Dustin Carter, kädetön ja jalaton painija

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hmm, edelliseen kommenttiin viitaten olen täydellisen paljon erimieltä. Mistä johtuu ajatus siitä, että jos toisella on joku rajoite (ihan mikä tahansa), niin aina ensimmäinen ajatus (lähinnä niillä joilla ei ole mitään rajoitteita) on se, että uskooko kaveri, että sitä vastaan vedettiin täysillä. Enemmän olen nähnyt tapauksia joissa selitellään omaa huonoutta (pienemälle, naiselle, vammaiselle tai jollekulle muulle jonka kaikki odottavat olevan heikompi) kun jäänyt kakkoseksi. En ainakaan itse ymmärrä numero unon kommenttia muuta kuin huonon itsetunnon kautta. Eivät vammaiset tai muut (omasta mielestämme kyvyttömämmät ihmiset) mitään sääliä tai armopaloja kaipaa! Samalla tavalla ajateltunahan joku voi (minä mukaanlukien) pitää sua niin säälittävänä, että annan sun voittaa, etkä ikinä saa tietää olitko oikeasti niin hyvä.

:david::david::david::david::david:

Ittestä ainakin tuntuisi vaikealta otella todella vammautuneena terveitä vastaan. Jotenki vaan tuntuisi että jengi vähän varoo :( Mutta kovalla asenteella kaveri painaa etiäpäin, ei siinä mitään :)

Kova kaveri,vaikka olisivatkin matsit vastustajan puolelta puolitehoisia.Toi mitä toi kaveri pystyy tekemään käden-ja jalantyngillä on kyllä respectin arvoista :thumbs:
Asenne kohdallaan,tuntuu omat rutinat treenien junnaamisista ja siitä "kun ei kulje" aika typeriltä...

Joo alko tuntuu omatki narinat reenien kovuudesta tuntuun aika pieniltä siihen verrattuna mitä hän joutuu/on joutunu kokemaan. Propsit Dustinille täältäki päin!:worship:

vähänkö tolle SÄIKÄHTÄÄ kun se lähtee tulemaan päin! Toi on jo niin creepy/hämäävä että sillä saa etulyöntiaseman :hyper: hieno asenne kaverilla

Aikasemminki katelly Dustinin videoita! Pirun kova sälli.

Mitä nyt tossa joku väitti ettei Dustinia vastaan otettais täysiä, ni kyllä mä uskoisin että noi pojat ottaa ton painimisen niin tosissaan että ei ruveta löysäilemään sen takia että joku olis vammanen. Dustinin etuhan ihan selvästi on älytön voimataso (ottelee 103 paunasissa!! ja voimaa on saman verran kun jossaan 155 paunasessa kaverissa) ja erilainen ottelutyyli. Mistä sä löydät samanlaisen sparrikaverin ;) ?

Tuohon asiaan liittyen, otteleeko vastustajat Dustinia vastaan täysillä löysin muutamia linkkejä. Vastustajathan on samanpainoisia kuin Dustin kuten tässä ketjussa on jo todettu.

Aika paljon voittoja tuntuu olevan, eihän se ihan huipulle pääse mutta kyllä varmaan varteenotettava vastustaja on omilla aseillaan ja heikommat vastustajat varmaan häviää nopeasti.

"He can do 20 chin-ups with a 40-pound weight attached to his neck"

http://www.iht.com/articles/2008/02/29/sports/wrestler.php

http://www.thewrestlingtalk.com/hig...-armless-legless-oh-wrestler-going-state.html

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi olla vähän vaikea löytää harjoitteluvastustajaa jos toi kaveri on tulossa vastaan :).

Njoo ei käynyt oikein selväksi missä tyylissä kaveri ottelee mutta on varmaan aika vaikea saada monia suorituksia häntä vastaan kun suurta osaa tekniikoista ei voi edes tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom