Driven Sports Frenzy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttijk
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
30
En äkkiseltään löytäny tältä foorumilta lankaa tästä Driven Sportsin lähiaikoina julkastavasta uutuustuotteesta Frenzysta, joka ilmesesti lanseerataan korvaamaan käytännössä jo kuopattua Crazea.
Jotain enkunkielisiä testaajien arvioita kerkesin lukemaan, melkosta hypetystä vaikka varmaanki markkinointimielessä.. mitään tarkempia tuoteselosteita ei löytyny, mut mulla on odotukset ainaki korkeella!
Jotkut ulkomaiset saitit on jo lisänny tuotteen ennakkotilattavaks, hinta näemmä vajaa 50e ja kokonaisuudessaan julkastaan kuulemma jo tässä ihan lähiaikoina (parin kuukauden sisällä).

Onks kellään hajua siitä mitä toi tuote nyt sit sisältää? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En äkkiseltään löytäny tältä foorumilta lankaa tästä Driven Sportsin lähiaikoina julkastavasta uutuustuotteesta Frenzysta, joka ilmesesti lanseerataan korvaamaan käytännössä jo kuopattua Crazea.
Jotain enkunkielisiä testaajien arvioita kerkesin lukemaan, melkosta hypetystä vaikka varmaanki markkinointimielessä.. mitään tarkempia tuoteselosteita ei löytyny, mut mulla on odotukset ainaki korkeella!
Jotkut ulkomaiset saitit on jo lisänny tuotteen ennakkotilattavaks, hinta näemmä vajaa 50e ja kokonaisuudessaan julkastaan kuulemma jo tässä ihan lähiaikoina (parin kuukauden sisällä).

Onks kellään hajua siitä mitä toi tuote nyt sit sisältää? :confused:

Pieni molekyylitason muutos, ja saamme uuden crazen. Hetki porskutetaan uudella reseptillä kunnes viranomainen tarttuu täkyyn ja homma alkaa alusta... Hiukan saman tyylinen kissa-hiiri leikki kuin design-huumeiden ja viranomaisten kesken.

Ite enoo Crazea (saati muutakaan pre-wörkauttia) testiny, mutta tuon firman jehun taustat on sen verran hämärät, että en kyllä pennosiani tuonne laittaisi. Ostakaa mieluummin bosteerinne joltain muulta, kuin mieheltä joka on koko elämänsä kusettanu ihmisiä. Oli hauska lukee tuolt bb.comista jamppojen juttuja, et "kyl mä ainaki testaan sitä uutta Frenzyy. mitä välii, jos kerta toimii". Niin. Eli tähän on tultu, ihmiset ostais vaikka mitä TurboCocaineBlastiä joltain venäläiseltä hattusedältä sillan alta "kunhan se vaan toimii"... Tällä logiikalla vois saman tien tilata ne ihan oikeet steroidit Jenkkilästä, jos ei kerta ilman aineita pärjää. Muutenkin jännä tämä uus ilmiö, kun monet ei pysty enää treenaan ilman jotain pre-wörkauttia...

Mm. tämmöistä taustaa löytyy Driven Sportsin johtalta: "In 2005, Cahill pleaded guilty to conspiracy to commit mail fraud and introduction of a misbranded drug into commerce for mixing a highly toxic pesticide with baking powder, stuffing it in capsules and selling the product over the Internet for weight loss. He was sentenced to two years in federal prison."

Tässä vielä artikkeli tosta Frenzystä ja tämän loistofirman taustoista: New sports supplement 'Frenzy' draws concern, questions

Amerikassahan nuo ravintolisäsäädökset menee käytännössä sillai, että sä voit tuoda markkinoille IHAN mitä tahansa, kunhan ainesosaluottelossa ei oo mtn laitonta (eri asia toki mitä purkissa oikeesti on). Eli tuote ei vaadi mtn tutkimuksia ja jos se sisältää jotain uusia nevöhööd aineita, niin sekin on ihan ok, sillä Amerikassa kaikki uudet aineet on oletetusti turvallisia (wtf?!) ENNEN kuin ne todetaan vaarallisiksi :thumbs: :face: Ja koska uusia aineita tulee markkinoille iso liuta joka vuosi ja koska jokaisen tutkiminen kestää vuosia, niin tuotteita ehditään myydä miljoonilla, ennen kuin mtn edes huomataan. Ainoa kohta missä viranomaistaho ottaa jotain osaa touhuihin on, jos esim. FDA jostain syystä tutkii firman purkin sisällön, mikä on harvinaista, koska se vaatisi jonkun syyn. Ja toisekseen, vaikka sieltä jotain laitonta löytyisi ja myyntikielto napsahtaisi, niin ainahan purkin voi tuoda uudestaan markkinoille hieman modattuna...

Kattelin dokkarii joka liitty steroideihin , mutta siinä näytettii miten jenkkilässä pystyy vääntää lisäravinteita myyntiin keittiössää. Äijät tosin iski leivinjauhetta ja muita vaarattomia mömmöjä purkkiin ja lätkäs hienot etiketit päälle ja hintaa jotain 60$/purkki . Kaikki meni lakikirjan mukaan sillä siellä ei oo minkäänlaista valvontaa ravinteiden suhteen joten purkkiin voi laittaa mitä lystää. Itse en ainakaan osta ainuttakaan tuotetta mitä tiedän että jenkeissä duunattu. Kofeiini+tauriini+beta-alaniini on mulle iha tarpeeksi piristävä buusteri ja kunnon yöunet alle ni avot. Bigger stronger faster oli dokkarin nimi jos ketään kiinnostaa :)

Kattelin dokkarii joka liitty steroideihin , mutta siinä näytettii miten jenkkilässä pystyy vääntää lisäravinteita myyntiin keittiössää. Äijät tosin iski leivinjauhetta ja muita vaarattomia mömmöjä purkkiin ja lätkäs hienot etiketit päälle ja hintaa jotain 60$/purkki . Kaikki meni lakikirjan mukaan sillä siellä ei oo minkäänlaista valvontaa ravinteiden suhteen joten purkkiin voi laittaa mitä lystää. Itse en ainakaan osta ainuttakaan tuotetta mitä tiedän että jenkeissä duunattu. Kofeiini+tauriini+beta-alaniini on mulle iha tarpeeksi piristävä buusteri ja kunnon yöunet alle ni avot. Bigger stronger faster oli dokkarin nimi jos ketään kiinnostaa :)

Et tainnut kovin tarkasti kuunnella?No kyseinen pätkä on muutenkin aika harhaanjohtava. Siinä kerrottiin proprietary blendeistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom