kpl. Kaupantekijäisinä tuli 10cl pullo Saksalaista brandyä :kippis1:

-EDIT-

Ja tuolta nierlestä sai myös tosi edullisia cd-salkkuja. Salkku johon menee reilu 300 cd:tä maksoi jotain 10e ja vastaava 64:lle cd:lle alle 3e.

Asdfg sanoi:
Your home nation may charge additional duties or taxes.

Sivuilla lukee myös :

"Further information for value added tax (VAT)

All fees listed on this page are inclusive 15% of VAT. The VAT charged on these fees is the standard Luxembourg VAT rate of 15%.

For following countries we have to calculate a VAT addition.
Germany 0 %
Austria 5 %
France 4,6 %
Italy 5 %
Finland 7 %"

lepex, ethän oo viel tilaillu ethän? Parin päivän sisällä siirryn vip-statukseen (ellei sitten korkeammat voimat toisin päätä, maksettu on jo tosin) ja sitten voitais suunnitella oikein kunnolla. Privat käyttöön ja tollee

Noniin, nostetaas tredi ylös.
Olisko kukaan tilaamassa levyjä?
300 levyä tulee ilman postikuluja.

Kuka tulee mukaan?

lepex sanoi:
Noniin, nostetaas tredi ylös.
Olisko kukaan tilaamassa levyjä?
300 levyä tulee ilman postikuluja.

Kuka tulee mukaan?

Mites käy tullin kanssa, jos tilaa isomman mällin? Saattaa nimittäin jäädä sinne tai näin olen ainakin kuullut.

"Toisesta EU-maasta lähetetyt tavarat myydään yksityishenkilölle arvonlisäverollisina, joten arvonlisäveroa ei Suomessa enää peritä. Poikkeuksena ovat eräät uudet kuljetusvälineet, kuten moottorikäyttöiset maakuljetusvälineet, yli 7,5 metriä pitkät veneet ja eräät lentokoneet. Suomessa ei tarvitse maksaa myöskään tullia EU-maasta tuotavasta tavarasta eikä sitä tarvitse ilmoittaa Tullille eräitä poikkeuksia lukuun ottamatta.Poikkeuksena ovat valmisteverojen alaiset tuotteet, kuten alkoholijuomat ja tupakkatuotteet, joiden maahantuonnista peritään valmistevero huolimatta siitä, että tavara on hankittu verollisena."

-from www.tulli.fi

Että eikun tilaamaan.

Rajoituksia on olemassa näistä:

lääkkeet
#

huumausaineet
#

radioaktiiviset aineet
#

eläinlääkkeet
#

uhanalaiset eläimet ja kasvit ja niistä saatavat tuotteet
#

muut kasvit
#

ampuma-aseet ja -tarvikkeet
#

räjähdysaineet ja ilotulitteet
#

vaaralliset teräaseet kaupalliseen tarkoitukseen
#

vaatteet ja muut tekstiilituotteet
#

maataloustuotteet ja elintarvikkeet
#

tuoteväärennökset kaupalliseen tarkoitukseen
#

lelut ja otsonikerrosta heikentävät aineet.

Mitäs tuosta lepex tulee loppuhinnaksi? Kahdestaan en varmaan viittis. 150 kiekkoo taitaa olla hiukan liikaa. Jos saat vähintään 4 kokoon niin sitten olen IN

Kallo sanoi:
Mites käy tullin kanssa, jos tilaa isomman mällin? Saattaa nimittäin jäädä sinne tai näin olen ainakin kuullut.

Teoston mukaan 30 tyhjää dvd-levyä on määrä omaan käyttöön, eli periaatteessa jos tulli nappaa yli ton määrän voi joutua maksamaan jonkun summan, en muista paljon mutta jonkun verran per lätty. Itse oon kaverin kanssa tilannut pari kertaa 100kpl ilman ongelmia.

Hyvä on aina jos jotenkin saa yrityksen nimille tilattua koska silloin on helpompi jos käy huono munkki ja tulli nappaa niin selittää että tulevat vaikka yrityksen varmuuskopiointiin teostovapaisiin tiedostoihin, ainakin luulisin että toi menee läpi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom