Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menee OT,mutta olisi kiva kuulla mistä maasta tulee porukoiden mielestä parhaimmat ottelijat,kun huomioidaan kaikki painoluokat??
Maailman paras
-65kg on Japanista
-70kg on Japanista
-77kg on Kanadasta
-83kg on Brasiliasta
-93kg on Brasiliasta
+93kg on Venäjältä
Mitenkäs se olikaan?
-70kg Japanista :wtf: ????? Skulle inte tro det, va? Kyllä se maailman ylivoimasesti paras -70kg kaveri tulee Hilosta
Toivottavasti saku tajuaa lopettaa ennen kun kuolee kehään...Sääli
Nyt ku rupesin kattoo tota aikasempaa listaa, ni ihmettelen että kuka brassi on kovin LHW? Lyoto? Mä väitän kyllä että tossa on semmosia kavereita kun Rampage ja Hendersson ainakin edellä.
-65 Miguel Torres / USA
-70 BJ Penn / USA
-77 GSP / Kanada
-84 A. Silva / Brasilia
-93 Rampage / USA
+93 Fedor / Venäjä
Joo, mun moka!! Meen sekasin noissa paunoissa, eli Torreshan on 135... daaah! Korjaan listaa, Torres -60 ja Yamamoto -65, eli saatiinhan tonne nyt pienellä ajatuksella Japanin poika listoille
No vihdoinkin!! Vuosi tai kaksi niin on maailman paras MW Hollantilainen, ja se on Melvin Manhoef. Tai näin ainakin toivon ja uskon. (Tulipahan edes jotain mikä kerrankin liittyy jollakin tapaa itse tapahtumaan mainittaessa Manhoef)
Liian pienikokoinen tuohon sarjaan luulisin. 173cm? Ulottuvuus ei vain riitä ja tyyli on kuitenkin Kickboxing. Ja tuollahan on häviöitäkin useampi alla että ei nyt mistää käsittömästä voida puhua