Eli tossa aamulla töissä tuli puheeksi yhen naisen kanssa sali touhuista ja sanoin käyväni aina silloin tällöin.
Nainen sano (kehun itseäni-äänellä)"mäkin kävin, kun sain työn puolesta yhden ilmaisohjauksen ja siihen vielä 5 käyntikertaa ilmaiseksi.
No, kysyin tietysti käykö se vielä?
-"en minä he hee. Mulle riitti noin monta kertaa" (ja näyttää kättään jossa ojentaja heiluu kun alepan kassi tuulessa).
Tokaisin vain et just, just ja lähin pois.
No, iltapäivä tauolla kun olin syömässä rahkamössööni tää sama nainen tulee istumaan viereen ja letkauttaa "onko tossa sun jugurtissa sitä proteini jauhoa"?
(en voinut vastustaa kiusausta lotkauttaa)
-"On 15g laboratoriossa pilkottua proteiinia ja 50g maltoa... se on sellasta suurimolekyylistä hiilihydraattia".
Nainen katto mua ku rikollista ja sano -"onkohan toi edes terveellistä!"
hörppäs kahvinsa ja lähti.
:lol2:
vieläkin naurattaa sen ilme.
Katotaan tuleeko joku muu nyt kyseleen mun "jugurtista" :lol2:
lisää kun tää nainen on just sellanen "lumipallotarinan" kertoja.
Nainen sano (kehun itseäni-äänellä)"mäkin kävin, kun sain työn puolesta yhden ilmaisohjauksen ja siihen vielä 5 käyntikertaa ilmaiseksi.
No, kysyin tietysti käykö se vielä?
-"en minä he hee. Mulle riitti noin monta kertaa" (ja näyttää kättään jossa ojentaja heiluu kun alepan kassi tuulessa).
Tokaisin vain et just, just ja lähin pois.
No, iltapäivä tauolla kun olin syömässä rahkamössööni tää sama nainen tulee istumaan viereen ja letkauttaa "onko tossa sun jugurtissa sitä proteini jauhoa"?
(en voinut vastustaa kiusausta lotkauttaa)
-"On 15g laboratoriossa pilkottua proteiinia ja 50g maltoa... se on sellasta suurimolekyylistä hiilihydraattia".
Nainen katto mua ku rikollista ja sano -"onkohan toi edes terveellistä!"
hörppäs kahvinsa ja lähti.
:lol2:
vieläkin naurattaa sen ilme.
Katotaan tuleeko joku muu nyt kyseleen mun "jugurtista" :lol2:
lisää kun tää nainen on just sellanen "lumipallotarinan" kertoja.