Tartsan
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten ite linkkaat "asiayhteydestä irrotettuja propagandapätkiä"Siinä tapauksessa kannattaisi sitten varmaan etsiä tietoa vähän muualtakin kuin asiayhteydestä irrotetuista propagandapätkistä.
Sitten ite linkkaat "asiayhteydestä irrotettuja propagandapätkiä"
Sinä nyt promoat Trumpia niin tajuttoman usein, etten tosiaankaan tuosta valtavasta viestimassasta lähde etsimään yhtään mitään. Kaikkein utipistosimmat viestisi kuiten jäävät mieleen ja kun kiellät kirjoittaneesi jotain, minkä muistan sinun kirjoittaneen, niin luonnolisesti tuon esiin faktat. Jännä tuttu, että koet epänormaaliksi argumentoida faktoilla.Sä olet rakentanut täällä jotain ihmeellistä minä olen valehtelija keissiäsi täällä, stalkkailet jotain vanhoja viestejä jne. Nytkin tulit "keskusteluun mukaan" mun lainauksella, minkä olit ottanut 26.10.2019 lähettämästäni vierestä. Haloo, ei ole ihan normaalia.
Älä keskity minuun, niin olen kohtelias sinua kohtaan.
Toikin 300M olisi menossa demokraattien utopistiseen COPS ohjelmaan. Pahimmissa perseenrei'issä kuten Chicago ym demokraattien johtamissa kaupungeissa ei tule ikinä onnistumaan.Siinä tapauksessa kannattaisi sitten varmaan etsiä tietoa vähän muualtakin kuin asiayhteydestä irrotetuista propagandapätkistä. Vai mistä lähtien 300 miljoonan lisärahoitus on tarkoittanut leikkauksia?
Biden still wants to increase funding for police departments by $300 million to 'reinvigorate community policing'
"Nothing about this fight will be easy. Institutions resist change. Racism has been a fixture in our society for hundreds of years," Biden wrote.www.google.com
Jos vertaa esim. suomen mellakkapoliiseita niin hieman eritavalla hoitaisivat.Pässikin tajuaa olla kaukana mellakkapoliiseista.. millon toi on tapahtunut?
Pässikin tajuaa olla kaukana mellakkapoliiseista..
Jos vertaa esim. suomen mellakkapoliiseita niin hieman eritavalla hoitaisivat.
Korostan;
Ei oo jenkeistä näköjään. Turha postaus. Ja väärään mielikuvaan johtava trumpin ketjussa.