Dream 4 *spoilerit*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Vähän aikaa sitten loppus ja tuloksia:

Aoki defeats Nagata by submission (gogoplata) at 5:12 of Round 1.

Overeem defeats Lee by knockout (punches) at 0:36 of Round 1.

Gracie defeats Gadzhiyev by submission (armbar) at 3:02 of Round 1.

Tokoro defeats Uyenoyama by decision (unanimous).

Mousasi defeats Yoon by decision (unanimous).

Galesic defeats Kin by TKO (elbow injury) at 1:05 of Round 1.

Jacare defeats Miller by decision (unanimous).

Manhoef defeats Sakuraba by TKO (strikes) in round 1.

Jacare ja millerin matsi oli kyl hienoa katottavaa :rock:

Seuraavan Dreamin otteluparit ovat:
Aoki vs Uno
Kawajiri vs Alvarez

parhaat mahdolliset mun mielestä

Aokilla komee lopetus. Gogo(vai loco?)plata mountista, MMA:ssa en olekaan ennen nähnyt.

34pz2qh.jpg

Mä taas oon jotenki varmaan sairas mut nautin joka kerta ku sakua piestään, se oli niin vitun "GRACIE HUNTTERIA" yhteen aikaan. Piti sitä omaa muka niin viihdyttävää showta aina, pellennaamarit naamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahahahaa... ei jeesus toi Manhoef on vihanen kaveri :D En edes sääliny Sakua enää, tuntuu että sen kaverin pää on ku joku pädi. Saa lyödä ja potkia ihan vapaasti.

Ai että oli hyvä tapahtuma taas :) Yoon vs Mousasi kylläkin vähän hidas matsi.

Manhoef vie nyt kun Yoonkin tippui eikä pääse enää jujittamaan häntä, tai ainakin näin toivon. Tokoro matsi oli kyllä äärimmäisen kovatempoinen ja viihdyttävä, eikä kyllä ole mistään matsista valitettavaa. Loistavia on kyllä nämä DREAM eventit.

Siinä nähtiin sitä kuuluisaa vastaantulijaa,kun saku oli kehässä. Ei mitään jakoa. Saisi jo lopettaa,kun ei ole toimittanut muuta kuin nyrkkeilysäkin virkaa viime otteluissa.

edit. Unohtui melkeen mainita. Kun jutellaan noista idän pojista niin itse en ole oikeen nähnyt mitään ihmeellistä niiden osalta. Kevyemmässä sarjassa on Aokia ja Gomia,mutta silti ei ole oikeen vakuuttanut minua. Tietysti kovia miehiä ovat,mutta terävintä kärkeä?? Enpä oikeen tiedä...

edit. Unohtui melkeen mainita. Kun jutellaan noista idän pojista niin itse en ole oikeen nähnyt mitään ihmeellistä niiden osalta. Kevyemmässä sarjassa on Aokia ja Gomia,mutta silti ei ole oikeen vakuuttanut minua. Tietysti kovia miehiä ovat,mutta terävintä kärkeä?? Enpä oikeen tiedä...

Idän poikien pieni puolustus:

Median ja yleisön huomio keskittyy useasti painavimpiin sarjoihin, Jenkeissäkin vasta reilun vuoden ollut taas Zuffalla kevyempien miesten sarjat. Aasialaisten fyysiset ominaisuudet eivät usein riitä painaviin sarjoihin luonnostaan (Japanilaisten miesten keskipituus alle 170cm). Väittävät, että harva Japanilainen harrastaa kovia painovetoja ja kemiallinen valmennus ei olisi niin yleistä, kuin muualla. Montako alle 145 paunan ottelijaa pystyt nimeämään? Näissä sarjoissa kumminkin esim. japanilaiset ottelijat ovat eniten edustettuina rankingeissä.
Sitten on vielä nämä syvällisemmät kulttuurilliset tekijät esim. voittaminen ei ole ainoa päämäärä ja bushidot ym. ym.

Idän poikien pieni puolustus:

Median ja yleisön huomio keskittyy useasti painavimpiin sarjoihin, Jenkeissäkin vasta reilun vuoden ollut taas Zuffalla kevyempien miesten sarjat. Aasialaisten fyysiset ominaisuudet eivät usein riitä painaviin sarjoihin luonnostaan (Japanilaisten miesten keskipituus alle 170cm). Väittävät, että harva Japanilainen harrastaa kovia painovetoja ja kemiallinen valmennus ei olisi niin yleistä, kuin muualla. Montako alle 145 paunan ottelijaa pystyt nimeämään? Näissä sarjoissa kumminkin esim. japanilaiset ottelijat ovat eniten edustettuina rankingeissä.
Sitten on vielä nämä syvällisemmät kulttuurilliset tekijät esim. voittaminen ei ole ainoa päämäärä ja bushidot ym. ym.

145 paunaisia....hmmm. Urijah Faber,Jeff Curran,Antonio Carvalho tuli nyt nopeasti mieleen,tosin ei ole japseja joka on sanomattakin selvää. Kyllä japanilaisilla on myös ylemmissä painoluokissa ottelijoita(185 paunaisista alas päin) ja varmasti enemmän mitä esim. Suomalaisilla. En missään nimessä halua dissata japanilais-ottelijoita. Ei vaan ole ikinä oikeen iskenyt nuo japsi/korea-akselin ottelijat muhun.

145 paunaisia....hmmm. Urijah Faber,Jeff Curran,Antonio Carvalho tuli nyt nopeasti mieleen,tosin ei ole japseja joka on sanomattakin selvää. Kyllä japanilaisilla on myös ylemmissä painoluokissa ottelijoita(185 paunaisista alas päin) ja varmasti enemmän mitä esim. Suomalaisilla. En missään nimessä halua dissata japanilais-ottelijoita. Ei vaan ole ikinä oikeen iskenyt nuo japsi/korea-akselin ottelijat muhun.

Yamamoto, Rumina S, Yoshida... lista jatkuu ja jatkuu. Kyllä noitä kovia Okinawan sankareita löytyy!

Menee OT,mutta olisi kiva kuulla mistä maasta tulee porukoiden mielestä parhaimmat ottelijat,kun huomioidaan kaikki painoluokat??

Suositut

Back
Ylös Bottom