DVD leffat ja DC++

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomppa82
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tomppa82 sanoi:
Mitäs muita hyviä ohjelmia kuin DC++ on DVD-leffojen
imutukseen.

Eli ei mitään Divx pätkiä vaan DVD-imageita.

Emulella olen myöskin etsiskellyt.

Entä suomileffat? Niitä en ole löytänyt yhtään...

Dc++:lla on yksi joku dvdr sweden missä on aika hyvin noita imageita, voin himassa kattoa hubin osoitteen. Paras tietenkin olis aina "oikeassa" elämässä kopioida niin säästyy vaivalta, välillä kyselen dc++:ssa jos joku joka asuis mun lähellä haluis alkaa kasvotusten aina polttelee toisille, tai vaikka kun kummallakin on 5-10 uutta leffaa niin kasvotusten kävis vaihtaa ne, mutta aika hiljasta on ollu, kai ne pelkää että on joku namusetä. :)

ärsyttävää imee aina jotain 4gigan tiedostoja. www.packetnews.com <- tuolta searchilla niin löytää taas ircci kanavat ja botit joilla on imaget.

jamaan sanoi:
Dc++:lla on yksi joku dvdr sweden missä on aika hyvin noita imageita, voin himassa kattoa hubin osoitteen. Paras tietenkin olis aina "oikeassa" elämässä kopioida niin säästyy vaivalta, välillä kyselen dc++:ssa jos joku joka asuis mun lähellä haluis alkaa kasvotusten aina polttelee toisille, tai vaikka kun kummallakin on 5-10 uutta leffaa niin kasvotusten kävis vaihtaa ne, mutta aika hiljasta on ollu, kai ne pelkää että on joku namusetä. :)

ärsyttävää imee aina jotain 4gigan tiedostoja. www.packetnews.com <- tuolta searchilla niin löytää taas ircci kanavat ja botit joilla on imaget.

Oletko sä mistä suunnalta?

Joo heitä sitten se hubi osoite...

Ootko löytänyt myös suomalaisia leffoja?

tomppa82 sanoi:
Oletko sä mistä suunnalta?

Joo heitä sitten se hubi osoite...

Ootko löytänyt myös suomalaisia leffoja?

Joka toinen päivä itäkeskuksessa ja jokatoinen päivä porvoossa. :)

Noita suomalaisia leffoja ei kyllä oikeen millään taho löytää..

Mitään en leffojen imutuksesta tiedä, mutta ainakin näitä osoitteita ovat isot pojat käyttäneet:

dvdr-swe1.myftp.org (ja muut, jotka löydät kyllä tuolta hubilta)
dvdrfi.ath.cx

Kyllä ruodostakin löytyy jotain.

Eli se ruotsalainen hubi jostain puhuin oli toi eka jonka JPx jo kerkesi laittaa tänne.
Sitten on tämmönen suomalainen hubi mistä varmaan voi löytää jotain kotimaisia pätkiä.

dvdworld.sytes.net:3411 (finnish dvd-world)

Kyllä mun mielestä tuo DC++ on paras noiden leffojen imutukseen. Tietty käyttäjällä pitää olla sen verta itsellä tavaraa jaossa, että pääsee niille kunnon hubeille, jossa sitä tavaraa parhaiten liikkuu. Lisäksi ohjelma ei tarvi ihmeellisempiä "conffauksia", joten sitä osaa käyttää ripulitautinen oravakin.

Ohjelma löytyy osoitteesta : http://dcplusplus.sourceforge.net/

Ja jos niitä suomileffoja kaipailee, niin kyllähän niitä noista suomihubeista löytyy. Ja niitä hubejahan löytyypi osoiteesta : http://fi.hublist.org/

Kannattaa tosiaan myös poimia noita Oulun suunnan hubeja sinne suosikkeihin. Täällä kun pölisee jokatoisella jampalla 10/10 VDSL-yhteys niin leffat paukkuu koneelle melkoista vauhtia :david:

Juha1 sanoi:
Emule on paras tähän astisista, löytyy kaikki ja tulee nopeasti jos osaa säätää sen kondikseen. Hanki emule ja razorbackille
Sieltä löytyy sitten tavaraa jota ladata plus muulin oma haku.

No DC imee sisään juuri nyt 600kt/s. Tuollaiseen jatkuvaan nopeuteen en pääse ikinä muulilla kun puhutaan dvdr:stä. Muuten muuli on kyllä loistava ratkaisu, mutta dvdr:t kannattaa kuitenkin suosiolla imeä DC:llä. Muulillä sitten ne vähän harvinaisemmat.

..

Pistän tämän jatkoksi. elikkäs neuvokaas mullee kun oon ihan naapuri tässä bittorrent-jutussa, että mitä tarviin päästäkseni käyttämään torrenttia? Tarvitsenko bittorrent-ohjelman, vai emulen? Mikä on emule? Otetaan torrentilla yhteys johonkin serveriin tms ?

Joskus kokeilin emulea mutta se ei suostunut toimimaan millään, oletin sitten lopulta että se johtui isp:n muureista.
Pistäkää linkkiä johonkin dummy-ohjeeseen jos sellaisen löydätte :)

metalman sanoi:
..

Pistän tämän jatkoksi. elikkäs neuvokaas mullee kun oon ihan naapuri tässä bittorrent-jutussa, että mitä tarviin päästäkseni käyttämään torrenttia? Tarvitsenko bittorrent-ohjelman, vai emulen? Mikä on emule? Otetaan torrentilla yhteys johonkin serveriin tms ?

Joskus kokeilin emulea mutta se ei suostunut toimimaan millään, oletin sitten lopulta että se johtui isp:n muureista.
Pistäkää linkkiä johonkin dummy-ohjeeseen jos sellaisen löydätte :)

Hae ohjelma Azureus ja sitten kun imutat jokun torrent filen niin
avaa se azureuksella ja Azureus alkaa imuttaa fileä jos jakajia
löytyy.

Azureuksella voi myös tehdä itse torrentteja.

Emule ei liity asiaan mitenkään...

Torrenteissa otetaan yhteys serveriin, mutta sen on jo torrentin tekijä
päättänyt mitä serveriä käyttää..

metalman sanoi:
:nolo: hmm, torrent-file, mikä se on? ja mistä niitä löytyy?

No tuolta http://www.suprnova.org osoitteesta :)
Azureus (joka on siis BitTorrent - ohjelma) on kyllä kokeilemistani ollut paras, Javalla tehty ja välillä vähän epävakaa, mutta tarpeeksi vakaa kuitenkin.

Muistattehan sitten, että piratismi on pahasta ja vain toisten kotivideoita saa hakea :D

setae sanoi:

En oo muuten ite päässyt tonne pariin päivään, mites muut? Tossa vielä toinen
linkkisaitti

Tosiaan menee niin, että ekaks tallentaa se torrent-linkin koneelle, sitten avaa sen käytössä olevan torrent-ohjelman, ja sitten esim. tuplaklikkaa sitä torrent-linkkiä tai "add new torrent" tjsp. Sitten vaan odottelee

metalman sanoi:
Ahaa, hienoa. pitääpäs heti kotona kokeilla saisko tämän toimimaan. :)

Varmasti saat toimimaan kun minäkin sain sen toimimaan vaikka olen ihan tumpelo poropeukalo tietokoneitten kanssa. Yksi vinkki muuten Torrentteihin, kun saat tiedoston imuroitua kokonaan omalle koneellesi niin jätä kuitenkin yhteys auki vaikkapa puoleksi tunniksi. Näin muutkin Sinun alueellasi surffailevat ihmiset pääsevät imuroimaan samaa tiedostoa.

:kippis1:

protsku sanoi:
Varmasti saat toimimaan kun minäkin sain sen toimimaan vaikka olen ihan tumpelo poropeukalo tietokoneitten kanssa. Yksi vinkki muuten Torrentteihin, kun saat tiedoston imuroitua kokonaan omalle koneellesi niin jätä kuitenkin yhteys auki vaikkapa puoleksi tunniksi. Näin muutkin Sinun alueellasi surffailevat ihmiset pääsevät imuroimaan samaa tiedostoa.

:kippis1:

viittasin lähinnä siihen, että saanko toimaan tämän yhteyden kanssa. emule ei toiminut sitten ei millään, sen esti jotenkin isp:n palomuuri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom