Dream 1 *spoilereita*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Baby J pitäis olla #1 siis mun mielestä...

Kyllä mun silmään näytti melko "ei niin pahalta osumalta" aokin niskaan. Tai oliko tuo nyt sitten edes osumis hetkellä niskaa vai yläselkään. No mene ja tiedä kun ei itse ollut tuota koppia keräämässä niin vaikee sanoo...

Benu: -No jos nuo iskut ei olleet laittomia, niin mitkä ovat? Ainakin mun silmään näyttää tuo eka isku tuosta giffistä osuvan suoraan kyynärpäällä tuonne korvan alapuolelle niskaan ja toinen kyynärvarrella rangan päälle. Ja voisin kuvitella, että se oli tuo eka isku, mikä veti siitä kädestä tunnon ja toimintakyvyn pois.

Mutta jokainenhan tuomitsee niinkuin parhaimmakseen näkee, mut eipi ainakaan täältä heru rispektiä JZ:lle nuista iskuista.

En kyllä ymmärrä miten ihmiset jaksavat innostua jotain Aokista niin uskomattomasti, eihän kaveri ole voittanut ketään nimimiestä koskaan, eikä ole 10 sakissa esim Sherdogin rankingissa. Mikä ihmettä tekee joku Takanori Gomi ykkösenä muuten samassa rankingissa, eiköhän ykköspaikka kuitenkin kuuluisi Sean Sherkille.

Kyllä ite pidän Hansenia nimimiehenä...

Musta kyl näytti et osu enemmän olkapäähän/hartiaan. Kaikkiaan aika pettymys koko matis.

Ne iskut mitä itse näin hidastuksesta, niin ensimmäinen tuli olkapäähän/hartiaan ja seuraava tuli ihan suoraan niskaan.

Nuo niskaan lyönnit ovat siitä ikäviä, että vaikka ei tipahtaisikaan, niin ne vie helposti näkökyvyn hetkeksi. Ei välttämättä kokonaan, mutta osittain. Itsekin joskus nähnyt tähtiä kun lyöty niskaan. Se miten aoki piteli silmiään siinä kertoo ainakin minulle, että taisi käydä samalla tapaa. Olen nähnyt saman myös joskus gracie vs frank shamrock matsissa. Frank veti niskaan ja gracie piteli silmiään ja siristeli/hieroi silmiään kovaa sen jälkeen.

Benu: -No jos nuo iskut ei olleet laittomia, niin mitkä ovat? Ainakin mun silmään näyttää tuo eka isku tuosta giffistä osuvan suoraan kyynärpäällä tuonne korvan alapuolelle niskaan ja toinen kyynärvarrella rangan päälle. Ja voisin kuvitella, että se oli tuo eka isku, mikä veti siitä kädestä tunnon ja toimintakyvyn pois.

Mutta jokainenhan tuomitsee niinkuin parhaimmakseen näkee, mut eipi ainakaan täältä heru rispektiä JZ:lle nuista iskuista.

ollaan sit katottu eri suunnasta noita osumia... :rolleyes:

Ai Sean Shroidille, joka voitti Florianin ja Francan tuomariäänin ollessaan roinissa? Nuo ovat miehen ainoat top-20 voitot...

Voittanut myös Karo Parisyanin ja Nick Diazin. Diazhan voitti Gomin, tosin kärähti sen jälkeen. Gomi on myös nähtävästi hävinnyt Pennille. Joten minusta tuo listasijoitus ei ole aivan oikea.

Mr.Bueno: -No perkele :)

Joko mun silmät harottaa pahemmin ku uskoinkaan, mutta jos nyt puhutaan tuosta postin 17 pätkästä, niin kyllä se mun silmään näyttäs JZ:n kyynärpään kärki osuvan just sinne sivuniskaan. En tiiä yrittikö osua olkapäähän tai lavan seudulle, mutta ylös tulee. No tahallinen tai tahaton, oikee päätös NC ja uus rähinä päälle vaan!

Molemmat kyllä kunnioittivat toisiaan, Aoki ei mielellään kauaa pystyssä halunnu olla ja JZ taas ei hirveästi viittiny potkia Aokia kun hän oli maassa, tais olla kumminki takaraivossa miehen lukotus taidot. Mutta vaikea muutaman iskun vaihdon perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä, mutta uskon vahvasti että JZ vie Aokin rematchissa.

Voittanut myös Karo Parisyanin ja Nick Diazin. Diazhan voitti Gomin, tosin kärähti sen jälkeen. Gomi on myös nähtävästi hävinnyt Pennille. Joten minusta tuo listasijoitus ei ole aivan oikea.

Jos se Sherk nyt ottelis eka puhtailla papereilla LW:nä ennen kun aletaan rankkaamaan varsinkaan #1 ja aika vaikea tällä hetkellä rankata ketään sinne kärkeen, oma mielipide on se että se kuuluis BJ:lle, mutta taas hänelläkään ei ole kun kaks matsia takana pitkästä aikaa LW:nä ja ne on Pulver ja Stevenson. JZ on ainakin siellä kärjessä sillä viimesestä tappiosta on kulunut 14 matsia joista on 1 tasan ja nytten yksi NC Aoki vastaan. Toisaalta hänelläkään ei ole kun Uno,Ribeiro ja Dida jollain vähän enemmän nimiä ja muutama ok vastustaja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Shroid voitti 18 vuotiaan Parisyanin, ei kerro mitään. Diazilla ei ollut welterweightissä yhtään isoa voittoa, koska luckypunchia Lawleria vastaan ei lasketa. Lawler oli aivan väärässä painoluokassa, ei muuten tuommoinen höyhennyrkki pystyisi miestä pudottaa.

Gomilla on toki häviöitä, mutta kenen muun ottelijan listassa löytyy voitot Sakuraista, Kawajirista, Ishidasta, Aureliosta, Ludwigista, Satosta, Pulverista, Azeredosta yms...ja suurin osa vielä brutaaleilla tyrmäyksillä?

BJ on ykkönen tuossa painoluokassa.
Voittanut kovia nimiä ja voittanut vielä ylemmissä painoluokissa. Gomi on toki kärkipään nimiä,mutta ei ykkönen. Gomi hävisi Diazille,joka pössytteli ennen matsia ja se ei varmastikkaan parantanut suorituskykyä niin paljon,että oli tappion syy.
Olisi kiva nähdä Gomi UFC:ssä ja katsoa miten pärjää. En usko,että mestaruutta veisi.

Se on vissiin niin että 3kierroksella on semifinaalit ja finaalit samana iltana? Turhaa se on tapella numero 1 ku ei niitä koskaa saadaa samaan paikkaan.

Okei en itse yleensä harrasta tälläistä uhoamista, mutta vähäisenkin kokemukseni nojalla uskallan väittää, että Sherk väkisinmakaisi Gomin :D

Olisiko jollain linkkejä muiden miesten otteluihin kuin Cro Copin? Ei ole ikinä japskit säväyttänyt taidoillaan, ehkä Gomi ainoa.

BJ:n ja Sherkin WW matseilla ei ole mitään väliä LW ottelijaa rankattaessa. Fakta vaan on, että molemmat BJ ja Sherk ovat otelleet vain kaksi kevyensarjan ottelua viimeaikoina. Eikä kummallakaan ollut vastuksena mitään hirveän nimekästä ottelijaa, varsinkin kun Sherk jäi vielä kiinni roinauksesta. En sano, että Gomi voittaisi BJ:n tai Sherkin, mutta typerää se olisi rankata heidät Gomin vain koska "ne näytti hyviltä niiden viime matseissa". BJ toki voitti viimeksi Stevensonin joka on ihan hyvä, mutta verrataessa Gomin voittoihin tarvii BJ vielä voiton tai pari nimekkäistä ottelijoista, että hänet voi nostaa ykköseksi.

Mites, onkos seuraavassa Dreamissa WW -turnauksen ykköskierros vai?

Toivotaan, että saadaan Mirkolle kunnon vastus kun mies seuraavan kerran ottelee.
Se on piessyt noita Japanilaisia säkkejä ihan tarpeeksi jo.

Suositut

Back
Ylös Bottom