Dream: Fight For Japan! New Year! 2011

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hohhoijaa, ajallisesti mitattuna eeppinen show ja yhdessä UFCn kanssa muodosti todennäköisesti ainutkertaisen ottelumaratoonin, 14 ja puoli tuntia tuli katseltua striimejä yhtä soittoa. Oli kyllä jo vähän liikaa yhdelle päivälle.

jotenki epäluotettavaa touhua kun muutenkin pellepaini kekkereitä mukana... ei oikee osaa arvostaa voittajia.... noh ehkä se on vaa mun mielikuvitus, joka laukkaa mustalla orilla...

jotenki epäluotettavaa touhua kun muutenkin pellepaini kekkereitä mukana... ei oikee osaa arvostaa voittajia.... noh ehkä se on vaa mun mielikuvitus, joka laukkaa mustalla orilla...
Joo tää olikin ihan uutta Japskien uudenvuoden eventissä.

MMA = UFC. Eikö?

Vaikutti kyllä valitettavasti sovitulta. Vuosi vaihtu sopivasti ja Fedja ei ees seurannu lyöntejä.

Mun mielestä vaikutti siltä että Ishiltä loppui otteluhalu siihen kun nenä murtui. Ei siinä mitään sovittua ollut.

Nyt kun Fedorilla on kaksi voittoa alla niin toivottavasti seuraavaan matsiin haettais joku kovempi vastus mieluiten UFC:stä.

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että lukee näitä pakkiksen vapariketjuja jos ei halua spoilaantua? Ja kehtaa vielä kitistä :D
..ei täs Pakkiksen ketjussa viel mitään, helppo väistää, mutta kun iltapäivälehden nettiversion etusivulla lukee suurinpiirtein että 'tähän päättyi järkälemäisen vapaaottelijan ura', niin se pääsi vähän yllättämään puun takaa. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että lukee näitä pakkiksen vapariketjuja jos ei halua spoilaantua? Ja kehtaa vielä kitistä :D
No mut kyllähän ny Dreamin ketjusta pitäis jättää UFC spoilaukset pois. Kyllä mä ainakin luotan siihen että jos ketjussa ei lue sanoja UFC ja Spoiler ni siellä ei ihan tuoreen eventin UFC spoilereita ole, mut tietty vahinkoja sattuu..ittekki jossus erehtyny.

Mitä järkeä olisi sopia Fedorin matsi, että saadaan näyttää vuoden vaihtuminen? Sitä ennen oli kaksi täydelle ajalle mennyttä matsia, joista toinen vielä saatanan tylsä 5-eräinen. Eikö ois kannattanut sopia jompikumpi noista? Katsoiko ne siinä välissä kelloa, että hei enää 10 minsaa aikaa nyt maailman paras raskassarjalainen ota huntti ja vetääkä jätkät hyvä shou, että keretään juhlistaa uutta vuotta? No mutta hyvältä näytti taas Fedor. Äkkiä vielä UFC:hen kruunaamaan ura HW-mestaruudella. Uusi rauhallinen, gameplania noudattava Fedor on näyttänyt vaaralliselta. Ei ole tainnut ottaa yhtään osumaa parissa viime matsissa.

Näytti siinä jälkimainingeissa Fedor kyllä todella pieneltä Le Bannerin ja Timpan tullessa morjestaan, pienihän se kyllä onkin.

Pahannäköisesti muuten Tokoro slämmättiin naamalleen maahan, ei siinä venäläinenkään hirveesti juhlinut voittoa sen jälkeen.

Fuji näytti taas kerran kuka on kevyen sarjan ykkösnainen, nätisti pyöris matossa ja nappas käden.

Kubo vei niin nätin näköisesti ruotsalaista, mutta ehdottomasti illan ottelu oli Nagashima vs Kikuno. Nagashima nöyryytti viime vuonna Aokia mutta tällä kertaa kävi niin et Kikuno nöyryytti sekä pystyssä että matossa.

Back
Ylös Bottom