DVD elovien kerääminen/DVD kokoelmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
n. 250 löytyy hyllystä. Olen vähentänyt tuota yksittäisten leffojen hankkimista ja yrittänyt keskittyä bokseihin ja tv-sarjoihin. Toiminta on avainsana meikäläisen kokoelmassa+legendaariset pätkät tietenkin.

Yksittäisistä en maksa yli 10 euroa, eli ei uutuuksia ellei saa jonkun tarjouksen mukana niitä, kuten esim. CDONin osta väh.25e, niin saat yhden uutuuden hintaan 7,95. Lähinnä netistä tulee ostokset tehtyä, koska ne hinnat on halvempia siellä. Joskus tarttuu alelaareista jotain mukaan.

Hankintalistalla seuraavana ovat mm. Dead Like Me, Jeevesin kaikki kaudet, Poirotit(kuhan tulee tekstien kanssa), Men Behaving Badly(kuhan tulee tekstien kanssa), Oz, Villi Pohjola, Monk, Miami vice s2.

Kallein yksittäinen leffa on maksanut 35e, joka oli Rush Hour 2 HomeEntertainmentista, kun unohdin palauttaa jolloin oli pakko maksaa.:itku:
Paras ostos Miami Vice 1 kausi hintaan 7,90e.:kippis1:

Aina silloin tällöin tulee ostettua leffoja. Aika pitkälti tästä nice price osastosta koostuu meikäläisen "kirjahyllynpätkä". Mitään erityistä genree ei tule keräiltyy. Boxeja löytyy muutamia, mutta lähinnä IMO hyviä leffoja kertyy. Kaikenkaikkiaan taitaa hyllystä löytyy tällä hetkellä ~40 leffaa ja Kummisetä-boxi on parhaillaan postissa tulossa. Kallein taitaa olla Supermassan treeni-filmi, jos sitä varsinaisesti elokuvaksi voi lukea ja halvin puolestaan Tombstone, joka makso 2 €.

Ale-laareista tulee joskus osteltua. Olen pyrkinyt osteleen vanhoja klassikoita, vaikka kaikkee muutakin tossa hyllyssä on.
Joku kolmisen kymmentä DVD:tä omistan.

Musiikki DVD:tä löytyy myös muutama.

Parisataa kiekkoa löytyy. Jos aasialaisista leffoista tykkää, niin Hongkongista saa aika halvalla tilattua. Leffojen ostaminen on vähentynyt sen jälkeen kun hommasin laajakaista. Tv-sarjat on mukava katsoa dvd:ltä, normaalit lähetysajat eivät oikein passaa minulle.

Jonny sanoi:
Huuto.netistä onkin jo muutama leffa tulossa ja tarkoituksena juuri ostella käytettynä noita kauhuelokuvia ajan mittaan. mutta onneksi Huuto.netissä on erittäin laaja valikoima kauhuelokuvia myytävänä sopuhintaan.

Meinaa kyllä lähteä mopo käsistä noitten ostamisessa. Elokuvia kun saa esim. 6€ toimituskuluineen niin tulee aika herkästi tehtyä huuto. Nyt on 4 tulossa ja 3:sta on voittohuuto menossa. Pitäs vähän yrittää hillitä tuota ostamista, koska nyt on rahat muutenkin vähän vähissä. Tuolta kun löytyy vielä noita Collector's Editioneita ja Special Editioneita niin on aika vaikea olla tekemättä huutoa :(

Onhan noita aika kasa jo kertynyt, varmaan aika lähellä 100 nimikettä. Nykyään olen ennemmän siirtynyt tv-sarja linjalle, kun monet sarjat tulee sellaiseen aikaa, ettei niitä pysty/kerkeä katsoa töllöstä. Saapahan boksilta kattoa silloin, kun itelle parhaiten sopii...

Kesällä käytiin Pietarissa, niin sieltä irtosi musiikki DVD hintaan 3 e/kpl. Itse ostin Mötley Cruen Gratest Hits. Tietysti piraattien ostaminen on rikos!:whip:

Itse keräilen musiikki-DVD:tä. Joku 25 kappaletta on vasta hyllyssä ja joka liksasta tarkoitus ostaa yksi lisää. Seuraava ostos Maidenin Death on the Road. Viimeisimmät Judas Priestin Rising in the East ja KISS:n Rock the nation. Kumpaakin voin suositella, vanhojen legendojen keikat nykykunnosta :)
Pääasiassa kasaritavaraa mutta muutakin löytyy. Leffat ei niin kiinnosta koska harvemmin tulee samaa leffaa kahta kertaa katsottua ja vuokraamallahan ne näkee.

Leffoja noin 500, sarjoja joku 100 levyä ja musiikkidvdeitä kymmenkunta. Tuon verran kun on noita jo kertynyt niin jos jostain trilogiasta tai sarjasta puuttuu vaikka joku osa niin se on pakko hankkia, muuten kalvaa mielessä :( Rahaahan noihin saa palamaan aika mojovasti, uskalla edes laskea :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän noita tulee tasaisen varmasti osteltua, jotain tasoa olen kuitenkin yrittänyt pitää. Kiekkoja noin 150-170kpl. Hienot boksit/julkaisut on mun heikkous.. mm. Band of Brothers (metalli), Once upon a time in the west

Tuossa kävin vloppuna noita videonauhoja lävitse ja joku 100kpl löytyi sellaisia nauhoja jotka olisi "mukava" saada dvd:nä joten aika paljon on rahamenoa edessä kun ne hankin. Ja tietenkin tulee kokoajan markkinoille uusia leffoja jotka myös saatava ajanmyötä omaksi.

Kasetteja löytyy reilusti yli 100, mutta dvd ehkä 50-60. Halpiksia ostan ainoastaan. kallein elokuva on 11.95e Scarface 2disc ja halvin 3.95e Kolmas mies (on muuten ihan pirun kova).

Edit: Pitäis 24 pari ekaa seasonia ja Monkit mutta kalliita prkl.

Varmaan reilut 50 noita löytyy. Tulee yleensä heräteostoksena, jos on tarjouksessa jossain, nykyään kun pitää priorisoida tota opiskelijabudjettia auton, musiikin yms. välillä

Onhan noita tullu vähän keräiltyä n.30 löytyy. Suurin osa on siltä halvemmasta päästä. Viime aikoina ei ole tullu hankittua koska on pitäny laittaa rahaa säästöön.

Kyllä keräilen DVD-elokuvia. Tällä hetkellä on 50-100 (pitääkin laskea kotona) ja lisää tulee joka viikonloppu. Yleensä raaskin ostaa vain halpoja, noin 7.95 hintaisia leffoja, mutta jos joku harvinaisuus tulee vastaan niin ostan vaikka maksaisi 30 euroa. Tietysti bokseista maksan enemmän.

Esim. viime viikonloppuna ostin Full Metal Jacket, Yksi Lensi Yli Käenpesän ja Villiä Hurjempi Länsi, kaikki 7.95€.

Suunnilleen 70 leffaa hyllyssä tällä hetkellä ja lisää tulee suunnilleen viikottain. FreeRecordShopin 2xdvd 20€ kamppista on tullut hyödynnettyä enemmän kuin tarpeeksi ;) Suunnilleen kaikenlaisia leffoja tulee ostettua ja myös tiettyjen näyttelijöiden rainoja tulee sitten keräiltyä. Nyt on melkein kaikki Brad Pitt filmit hyllyssä ja seuraavaksi keräilyn kohteeksi joutuu varmaankin Johnny Depp :haart:

Jotain hieman yli 300 DVD'tä, leffoja ja TV-sarjoja. Olen hieman jo puhdistamassa hyllystä kuriositeettiroinaa ja oikeastaan pari kertaa lopettanut ostamisen, mutta hintatason romahdettua aina uudelle, alemmalle tasolle, olen sortunut uudelleen....

Olisi vaan aikaa katsoa kaikki läpi -- toisaalta telkkaa ei sitten tule katsottua puolestaan lainkaan.

Kaikki Arskat löytyy hyllystä!:rock:

Ne on ainoot mitkä oon tietoisesti "keräilly", muuten tulee ostettua satunnaisesti millon mitäkin, lähinnä kuitenkin bokseja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom