Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta sehän siinä onkin että mä en katso noitten iskujen olleen laittomia! Osuuhan ne vähän harmaalle alueella, muttei ei ne niskaan osunut. Ja kyllhänä sen Aokin turhautneisuuden näkee aika selvästi tossa mun mielestä.
J.Z.Calvan sanoi:I was going to give my elbow to his back, it slipped and hit his neck.
joo näyttäis olevan löytäkö kukaan osallistuja listaa ?
Although I was going to give my elbow to his back, it slipped and hit his neck. I didn't violated rules because I hit the muscle at first and my next shot slipped into triceps.
Viimeksi Akiyama lukotti Manhoeffin alle kahdessa minuutissa lol!! The Dongilla meni vähän pidempään...
En tiedä mistä toi lista on, mutta aika epäviralliselta näyttää. MMA Weekly väittää seuraavaa:
-Denis Kang
-Yoshihiro Akiyama
-Kazushi Sakuraba
-Masakatsu Funaki
-Kiyoshi Tamura
-Dong-Sik Yoon
-Taiei Kin
-Shungo Oyama
-Ikuhisa Minowa
Noista nyt ainakin Minowa, The Dong, Funaki, Sakuraba, Kang ja Akiyama on varmistettu myös DREAMin puolesta.
Manhoeffilla on aika pahasti tuon päälle K-1 World GP joten taitaa nyt vaparit jäädä väliin. Terrell oli nyt niin naurettava huhu, että oksat pois. Jos Mr. Glass joskus vielä ottelee niin ihme. Eikö Bustamantenkin pitänyt lopettaa?
Lindland tuntuu olevan kyllä aika vahvoilla huhuissa ja itse uskonkin että näemme herran mukana.
Mikä tää Misaki Strikeforceen juttu on? Kyllä mä sen tiedä ettei Misaki halua otella Akiyamaa vastaan uudestaan, mutta ei toi Strikeforce ole mikään selitys kun kyseinen lafka tunnetusti tekee mieluusti töitä muiden kanssa ja oli jopa lähettämässä Melendeziä mukaan lightweight turnaukseen.
Tämä selvään myös aika paljon, joten se kova isku HÄNEN mukaansa ole osunut niskaan. Mene ja tiedä sitten. Toivotaan että tulee uusinta ottelu eikä mitään sekaannusta että jompi kumpi droppattais pois.
'Siis hänen mukaansa se osui kyllä niskaan, mutta tulkintansa mukaan se ei ollut laiton isku koska osui lihakseen ensin. Kolmas isku sitten taas ei ollut kyynärpää vaan ojentaja.
Siitä viimeisestä on paha sanoa mistään kuvakulmasta että mihin ja millä osui, mutta se toinen (joka aokin pudotti) osui kyllä aika selkeesti niskaan.
Eiköhän noi pääse molemmat jatkoon.