Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän tuossa sen verran haiskahtaa Trumpille ominainen griftaus, ettei taida kiinnostusta pidemmälle riittää. Saatan tietysti olla väärässä typerien ennakkoluulojeni kanssa :)
Kunnianhimon puutteesta ei tätä projektia ainakaan pääse syyttämään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maria Annala, ulkopoliittinen instituutti.
Kylläpä kolmosen aamutelkassa leimusi pyhää vihaa tumppia kohtaan, melkoista syytöstä syytösten perään lateli.
Lienee riippumattoman tutkijan tutkimustulos eikä mielipide :)
 
Totuudenkin muisti mainita, kun kysyttiin tykkääkö kansa Trumpista. "Sai enemmän ääniä kuin kukaan istuva presidentti aiemmin". Onhan se ultimaattinen luottamuksen osoitus, mutta ultimaattinen vastustamisen ja vihaamisen osoitus voitti ja nyt on sen maskotti Sleepy Joe pressana. :-)
 
Ja "Sleepy Joe" on jatkanut hyvin pitkälti Trumpin asettelemilla linjoilla - ei mikään ihme, että suosiokin rapistuu samalle tasolle :)

Karisma puuttuu. :-)

Mutta joo ei Joe ole pahin demari ollenkaan ja paljolti hommat nyt jäässä kun demareilla on vihulainen omassa leirissään, eli nämä pari senaattoria jotka eivät sulattaneet esim. yritysveron nostoa ja Joen politiikka jumissa niiltä osin.
 
Karisma puuttuu. :-)

Mutta joo ei Joe ole pahin demari ollenkaan ja paljolti hommat nyt jäässä kun demareilla on vihulainen omassa leirissään, eli nämä pari senaattoria jotka eivät sulattaneet esim. yritysveron nostoa ja Joen politiikka jumissa niiltä osin.
Mitä? Eikö Joen olekaan kovanluokan Antifa-terroristi? Fakenews sanon mä.
 
Mitä? Eikö Joen olekaan kovanluokan Antifa-terroristi? Fakenews sanon mä.

Kyllähän demareista tuo umpihullu siipikin löytyy, Ilhan Omar, AOC jne. Ei nyt ihan terroristeja itse, mutta mielellään niitä yllyttävät ja heidän puolelleen menevät jos pitää valita laki&järjestys vs rotumellakka.
 
Jo on taas keksitty uutinen, eihän kukaan urheilutapahtumassa pahastunut, vaan Trump oli hengessä mukana. Eikä kukaan pahastunut Trumpin käytöksestä jälkikäteenkään. Mutta joskus aiemmin joku alkuperäiskansojen edustaja on pahastunut jostain logoista, niin tehdään juttu "alkuperäiskansat suuttuivat Trumpin käytöksestä". Todellisuudessa joku toimittaja pahastunut näppiksen takana, käytti tilanteen bashatakseen ja tehdään uutinen että alkuperäiskansoja vastaan tässä ollaan.:ROFLMAO:
Uutisessa kommentointi pois päältä ettei kukaan pääse kertomaan todellisesta urheilukenttien todellisesta ilmiöstä eli Let's Go Brandon aka F**k Jo Biden ilmiöstä. :-)
 
Kyllähän demareista tuo umpihullu siipikin löytyy, Ilhan Omar, AOC jne. Ei nyt ihan terroristeja itse, mutta mielellään niitä yllyttävät ja heidän puolelleen menevät jos pitää valita laki&järjestys vs rotumellakka.
Mutku se piti olla nimenomaan Biden itse…
 
Mutku se piti olla nimenomaan Biden itse…

Ööö en ihan tosta saa kiinni.

Mutta otetaan muualta kiinni, tuoreita uutisia kun on mitkä taas osoittavat, että Bidenin vika että USA:ssa edelleen korona jyllää. Huonoa esimerkkiä näytetään näin tärkeällä hetkellä ja henkilökunta koronasairaana vaikka Trumpin hallinto kehittäny heille hienot modernit rokotteet! Ja valtaisa aalto ollut nyt 2021 vaikka edistystä pitäisi tulla, kamala epäonnistuminen Bidenilta.



Oliko nyt mieleinen Biden pläjäys? =D
 
Maria Annala, ulkopoliittinen instituutti.
Kylläpä kolmosen aamutelkassa leimusi pyhää vihaa tumppia kohtaan, melkoista syytöstä syytösten perään lateli.
Lienee riippumattoman tutkijan tutkimustulos eikä mielipide :)
Olen tuon ämmän käyttäytymistä seurannut jo pidemmän aikaa. Saa varmaan orgasmin joka kerran kun haukkuu Trumppi. Muuta syytä en moiseen jatkuvaan vihaan löydä. Menee niin yli.
 
Olen tuon ämmän käyttäytymistä seurannut jo pidemmän aikaa. Saa varmaan orgasmin joka kerran kun haukkuu Trumppi. Muuta syytä en moiseen jatkuvaan vihaan löydä. Menee niin yli.
Illalla ihan unohtui kirjoittaa kun sama henkilö kommentoi bideen änkytyksiä ilmastokouksessa, muistutti että on pitkän linjan poliitikko ja iänkaiken takeltanut mutta hyvä tyyppi eikä varmasti johdu iästä.
On kyllä hämmentävää kuinka näin asenteellinen ihminen on tuollaisessa duunissa ja sielä ylen oksennuksen päälähetykseen päästetään kertomaan täysin värittynyt sanomansa.
 

Leikkisästi vois kysellä sulaako Trumpin kannatus Covid kuumuudessa?

Muistetaan kuitenkin että Trumpin hallinnon Operation Warp Speed pisti rokotteiden kehityksen vauhdilla käyntiin ja Trump on itse ottanut jo rokotteenkin vaikka luontainenkin immunisointi tapahtui. Ja suositteli kannattajilleen rokotteen ottamista. Tämä tosin oli ainut kerta kun olen kuullut Trump rallyssa Trump kannattajien buuavan Trumpille...
 
Back
Ylös Bottom