Japi79, jos ei meinaa päästä millään läpi jotain vihua ja ei halua jättää kesken jotain questiä niin ota sieltä menusta vaikeustasoks Easy hetkeks ;)
Ite käytin parissa "vaikeessa" matsissa muutaman kokeilukerran jälkeen. Oikeestaan esim. vika bossi oli mun mielestä niin tylsä että pistin Easyn päälle että homma hoituis nopeemmin.
Fade osa oli tosiaan aika puuduttava, mutta mun mielestä ne
transformaatiot mitä sai oli aika hyviä. Burning man esim ois ollut tosi hauska classi pelata oikeesti kun olin ite warriori.
Pystyikö muuten niitä bonuksia siellä antamaan muille kuin päähahmolle? Tuntui vähän hölmöltä laittaa kaikki maagistatsitkin sille.
Ei se varmaan ollu tarkoitettu lvl 9llä tapettavaks se dragoni, en tahdo ees "huijata" tuolla tavalla että vaihan easyksi hetkeksi, vaikka kuin vituttaa niin hiotaan niitä takuja kuntoon niin kauan että onnistuu :D ja sehän meni sit se lohhari jo lvl 13sta alas kun kävi uudelleen siellä... riemu oli suuri.
Ei oikein saanu sitä "mindsettia", että pelissä pitäisi hieman kontrolloida dmg etteivät karsi päälle. Aina ensimmäisenä se lähti oman maagin henki, kyllä sen armorin puutteen huomaa vaikka kestätkin parisataa. Totta se kyllä on että helpohkoa se on kahdelle maagilla varsinkin.