Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja "Sleepy Joe" on jatkanut hyvin pitkälti Trumpin asettelemilla linjoilla - ei mikään ihme, että suosiokin rapistuu samalle tasolle
Mitä? Eikö Joen olekaan kovanluokan Antifa-terroristi? Fakenews sanon mä.Karisma puuttuu. :-)
Mutta joo ei Joe ole pahin demari ollenkaan ja paljolti hommat nyt jäässä kun demareilla on vihulainen omassa leirissään, eli nämä pari senaattoria jotka eivät sulattaneet esim. yritysveron nostoa ja Joen politiikka jumissa niiltä osin.
Mitä? Eikö Joen olekaan kovanluokan Antifa-terroristi? Fakenews sanon mä.
Mutku se piti olla nimenomaan Biden itse…Kyllähän demareista tuo umpihullu siipikin löytyy, Ilhan Omar, AOC jne. Ei nyt ihan terroristeja itse, mutta mielellään niitä yllyttävät ja heidän puolelleen menevät jos pitää valita laki&järjestys vs rotumellakka.
Mutku se piti olla nimenomaan Biden itse…
Olen tuon ämmän käyttäytymistä seurannut jo pidemmän aikaa. Saa varmaan orgasmin joka kerran kun haukkuu Trumppi. Muuta syytä en moiseen jatkuvaan vihaan löydä. Menee niin yli.Maria Annala, ulkopoliittinen instituutti.
Kylläpä kolmosen aamutelkassa leimusi pyhää vihaa tumppia kohtaan, melkoista syytöstä syytösten perään lateli.
Lienee riippumattoman tutkijan tutkimustulos eikä mielipide
Illalla ihan unohtui kirjoittaa kun sama henkilö kommentoi bideen änkytyksiä ilmastokouksessa, muistutti että on pitkän linjan poliitikko ja iänkaiken takeltanut mutta hyvä tyyppi eikä varmasti johdu iästä.Olen tuon ämmän käyttäytymistä seurannut jo pidemmän aikaa. Saa varmaan orgasmin joka kerran kun haukkuu Trumppi. Muuta syytä en moiseen jatkuvaan vihaan löydä. Menee niin yli.
'Trump counties' had over 3 times more COVID deaths than 'Biden counties' in October, according to a new report
A partisan split emerged following the availability of COVID-19 vaccines, which Trump voters have rejected at higher rates than Biden voters.www.businessinsider.com
Leikkisästi vois kysellä sulaako Trumpin kannatus Covid kuumuudessa?