Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tomppa82 sanoi:Mitäs muita hyviä ohjelmia kuin DC++ on DVD-leffojen
imutukseen.
Eli ei mitään Divx pätkiä vaan DVD-imageita.
Emulella olen myöskin etsiskellyt.
Entä suomileffat? Niitä en ole löytänyt yhtään...
jamaan sanoi:Dc++:lla on yksi joku dvdr sweden missä on aika hyvin noita imageita, voin himassa kattoa hubin osoitteen. Paras tietenkin olis aina "oikeassa" elämässä kopioida niin säästyy vaivalta, välillä kyselen dc++:ssa jos joku joka asuis mun lähellä haluis alkaa kasvotusten aina polttelee toisille, tai vaikka kun kummallakin on 5-10 uutta leffaa niin kasvotusten kävis vaihtaa ne, mutta aika hiljasta on ollu, kai ne pelkää että on joku namusetä.
ärsyttävää imee aina jotain 4gigan tiedostoja. www.packetnews.com <- tuolta searchilla niin löytää taas ircci kanavat ja botit joilla on imaget.
tomppa82 sanoi:Oletko sä mistä suunnalta?
Joo heitä sitten se hubi osoite...
Ootko löytänyt myös suomalaisia leffoja?
Juha1 sanoi:Emule on paras tähän astisista, löytyy kaikki ja tulee nopeasti jos osaa säätää sen kondikseen. Hanki emule ja razorbackille
Sieltä löytyy sitten tavaraa jota ladata plus muulin oma haku.
metalman sanoi:..
Pistän tämän jatkoksi. elikkäs neuvokaas mullee kun oon ihan naapuri tässä bittorrent-jutussa, että mitä tarviin päästäkseni käyttämään torrenttia? Tarvitsenko bittorrent-ohjelman, vai emulen? Mikä on emule? Otetaan torrentilla yhteys johonkin serveriin tms ?
Joskus kokeilin emulea mutta se ei suostunut toimimaan millään, oletin sitten lopulta että se johtui isp:n muureista.
Pistäkää linkkiä johonkin dummy-ohjeeseen jos sellaisen löydätte
metalman sanoi:hmm, torrent-file, mikä se on? ja mistä niitä löytyy?
setae sanoi:No tuolta http://www.suprnova.org osoitteesta
metalman sanoi:Ahaa, hienoa. pitääpäs heti kotona kokeilla saisko tämän toimimaan.
protsku sanoi:Varmasti saat toimimaan kun minäkin sain sen toimimaan vaikka olen ihan tumpelo poropeukalo tietokoneitten kanssa. Yksi vinkki muuten Torrentteihin, kun saat tiedoston imuroitua kokonaan omalle koneellesi niin jätä kuitenkin yhteys auki vaikkapa puoleksi tunniksi. Näin muutkin Sinun alueellasi surffailevat ihmiset pääsevät imuroimaan samaa tiedostoa.
:kippis1:
haavevahva sanoi:En oo muuten ite päässyt tonne pariin päivään, mites muut? Tossa vielä toinen
linkkisaitti
Sama täällä ei ainakaan eilen päässyt Suprnovan sivulle.