Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekaks interwebseis haukutaa Overeemiä paskaks ja yliarvostetuks, sitku se pieksee pari niin tappeleekin liian paskoja vastaan. Ensi vuonna sentään tulee kaatumaan Werdum ja joko Fedor tai Bigfoot, sitä odotellessa.
No kerro missä kohtaa Duffee on samaa tasoa? Löytyy noita nasevia kommentteja aina.
No kerro missä kohtaa Duffee on samaa tasoa? Löytyy noita nasevia kommentteja aina.
Ei olekaan, tässähän se nähtiin. Mutta tarviiko sitä joka hiton paikassa itkeä, asia ei siitä muutu ainakaan NYT.
No en kyllä jaksaisi ylistääkkään, Overeem on vitun kova eikä nää matsit todista yhtään sen enempää, se on niinkuin näkisi joka viikko että Ferrarilla käydään ajamassa polkupyörä kisoissa, ja sit juhlitaan ku tuli voitto. En jotenkin enää syty niistä. Pistäis nyt Ferrarin Porchen ja mclaren kanssa samalle radalle ja sit katottais kuka on kovin niistä.
Ai että minä toivoin, että Overeem ois sanonu että nyt mulla on 3 vyötä, mutta yks puuttuu ja se käydään ensi vuonna hakemassa UFC:stä. Turhaa toiveajattelua, mutta onneks kaverille löytyy kuitenkin koviakin matseja UFC:n ulkopuolelta.
Aikamoinen off-nappula tuossa Duffeen leuassa kyllä nähtävästi on, kuten Russow matsista näki.
Fedor on kuitenkin vielä edelleen se paras HW. Ja hän on Strikeforcessa. Ei se mun mielipidettä ole muuttanut vaikka hävisikin Werdumille. Jos Overeem voitta Fedorin niin sitten ei sille pysäyttäjää löydy mistään. Ei edes UFC:ssa.
Werdum nyt sai lucky submissionin Fedorista mutta en näe Werdumilla olevan mitään jakoa Overeemia tai Fedoria vastaan uusintamatsissa.