Dokumentti Pauliina Taluksesta tänään

Mike sanoi:
Ne vain on sua isompia ja se sua vituttaa.

Vähän arvasin että joku alkaa itkeä... täällä siis ei saa sanoa OMAA mielipidettään???? Vai isompia ku mä... olkoot sitten niin kun kerran Big Boss niin sanoo. Sulla on omituinen naismaku jos tommoset on susta hyvännäkösiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kauan meni, ennen kuin tämäkin ketju meni tähän väittelyyn naisbodareista. Joidenki mielestä ne on hyvännäkösiä ja joidenki ei, tarviiko siitä alkaa jankuttamaan ja itkemään aina puolin taikka toisin?

Massamaster sanoi:
Vähän arvasin että joku alkaa itkeä... täällä siis ei saa sanoa OMAA mielipidettään???? Vai isompia ku mä... olkoot sitten niin kun kerran Big Boss niin sanoo. Sulla on omituinen naismaku jos tommoset on susta hyvännäkösiä
Saahan täällä mielipiteen sanoa, eläs nyt suutu. Jos ei saa sanoa, niin se häipyy aika hätäseen. Ja kai mulla sitten on omituinen naismaku kun kehonrakentajat miellyttää, kotona kun sattuu luuraamaan raskaan sarjan sm 1
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=460073&postcount=27

Mitä vitun väliä sillä on näyttääkö naisbodari hyvältä vai ei? Pääasia että on isot lihat, kireessä kunnossa ja menestyy kisoissa. Kehonrakennuksessa ei kilpailla kauneudesta.

Tidus sanoi:
Mitä vitun väliä sillä on näyttääkö naisbodari hyvältä vai ei? Pääasia että on isot lihat, kireessä kunnossa ja menestyy kisoissa. Kehonrakennuksessa ei kilpailla kauneudesta.

Kehonrakennuksessa kilpaillaan juuri nimenomaan kauneudessa! Mutta ei naaman, meikkien tai tukan vaan lihasten!

Minun mielestäni voisi tehdä yhden thredin minne he jotka haluavat voivat käydä vuorollaan sanomassa, että "naiskehonrakentajat näyttävät huonolta". Muut säikeet voisi sitten jättää asiallisemmalle keskustelulle! Ärsyttää kun jokainen thread jossa on naisia ja lihaksia menee samaan juupaseipäs jankutukseen..

Toiset tykkää toiset ei. Thats it.

:offtopic:
Vielä kun joku kääntää tämän ketjun varuste- tai roinakeskusteluksi niin siinä sitä taas ollaan :D .

Oliko tuo dokkari se, missä Pauliina kertoo siitä autofetissistään ja käy jostain tukusta hakemassa tonnin jauhelihaa?

Mike sanoi:
Saahan täällä mielipiteen sanoa, eläs nyt suutu. Jos ei saa sanoa, niin se häipyy aika hätäseen. Ja kai mulla sitten on omituinen naismaku kun kehonrakentajat miellyttää, kotona kun sattuu luuraamaan raskaan sarjan sm 1
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=460073&postcount=27

Kyllä sitä nyt ollaan niin ylpeä omasta kullasta =). Noh syytä onkin kyllä. Lehtosen Maija pyöräilee/kävelee terhakkaaseen tyyliinsä aina sillontällön ohi täälä tammelassa ja täytyy sanoa että kyllä mä sen mielelläni veisin proteiinipirtelölle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom