Dustin Carter, kädetön ja jalaton painija

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No huh. Siis VAU! Itseäkin alkoi ihan hävettämään, kuinka sitä jaksaa joskus nillittää joistakin pikkumurheista. Carterin valtava elämänhalu ja asenne ovat jotakin niin esimerkillistä, ettei kyseistä nuorta miestä voi muuta kuin ihailla vilpittömästi. Haluaisin kyllä ehdottomasti tavata hänet joskus. :worship:

Onhan tuossa varmasti oppinu elämään asian kanssa, kun kaverilta on amputoitu raajat 5-vuotiaana. Mutta oli ne sitten minkä ikäsenä tahansa, niin helvetin hyvinhän se vetää. Rispektiä täältäkin siis. :rock:

No huh. Siis VAU! Itseäkin alkoi ihan hävettämään, kuinka sitä jaksaa joskus nillittää joistakin pikkumurheista. Carterin valtava elämänhalu ja asenne ovat jotakin niin esimerkillistä, ettei kyseistä nuorta miestä voi muuta kuin ihailla vilpittömästi. Haluaisin kyllä ehdottomasti tavata hänet joskus. :worship:
Samaa mieltä. :worship:

Onhan tuossa varmasti oppinu elämään asian kanssa, kun kaverilta on amputoitu raajat 5-vuotiaana. Mutta oli ne sitten minkä ikäsenä tahansa, niin helvetin hyvinhän se vetää. Rispektiä täältäkin siis. :rock:

Samaa mieltä. Hyvin jätkä veti, asenne ja kommentitkin oli kohdallaan. Elämäniloinen kaveri ja eipä siinä, tuo on se tapa miten on oppinut elämään, varmasti kovempi paukku olisi jos aikuisena olisi sama kohtalo. Enivei harva kuitenkaan sen kummoisempiin urotöihin ryhtyy oli vammautuminen tapahtunut missä iässä tahansa, sillä kädettömänä/jalattomana niin monet normaalitkin asiat ovat todella vaikeita, saati sitten kovat treenit ja urheilu.

Hävetti taas hetken omat valitukset. Hyviä pätkiä oli sillä muitakin siellä, täytyypä tsekkailla niitäkin.

Hieno kaveri, todella. Yhtälailla nostan hattua muillekin vammaisurheilijoille. Kaikenlaista on tullut nähtyä maailmalla kädenvääntökisoissa, meillä kun on vammaisille omat luokkansa. Yksikin jalaton kaveri liikkui pienellä lasten pyörällä (ei siis kolmipyöräisellä vaan tavallisella), ohjasi toisella kädellä ja polki toisella.:rock:

Propsit multakin. Tuo on aivan uskomatonta, sai motivaatiota vaan lisää omiinkin harjotuksiin tuota katellessa. Asenne kohillaan Dustinilla:rock:

Toi kundi on oikeasti ihan kuningas! Ottaisivatpa kaikki nykynuoret mallia kundista, kun valittavat että ei ole mitään paikkaa missä tehdä mitään, kaveri tekee vaikka ei melkein ole mitään millä tehdä sitä ei mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi kundi on oikeasti ihan kuningas! Ottaisivatpa kaikki nykynuoret mallia kundista, kun valittavat että ei ole mitään paikkaa missä tehdä mitään, kaveri tekee vaikka ei melkein ole mitään millä tehdä sitä ei mitään.

Loistavasti muotoiltu! Näinpä se on. Tahtoa kun on tarpeeksi niin näyttää vaan moni asia onnistuvan.

Ei perkele. Kyllä niin suuret respectit nous pintaa tota jätkää kohtaan. Ei saatana. Dustin Carter :rock:

En muista missä huomasin jotain juttua tosta kaverista ekaa kertaa, mutta joka tapauksessa on koittanut iskostaa ton takaraivoon, sillä on toi omakin kondis vähän hidastanu treenausta. Ei mitään lähellekään tollasta, mutta kuitenkin. Kunnioitusta herättävä hemmo, ja itse asiassa olen tavannut oikeastaan melko paljon fyysisesti rajoittuneita ihmisiä, joiden elemänasenteesta olisi kaikilla ruinaajilla ihan helvetisti opittavaa!

Eipä tohon voi muuta sanoa tosissaan, kun rispektit kyseiselle hemmolle. Moni tossa tilanteessa ois varmaan vetänyt ittensä jojoon, mutta tollahan näyttää asiat sujuvan siinä missä kädellisillä ja jalallisilla. :worship:

Ei mitään lisättävää aikaisempiin kommentteihin. Todella hyviä olivat kaverit neuvot masentuneelle tms; "aina voi mennä huonomminkin"

Tolla jäbällä on pakko pyöriä päässä sama ajatus, kuin naisilla kun he pelaavat miehiä vastaan :( Eli pelaako vastapuoli oikeesti tosissaan.. Kyllähän siinä on yleisesti parempi meininki jos toi jäbä voittaa. Toisaalta jos toi ukkeli selätetään, tulee vähän vaikee fiilis kaikille. Tai sitten olen äärimmäisen väärässä.

Hmm, edelliseen kommenttiin viitaten olen täydellisen paljon erimieltä. Mistä johtuu ajatus siitä, että jos toisella on joku rajoite (ihan mikä tahansa), niin aina ensimmäinen ajatus (lähinnä niillä joilla ei ole mitään rajoitteita) on se, että uskooko kaveri, että sitä vastaan vedettiin täysillä. Enemmän olen nähnyt tapauksia joissa selitellään omaa huonoutta (pienemälle, naiselle, vammaiselle tai jollekulle muulle jonka kaikki odottavat olevan heikompi) kun jäänyt kakkoseksi. En ainakaan itse ymmärrä numero unon kommenttia muuta kuin huonon itsetunnon kautta. Eivät vammaiset tai muut (omasta mielestämme kyvyttömämmät ihmiset) mitään sääliä tai armopaloja kaipaa! Samalla tavalla ajateltunahan joku voi (minä mukaanlukien) pitää sua niin säälittävänä, että annan sun voittaa, etkä ikinä saa tietää olitko oikeasti niin hyvä.

:david::david::david::david::david:

Ottais mieluiten kaikki vammaiset ekana mallia tuosta jätkästä ja katotaan sen jälkeen meitä "terveitä". Eihän tälle suitsutukselle pian naura enää Jeesuskaan. Kaikki me kohdataan elämässä haasteita, eikä todellakaan ajatella ekana, että "HEI! Mut se kädetön ja jalaton selätti sen terveen jätkän, niin ehkä minäkin siten pääsen seuraavasta tentistä läpi!". Tulenkantajia siteeratakseni "Oltava roti!" näissäkin asioissa. Onhan se toki hyvä juttu, että mies löytänyt mieleistään toimintaa verrattuna suomalaisten toimintakeskusten lehdenpainatuskursseihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom