DVD elovien kerääminen/DVD kokoelmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän noita dvd:tä himottaisi ostella enemänki. Monesti tullut osteltua "alelaareista" jotain turhia leffoja jotka tulee kenties kerran katsottua.

Nykyään ostan vain ennalta nähdyt, hyväksi todetut elokuvat. Kaikki pahvikannet, boksit yms. hienot kikkailut ovat tietysti plussaa :D

Useimmiten laitan kuitenkin vähät rahani cd-levyihin. Suurin osa uusista leffoista on kuitenkin aikamoista kertakäyttökamaa, joten mieluummin vuokraan.

En nyt välttämättä osta mut dvd leffoja löytyy noin 400 ja musiikki dvd:tä n. 200!
Oon huomannu et musiikki dvd:t on paljon suuremmassa käytössä itellä kuin leffat ja cd:t..

Live-DVD:itä löytyy toistakymmentä. Leffoja en osta, paitsi nyt nuo muutamat lastenohjelmat mitä joutuu sitten katsomaan kymmeniä kertoja :) Hyviä tv-sarjoja aion jatkossa keräillä ja katsoa sitten joskus kymmenien vuosien päästä kun on aikaa. Esim Jeeves ja Ren&Stimpy. Vielä ei ole kuin falthy towers.

Mä en ymmärrä sellaista DVD-himoamista, että pitää ostaa jokainen DVD, joka vähänkin kiinnostaa. Nimimerkki "hyllyssä 500" DVD:tä, mukaanlukien kaikki poliisiopistot, National Lampoons- sarja, mitä ihmeellisimpiä rivileffavirityksiä, joita on joskus TV:seen kehdattu tehdä yms.

Mulla on n. 20 DVD:tä, kaikki sellaisia, mitä olen nähnyt vähintään 5 kertaa ja aion katsoa vielä uudestaan, fiilistelypätkiä. Kerran ostin DVD:n sen takia, että "Vois olla mielenkiintoinen, kun on hyvät näyttelijät". Se oli Will Smithin ja Kevin Klinen Wild Wild West.... sen jälkeen en oo ostanu mitään DVD:tä, mitä en ole jo aikaisemmin nähnyt.

kieltämättä leffoja tulee katottua tosi harvoin..
mutta joku musiikki dvd pyörii yleensä taustalla päivittäin kotona oltaessa..!
mut toisaalta.. keräähän jotku postimerkkejäki.. toiset sit taas dvd levyjä.. :rolleyes:

Mä ostelen paljo dvd leffoja alennuskoreista, ärrältä, anttiloista yms. kaupoista. Kaikkia vanhoja huippuja tulee poimittua. Jotain 70-80 leffaa on tällä hetkellä. Koneella sit kaikki uutuudet ja sellaset mistä ei oo dvd versiota tullu vastaan (noin 300-350kpl). Siis ihan vitusti tulee katottua leffoja :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom