- ViestejÀ
- 187
toolate sanoi:KyllÀhÀn mÀ tuon ymmÀÀrrÀn.
Okei kerrotaanpas oma kokemus/mielipide. Itse en DC-ohjelmalla blastin aikana missÀÀntapauksessa menisi alle 3g/kg, tÀmÀn alkaa jo selvÀsti huomaamaan palautumisessa. Sanoisinko, ettÀ 3,5g/kg voi selviÀtÀ hyvin, riippuen hieman omasta palautumiskyvystÀ. Noilla pienemmillÀ mÀÀrillÀ tosin voi hieman joutua tinkimÀÀn treenin kovuudesta, eli mahdollisesti miettiÀ suorien- ja RP-sarjojen vÀlillÀ. Sanoisin lisÀksi, ettÀ pienemmillÀ proteiinimÀÀrillÀ niiden nauttiminen ensimmÀisenÀ on vielÀ tÀrkeÀmpÀÀ, ettÀ saadaan mahdollismman suuri mÀÀrÀ niistÀ hyötykÀyttöön. Kalorithan kuitenkin se tÀrkein asia on, eli jos niitÀ tulee runsaasti niin se on tÀrkeintÀ. Suurella proteiinin mÀÀrÀ tosin mielestÀni auttaa enemmÀn palautumisessa ja vÀhentÀÀ rasvan tuloa. NÀmÀ olivat sitten omia komeuksia ja Danten puheite, joten viitteitÀ en ala jakelemaan :D
Aika henkilökohtainen asia loppujen lopuksi vai? MÀ itse tunnen ettÀ mÀ palaudun aika hyvin. Treenaan 3 kertaa viikossa (ma-ke-pe tai la-ma-ke tai to-la-ma) riippuu ihan aikataulusta. MÀ söin ennen kun vielÀ oli työpaikka aika reippaasti protskua. Sain pelkÀstÀ jauheesta noin 280 grammaa ruoan lisÀksi. Mutta huomasin ettÀ rasvaa lisÀÀntyi aika reippaasti. Lopetin protskun juomisen sitten kun sain lopputilin. Paino tietenkin putosi muutama kiloa. Kesti vÀhÀn aikaa nostaa sitÀ ja nyt se vasta onkin noussut kun aloitin "koiranpaska" treenit. Ruoka kun kelpaa aika mukavasti!!
Ja huomaan ettÀ voimat nousevat aika mukavasti, toisissa liikkeissÀ enemmÀn kuin toisissa. Olen huomannut ettÀ hauikset ovat helvetin vahvat!
Mulla ei ole mitÀÀn haluja ainakaan lÀhivuosina kilpailla, treenaan vain itseni vuoksi. Katson vain kuinka pitkÀlle pÀÀsen tÀllÀ tapaa.:whip: ElikkÀ kuin riskiksi ja massiiviseksi saan itseni potkittua.:whip: :whip: :whip:
Aika edullista!! Kiitti vain!!
:kippis1:
Mulla nousi smithpenkissÀ 125 kilolla 12 toiston restpause-sarja. Taidan nyt siirtyÀ tavalliselle h.i.t ohjelmalle. Mulla on suuri kunnioitus danten ohjelmalle