Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenköhän tää mahtaa mennä, Trump ilmeisesti pitää vaalitulosta vilpillisenä.
Jossain uutisessa oli että saattaa mennä pitkälle ensivuoteen mikäli Biden voittaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälaisia mellakoita tulee, sisällissotakaan ei varmaan kovin kaukana.
Ootko nyt ihan tosissaan?
Media taas vouhottaa näistä asioista, ihan sama kuin koronan kanssa kun väitettiin että siellä on ruumiskasoja tyyliin ympäriinsä... rauhoitu jo.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä arvailen, että Bidenin äänestäjät juhlii kadulla ja paikkoja pistetään paskaksi. Media X syyttää riehumisesta antifaa, media Y puolestaan KKK:ta. Eli ei mitään uutta jenkeissä.
 
Keskiluokan ansiot ovat kasvaneet USA:ssa voimakkaasti Trumpin aikana.
Muistakaa nyt että Ylen ja Hesarin tunteisiin vetoavat jutut harvemmin perustuvat faktoihin, vaan siellä otetaan asia sieltä, fiilisjuttu toisaalta ja muodostetaan Trumpin vastainen mielipide tarkoitushakuisesti.
Todellisuus ansioista:
2016 = $ 60309
2019 = $ 68703.

Ups toi olikin median, mutta kaivakoon se faktapohjaista statistiikka joka väittää että keskiluokan ansiot tippuneet niin uskon. Kuitenkin työllisyys sekä palkat nousseet, niin vaikea niiden laskea.
 
Keskiluokan ansiot ovat kasvaneet USA:ssa voimakkaasti Trumpin aikana.
Muistakaa nyt että Ylen ja Hesarin tunteisiin vetoavat jutut harvemmin perustuvat faktoihin, vaan siellä otetaan asia sieltä, fiilisjuttu toisaalta ja muodostetaan Trumpin vastainen mielipide tarkoitushakuisesti.
Todellisuus ansioista:
2016 = $ 60309
2019 = $ 68703.
Noista palkoista ja niiden kehitykseen johtavista syistä voidaan tietty vääntää vaikka internetin loppuun asti, mutta sitä vastaan on paha lähteä järkisyin väittelemään, etteikö ainakin absoluuttinen köyhyys olisi Trumpin aikana vähentynyt. Ainakin itse asiaa tutkittuani jouduin toteamaan, että näinhän se vaan on.
 
Noista palkoista ja niiden kehitykseen johtavista syistä voidaan tietty vääntää vaikka internetin loppuun asti, mutta sitä vastaan on paha lähteä järkisyin väittelemään, etteikö ainakin absoluuttinen köyhyys olisi Trumpin aikana vähentynyt. Ainakin itse asiaa tutkittuani jouduin toteamaan, että näinhän se vaan on.

Niin Amerikka tuskin on mikään sosiaaliturvan kultamaa Bidenin kauden jälkeenkään, eli työllisyyden nostaminen on parasta lääkettä köyhyyteen.
 
Eikö viime kerralla nimenomaan Trump voittanut loppukirillä osavaltioita?
Floridassa ainakin homma meni tismalleen samoin kuin nytkin - osavaltio näytti pitkään menevän Bidenille, mutta loppumetreillä tuli rumasti turpaan kun Panhandlen alueen äänituloksia alkoi valua. Nyt muutamissa osavaltioissa postiäänet lasketaan viimeisenä ja se aiheuttaa näennäisen "loppukirin" demokraateille, jotka ovat olleet ahkerampia postiäänestäjiä.
 
Saa nähdä millä tavalla neukut, hassu rakettimies, lelutehdasmaa ja muut alkaa testaamaan jenkkien ulkopolitiikkaa?
Kaikki ollut jokseenkin järjestyksessä ja ainakin mitä itse olen käsittänyt niin melko stabiilia?
 
Saa nähdä millä tavalla neukut, hassu rakettimies, lelutehdasmaa ja muut alkaa testaamaan jenkkien ulkopolitiikkaa?
Kaikki ollut jokseenkin järjestyksessä ja ainakin mitä itse olen käsittänyt niin melko stabiilia?

Yks käytännön asia mikä yhden neukkuosakkeen omistajana kiinnostaa, kun se osake sattuu olemaan Gazprom, että mahtaako Nordstream 2 tulla kuopatuksi kokonaan? Periaatteessa Biden on mainostanut olevansa kovis Venäjän kanssa, mutta mitenkä lie tosiasiassa?
Pohjois-Korea on ihan pellevaltio jota johtaa rakettipelle, aika älytöntä uhrata resursseja siihen oikeastaan millään tavalla.
Kiinan kanssa Biden lienee pehmeämpi ja just eilen tuli salkkuun toinen china-stock, varmaan kolmaskin ihan kohta kun saan vetorahat ulos unibetilta. :-)
 
Saa nähdä millä tavalla neukut, hassu rakettimies, lelutehdasmaa ja muut alkaa testaamaan jenkkien ulkopolitiikkaa?
Kaikki ollut jokseenkin järjestyksessä ja ainakin mitä itse olen käsittänyt niin melko stabiilia?
Joo nyt on kysymysmerkki miten suhtautuminen menee vaikka rakettimiehen uusiin leluihin tai uiguuri vankileireihin, tai vaikkapa Venäjän saatamiseen valkovenäjällä.
 
Yks käytännön asia mikä yhden neukkuosakkeen omistajana kiinnostaa, kun se osake sattuu olemaan Gazprom, että mahtaako Nordstream 2 tulla kuopatuksi kokonaan? Periaatteessa Biden on mainostanut olevansa kovis Venäjän kanssa, mutta mitenkä lie tosiasiassa?
Pohjois-Korea on ihan pellevaltio jota johtaa rakettipelle, aika älytöntä uhrata resursseja siihen oikeastaan millään tavalla.
Kiinan kanssa Biden lienee pehmeämpi ja just eilen tuli salkkuun toinen china-stock, varmaan kolmaskin ihan kohta kun saan vetorahat ulos unibetilta. :-)
Nehän sai sen putkenlaskufirman laittamaan pillit pussiin uhkaamalla mutta eikös neukut jo jatka putkenvetoa omalla kalustolla?
Saksa on vissiin sijoittanut jo jonkun verran putkeen sekä energiantarvetta laskettu sen mukaan kun ydinvoimalat alhaalla ja hiilivoimalatkin pitäisi ajaa alas. Saksa on kuitenkin EU:n voimamaa niin saattaa tulla aika kovaa törmäystä tässä asiassa, käsittääkseni tässä on sekin takana että jenkit saa kohta LNG:tä ulos myyntiin ja sitä tahtoisi kovasti myydä eurooppaan?
 
Back
Ylös Bottom