MULTI Dragon Age sarja

Japi79, jos ei meinaa päästä millään läpi jotain vihua ja ei halua jättää kesken jotain questiä niin ota sieltä menusta vaikeustasoks Easy hetkeks ;)
Ite käytin parissa "vaikeessa" matsissa muutaman kokeilukerran jälkeen. Oikeestaan esim. vika bossi oli mun mielestä niin tylsä että pistin Easyn päälle että homma hoituis nopeemmin.

Fade osa oli tosiaan aika puuduttava, mutta mun mielestä ne
transformaatiot mitä sai oli aika hyviä. Burning man esim ois ollut tosi hauska classi pelata oikeesti kun olin ite warriori.
Pystyikö muuten niitä bonuksia siellä antamaan muille kuin päähahmolle? Tuntui vähän hölmöltä laittaa kaikki maagistatsitkin sille.

Ei se varmaan ollu tarkoitettu lvl 9llä tapettavaks se dragoni, en tahdo ees "huijata" tuolla tavalla että vaihan easyksi hetkeksi, vaikka kuin vituttaa niin hiotaan niitä takuja kuntoon niin kauan että onnistuu :D ja sehän meni sit se lohhari jo lvl 13sta alas kun kävi uudelleen siellä... riemu oli suuri.

Kaikille, jotka ootte tästä pelistä innostuneet ja haluaisitte lisää dialogi/juonivetoista ropetusta, niin hommatkaa Mass Effect. Ite ostin sen tuolta steamista 7,5€ ja ei perhana, mahtava peli. Kone vaatimuksetkin luultavasti melko samat. Itse pelaan samalla koneella ja ihan hyvin pyörii.

Sori offtopic.

Onko kukaan muuten pelannu warrior ja 2-h? Näytti kun kattelin tuota kääpiö Oghren(?), että se lyö todella hitaasti ja jos mene huti... Saako sillä mitään aikaan? Alotin roguen, mutta alko himottaa tuommonen kunnon mättökone.

Onko kukaan muuten pelannu warrior ja 2-h? Näytti kun kattelin tuota kääpiö Oghren(?), että se lyö todella hitaasti ja jos mene huti... Saako sillä mitään aikaan? Alotin roguen, mutta alko himottaa tuommonen kunnon mättökone.
Itsellä moinen, ja hitaasti se lyö. Damagee sen sijaan lämähtää aika iloisesti kun osuu.

Maagit täs pelis vie 100-0, siitä moni on puhunut. Kestävät kuulemma lämääkin lähes samalla tavalla.

Itsellä moinen, ja hitaasti se lyö. Damagee sen sijaan lämähtää aika iloisesti kun osuu.

Maagit täs pelis vie 100-0, siitä moni on puhunut. Kestävät kuulemma lämääkin lähes samalla tavalla.

Puhuvat että Arcane Warrior spesialization ois OP, mutta sehä ei ihan perusmaagi edes ole. Itse ainakin huomasin oman maagini olevan kohtuu glass cannon :) Ei oikein saanu sitä "mindsettia", että pelissä pitäisi hieman kontrolloida dmg etteivät karsi päälle. Aina ensimmäisenä se lähti oman maagin henki, kyllä sen armorin puutteen huomaa vaikka kestätkin parisataa. Totta se kyllä on että helpohkoa se on kahdelle maagilla varsinkin.

Ite olin yllättynyt ettei tekoälyn ohjaamat NPC:t menneet vastustajien taakse, vaikka sieltä se dmg uppoaa paremmin. Itse nyt tuota rogueta kokeilleena huomaa että se tosiaan osuu. Lukihan se siellä, mutten mie uskonu :david:
Varmaan tuolla 2-h aseella takaa hakkaaminen on aika hyvä juttu.

Eihän ne maagin päälle mene kun käyttää warriorilla taunttia, itse ainakin ihastunut kyseiseen skilliin, sen jälkeen voi tehdä mitä vaan maageilla ja hienosti pysyy monsterit warrun päällä, muutenkin toimiva tuo Warru Mage Mage Archer, ei tartte oikeastaan edes vaivata päätään taktiikoilla, menee niin näppärästi.

Eihän ne maagin päälle mene kun käyttää warriorilla taunttia, itse ainakin ihastunut kyseiseen skilliin, sen jälkeen voi tehdä mitä vaan maageilla ja hienosti pysyy monsterit warrun päällä, muutenkin toimiva tuo Warru Mage Mage Archer, ei tartte oikeastaan edes vaivata päätään taktiikoilla, menee niin näppärästi.

En tietenkään ole sataprosenttisen varma, mutta mulla oli tuo tauntti päällä kyllä warriorilla, mutta ku tarpeeksi veti lämää vihuihin, niin kyllä ne karkas päälle. Ei se 1 maagin kuolema tosin mikään ongelma ollu. :) En hirveästi jaksanu perehtyä tosin.. voi olla etten hokannu sitä kesken taistelua käyttää, jos sitä piti 'aktivoida' eikä ollu 'sustained'.

joo ei se oo sustained, vaan se ilmeisesti nostaa sun threatti tasot vaan muiden yläpuolelle sillä hetkellä, käytän sitä aina kun tulee "latauksesta" kun ei se mun tankki kuitenkaan ole se main dmg dealer, pidän sillä vaan monsterit pois hiilerin ja muiden päältä.

Kaikille, jotka ootte tästä pelistä innostuneet ja haluaisitte lisää dialogi/juonivetoista ropetusta, niin hommatkaa Mass Effect. Ite ostin sen tuolta steamista 7,5€ ja ei perhana, mahtava peli. Kone vaatimuksetkin luultavasti melko samat. Itse pelaan samalla koneella ja ihan hyvin pyörii.

Sori offtopic.

Ainakin dual-wield warru oli hauska pelata, tosin yleensäkkin tykkään kyllä pelata dual-wieldillä. Varsinkin kun yks vikan tason skilleistä on että saa molempiin käsiin Main hand weaponin niin tuplakirveet on aika :rock:
Mulla oli se warriori ainakin selkeesti kovin damagen tekijä, tais olla 41% kun niissä latausruuduissa näkyi paljonko tehnyt partyn damagesta. Tietenkin omaan hahmoon kiinnittää enemmän huomiota ja pitää sen aina parhaissa kamoissa yms.

Näyttää kyllä olevan maagi-voittoinen peli. Ei määrällä, mutta laadultaan. Itselläni oma hahmo Arcane Warrior -mage, varatankkina Alistair ja sitten on dps ja healer maget. Kunhan tuolle omalle magelle saa Shimmering shieldin, niin Alistar saa kenkää ja tilalle rogue tai mage. Tosiaan huomannut, että maget tekee ylivoimaisesti eniten damagea vihollisiin. Yleensä warrior tankannut pahinta npc:tä laumassa kun hiileri pitänyt sitä hengissä samalla kun 2 magea pistää kätyrit tuhkaksi.

Tähän mennessä mennyt puhtaasti normal-vaikeusasteella. En kyllä voi sanoa, että helposti on mennyt kun save unohtuu aina ja tässä on vain bossitappeluita ennen auto-save. Yleensä nuo "random" mobilaumat yllättää ja henki lähtee, kun on aliarvioinut viholliset. Vois seuraavan pelin aloittaa hardilla ja mainiksi rogue. Vähän liian op tuo mage-class, voi soolota koko pelin :)

Juuri sain pelin pelattua läpi, lopputaistelu oli yllättävänkin helppo meni kerralla purkkiin niin sanotusti, kovin oli koukuttava viimeiseen taisteluun asti, ja oli nähty vaivaa lopputeksteihinkin ettei se vaan tyssähtänyt siihen.. toivottavasti pelille seuraa jatkoa, en jaksa lisäosia ladata ne kun yleensä vain laskevat pelin tasoa ollen sellaisia "pikkurahastuslisiä" joten tää on nyt tässä.. 61h meni ja just ennen vikaa monsteria sain heron levelille 21.. lisää näitä.

Tosiaan tuntuu noi pikkulisäosat vähän turhilta kun pelin vetänyt jo läpi. Toivottavasti joku isompi skenaario tulossa.
Vähän tekis mieli pelata Arcane Warrior magella tai roguella läpi, mutta ei viitti heittää enempää aikaa hukkaan :p

Sopisi oikeestaan myös tonne tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerhoon mutta menköön nyt tänne kun pelin asentamisessa on ongelmaa. Laitevaatimuksethan pelille ovat niin pienet että oma paska koneenikin pyörittää niitä, mutta kun pelin olen asentanut ja yritän alkaa pelaamaan tulee lukemaan että: Failed to detect a supported video card. Ennen pelaamista kun tuli se konfiguraatiojuttu, niin siinä puhuttiin jostain vanhentuneista ajureista, voisikohan ollla ne kyseessä?

Sopisi oikeestaan myös tonne tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerhoon mutta menköön nyt tänne kun pelin asentamisessa on ongelmaa. Laitevaatimuksethan pelille ovat niin pienet että oma paska koneenikin pyörittää niitä, mutta kun pelin olen asentanut ja yritän alkaa pelaamaan tulee lukemaan että: Failed to detect a supported video card. Ennen pelaamista kun tuli se konfiguraatiojuttu, niin siinä puhuttiin jostain vanhentuneista ajureista, voisikohan ollla ne kyseessä?
Mikä kone, eli mikä näyttis?

Näyttiksenä ATI Radeon X200, mihin en löytänyt uutta ajuria mistään :(

Siis pelin virallisilla sivuilla mainitaan minimivaatimuksiksi X850 tasoinen kortti. Tuo sinun piirisi on emolevylle integroitu muinaisjäänne, joka ei edes julkaisuhetkelläkään ollut tarkoitettu vähänkään vaativampien pelien pelaamiseen, (lue täysin perseestä) joka ei mitenkään riitä pyörittämään tätä peliä. Päästä heitettynä varmaan yli 10x hitaampi kuin tuo mainittu x850. Eli tarvitset uuden näyttiksen.

Se että sanotaan tuon pelin pyörivän suht. löysällä kokoonpanolla viittaa esim. minun tilanteeseen, jossa rauta joitain vuosia vanhaa eikä sillonkaan ollut lähellekkää high-end.

Back
Ylös Bottom