Dominick Arduin - Hurja nainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPx
  • Aloitettu Aloitettu
Näin melojana voin kertoa että Domilla oli alunperin jo noin 1% mahikset onnistua. Olen itse nähnyt kyseisen kajakkimallin jonka domi mukaansa otti ja sillä ei melota kuin korkeintaan mökkilaiturin vieressä kesäisin, uskomattomalta tuntuu että joku ottaa sen mukaansa pohjoisnavan valloitukseen :eek: :eek: :eek: ... :(

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja domissapa meille siitä varsin "hyvä" esimerkki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Orikinally posted by Nitsku

Hoidetaan kuntoon veronmaksajien rahoilla...[kuote]

Kuuluvat hoitavan noita v*tun narkkareitakin veronmaksajien rahoilla.Paskagraffititkin pitäis kai jollain rahoilla siivota...kele.

Pointsit Arduinille,kova muija ja toivotaan että löytyy.

Pyranha sanoi:
Näin melojana...

Hienoa Pyranha! Löytyyhän täältä toinenkin meloja :)

Millaista melontaa harrastat? Itse harrastan lähinnä koskimelontaa, mutta myös jokiretkeily tulee tehtyä silloin tällöin.

Jarek sanoi:
Orikinally posted by Nitsku

Hoidetaan kuntoon veronmaksajien rahoilla...[kuote]

Kuuluvat hoitavan noita v*tun narkkareitakin veronmaksajien rahoilla.Paskagraffititkin pitäis kai jollain rahoilla siivota...kele.

Pointsit Arduinille,kova muija ja toivotaan että löytyy.

No, tämähän on se peruskysymys monessakin asiassa: pitääkö yhteiskunnan maksaa jos ihminen on ehdoin tahdoin vahingoittanut itseään (narkkarit, ylipainoiset yms..)

Tosin kommenttini koski aiempaa väitettä että Arduinin etsintään Ja mahdollisen hoitonn ei muka käytettäisi "suomalaista" rahaa.

No mitä verorahoihin tulee, niin mieluummin maksan siitä Arduinin etsintöjä, kun jotain ylipainoisten sairauksia.

Btw, mä olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Arduin löytyy, mutta nyt näyttää jo huonolta, kun se on ollut niin kauan kateissa... :(

juu eipä taida dominicia löytyä :(

Vaan itse otti tietoisen riskin, ei auta itku markkinoilla.

Entäpä jos tämä onkin tulevan kirjan myyntikikka? Sitten kun naparetekilijä "yllättäen" löytyykin? well.. leikki leikkinä. Kaippa hän eli niinkuin halusi ja kuoli onnellisena.

On se vaan tyhmä akka!!!! Viimeksi meni varpaat kun lähti sinne seikkailemaan, mutta eiköhän ollu pakko vielä lähteä uusiksi!! Sen on vaan tarkotus kuolla sinne...

XTR sanoi:
Hienoa Pyranha! Löytyyhän täältä toinenkin meloja :)

Millaista melontaa harrastat? Itse harrastan lähinnä koskimelontaa, mutta myös jokiretkeily tulee tehtyä silloin tällöin.

Freestylemiehiä ollaan :D

Nuorempana vetelin lähinnä kuntomelontaa kilpakajakeilla, mut pari vuotta sitten pääsin ekaa kertaa kymille ottaa koskesta mittaa ja jäin heti koukkuun. Nyt on omat pelit ja systeemit niinkun varmaan nickistäkin päättelit ;)

Icebreakkiin seuraavaks, tuskin silti meloon.. :)

Jiisas sanoi:
On se vaan tyhmä akka!!!! Viimeksi meni varpaat kun lähti sinne seikkailemaan, mutta eiköhän ollu pakko vielä lähteä uusiksi!! Sen on vaan tarkotus kuolla sinne...

Mielummin itekin kuolisin tehden jotain mistä pidän kuin sairaana ja vanhana sängyssä maaten.

Toivottavasti Dominick löytyy, selviää ja lähtee uusiksi.

Pyranha sanoi:
Freestylemiehiä ollaan :D

Nuorempana vetelin lähinnä kuntomelontaa kilpakajakeilla, mut pari vuotta sitten pääsin ekaa kertaa kymille ottaa koskesta mittaa ja jäin heti koukkuun. Nyt on omat pelit ja systeemit niinkun varmaan nickistäkin päättelit ;)

Icebreakkiin seuraavaks, tuskin silti meloon.. :)

Ja kolmaski meloja :)
Retkimelontaa tulee harrasteltua, inkkarilla ja kajakilla. Seuraava reissu on varmaan Lätäseno kesäkuussa. Työn ohessa olen käyn monen näköstä kurssia aiheeseen, mm. koskenlaskuveneen kulejettaja tutkinnon.

Ei löydy muualta sitä naista kun jääkalikkana meren pohjasta. Lopettaisvat etsinnät vaan, turhaa rahojen haaskausta....

"Suomen Moskovan suurlähetystön poliisiyhdysmiehen kautta on saatu tieto, että Taimyrin (Dolgano-Nenetskin) hallintopiirin sisäasiainhallinnon päällikön ilmoituksen mukaan hätätilaministeriön Taimyrin osasto on suorittanut Dominick Arduinin etsintöjä. Etsintä on tapahtunut hätätilaministeriön helikoptereilla. Kun oletettu Arduinin hiihtolatu tavattiin jatkettiin etsintöjä hiihtäen. Hiihtojälki johti 100 km:n suuruiselle railolle ja päättyi sen reunalle.

Tarkempia tietoja tapahtuneesta toimittaa myöhemmin kyseinen hätätilaministeriö virallisten lähteiden kautta."

Kauno Fagerström
nimismies
Inarin-Utsjoen kihlakunnanvirasto

"Tämän lisäksi Venäjän viranomaiset esittivät vilpittömän pahoittelunsa tapahtuneen johdosta.

Viranomaistiedotteen perusteella ilmoitetun railon leveyttä ja eritoten sen jäätyneisyyttä ja jään paksuutta ei voida päätellä katoamisen hetkellä.

Suomen Latu katsoo, että Venäjän viranomaiset ovat esittäneet riittävän selvityksen Ladun työntekijän Dominick Arduinin katoamisesta.

Koko Suomen Ladun ja Kiilopään henkilökunta sekä suuri talkoolais- ja ystäväjoukko suree Dominickin katoamista ja samalla esittää osanottonsa hänen omaisilleen Ranskaan."

Tuomo Jantunen
toiminnanjohtaja
Suomen Latu ry

Ei hyvin päättynyt. :(
R.I.P. Dominic

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom