Dream.8 *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lewd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No Aoki havisi :( Mutta en tiennyt etta Dreamissa on polvet paahan sallittuja maassa! No, hyva ettei samalla tavalla voi kayttaa kilpikonnapuolustusta hyvakseen kuin ufc:ssa. Hieman realistisempaa ottelua:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan ok settiä oli tällä kertaa Dream.
Monsonin kuristuksen näki tulevan kilometrin päästä, mutta niin se vaan kaivaa sen kohdalleen.
Galvaolta todella hyvää kontrollia ja hieno lopetus.
Mach nuiji Aokin kuin pikkulapsen mikä oli odotettavissakin.

Ai mä diggasin ku fancypants sai isän kädestä. Siin ei kauaa Sakurailla nokka tuhissu mikä tosissaan oli odotettavissa. Ja siellähän se Aoki pillitti matsin jälkeen taas. Snif.

Olin myös erittäin fiiliksissä ku "Ninja" hävis matsinsa. Tää Riki Fukudahan oli melkosen kova sälli. Viimeaikoina molemmat Ruat on ollu jotenki todella väsyneitä... ;F

Alessiolla oli hyvä puolustus menossa, mutta niin se vaan Galvao kaivo sen hanskan sieltä ja laitto miehen taputtamaan. Hienoa BJJ:tä!

Laitoin träkkerille ihan huvikseen Monsonille panokset ja sehän meniki oikein. Olin melkosen varma kuitenkin että Kharitonov vie, mutta snowmanin puristus oli liian tiukka. Pikkasen oli pettyneen näkönen Sergei vaikka yleensä niin ilmeetön sälli.

Muita hienoja matseja oli Ribeiron BJJ klinikka ja Jason High:sta en ollu aikasemmi kuullukkaan. Melkosen nopeesti hoiti homman. Ja Hideo Tokoron matsit on aina tapahtumarikkaita ja mielenkiintosia. On se vaa melkosen vikkelä sälli pystyssä sekä matossa.

All in all ihan hyvä eventti. Mitenköhän katsojaluvut tällä kertaa?

Aoki vs. Sakurai
2hq3q5k.gif

jre4qe.gif

Sakurailla oli vastaus Aokille ja se oli upeaa katsottavaa. Aoki on kova uhoamaan kun voittaa, mutta kun tulee turpaan pääsee pojalta itku. Surullista ja hilpeää katsottavaa.

Monson pääs kyllä luvattoman helposti lemppari mestoilleen northsouthiin ja puristi sieltä tyylikkään kuristuksen. Jos Kharitonovin porukka olis yhtään viitsinyt käyttää aika Monsonin otteluvideoiden tarkasteluun olis ton kuristuksen tulon nähnyt jo tooooosi kaukaa.

Oli kyllä aika nastyn näköisiä ja kuulosia nuo polvet.. huh

Macho san veti kyllä nättiä settiä! Ei kyllä herunu siltä mieheltä mitään rispectiä Aokille :D Muutenki tosi hieno eventti, mutta tosiaan Ruan veljet näyttää tosi väsyneiltä kehässä tätänykyä, todella sääli :(

Mun mielestä keskinkertainen eventti. Muutama todella hyvä matsi,mutta sitten mukana oli myös joitain matsaajia,jotka eivät hurmanneet taidoillaan.
Monson voitti yllättävän nopeasti veli venäläisen. Kuvittelin,että Monson nukkuu jo 3min kohdilla,mutta ei.
Aokin tappio oli nannaa. Kaveri pääsi heti alussa päälle ja omalle aluelleen. Mach hoiti nätisti polvilla Aokin ja varmisti vielä lyönneillä. Eipä Aoki huudellut mister Whitea ottelun jälkeen. Pidän Aokia yliarvostettuna.

Suositut

Back
Ylös Bottom