Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa yllä oli tuo mustikkalikööri-chambord-vodka -sekoitus. Kuulostaa äkkiseltään ihan saatanan makealta 7uppiin tehtynä, mutta voisin kuvitella, että soodalla jatkettuna ja varsinkin vähän pidempänä ihan raikas sötkötys.
^ äkkinäinen sekoittaisi tuota lisäksi, niin kaikki tavara ja maku ei ole pohjalla
Tuossa yllä oli tuo mustikkalikööri-chambord-vodka -sekoitus. Kuulostaa äkkiseltään ihan saatanan makealta 7uppiin tehtynä, mutta voisin kuvitella, että soodalla jatkettuna ja varsinkin vähän pidempänä ihan raikas sötkötys.
Esimerkiksi Xantea, omppulikööriä, limeä ja ginger alea. Xante-kaakao on kanssa vanha tuttu.Timba79 sanoi:Itse tykkään kovasti tuosta Xantesta, eli siitä "päärynäkonjakista", onko kellään mitään ajatuksia sopiiko tuo johonkin drinkkiin? Ei tosin tarve hyvää juomaa pilata mutta voisi siitä jotain kivaakin saada.
Esimerkiksi Xantea, omppulikööriä, limeä ja ginger alea. Xante-kaakao on kanssa vanha tuttu.
Murskaa pari siivua limeä pohjalle, jäät sekaan, viinat sekaan ja pidennys päälle. Sit vähän sekoittaa lusikalla ja ei muuta kuin naamariin. Ei kestä.Omppulikööriä taitaa olla kaapissa, joten täytyykin testaa tämä eli hakea limeä ja ginger alea. Kiitti.
Piimän kanssa kannattaakin testata esim. Carilloa. Carillo-piimä on vanha klassikko. Lakkaliköörin kanssa tuntuvat vetävän muualla Suomessa ja esim. De Kuyperin makean vadelmaliköörin kanssa oli oikein maukasta. Sen sijaan blenderissä sotkettu jallu, maito ja maksapatee oli aika jännän makuista. Varsinkin, kun sekaan jäi jotain kokkareita.Saako tänne pistää myös drinkkejä, mitä ei suosittele kenellekkään? Jallupiimää tuli kokeiltua, eli yksinkertaisesti jallua ja piimää sekaisin. Määrän voi itse säätää. Maku oli... mielenkiintoinen. Jälkikäteen alkoi harmittamaan kun tuli hyvää tavaraa tuhlattua (kolmen tähden!).
blenderissä sotkettu jallu, maito ja maksapatee
Ei se ollut niin pahaa kuin voisi kuvitella, vaikka en minä sitä kenellekään suosittelemaan lähdeAre U kiddingz!? Jo on settiä, voisin kuvitella tollasta tulevan seuraavana aamuna...