DNA Finlandin epämääräinen toiminta - kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos neuvosta:)

Soitin perintätoimistoon ja sanoivat, että tämän kuun viimeinen päivä pitää viimeistään olla heille sähköpostilla kirjallisena lähetetty lyhyt selvitys tilanteesta, samanlainen pitää kuulemma lähettää DNA:lle. Joten ei mene lasku vielä tänään perintään:D
Nyt vaan asiat selviksi kuluttaja asiamiehen kans.

Hippa sanoi:
Itse irtisanoin tanään DNA:n liittymän, jonka avasin talvella, kun oma liittymä suljettiin yllättäen. Selvisi, että siellä on yksi maksamaton ja erääntynyt lasku, joka on lähetetty osoitteeseen, jossa en ole asunut 1,5 vuoteen. No se kiltti puhelinihminen mitätöi sen laskun, koska se on firman moka.

wippe sanoi:
otin tuossa vuodenvaihteessa dna ilonan // omadna käyttäjätiedoissa on mun vanha osoite (kävin nyt kattoo tän tredin luettuani), mutta laskut tulee kuitenkin uuteen... Mistä helvetistä ne ton vanhan on edes kaivanut esiin kun sopimuksen tein tammikuussa oikealla osoitteella ja tässä kämpässä kirjoilla ollut viime kesästä....

Noita osoitetietoja kannattaa pitää silmällä jos on uusi liittymä, sillä asiakaspalvelun tätsky selitti mulle että uuden liittymän ollessa kyseessä heidän järjestelmänsä tarkistaa automaattisesti onko asiakas ollut Dna:n asiakas aikaisemmin ja jos on niin muuttaa sen vanhan osoitteen... :eek: Tätsky vielä sitten kertoi että he kyllä asiakaspalvelussa muuttavat osoitteen takaisin kun asiakas soittaa heille... Juu-u juurikin näinhän nämä asiat pitää hoitaa. Yritin siinä sitten vielä kysyä että miksi he sitten liittymäsoppariin haluavat asiakkaan osoitteen jos kerran se ei kelpaa....

Mun tapauksessahan nyt sitten Dna on postitellut kylkiäisenä saadut leffaliput väärään osoitteeseen, jonka he itse olivat minun vanhoista tiedoista kaivaneet... eivät vissiin tajua että ihmiset saattavat muuttaakin joskus...

Tikkari sanoi:
Kiitos neuvosta:)

Soitin perintätoimistoon ja sanoivat, että tämän kuun viimeinen päivä pitää viimeistään olla heille sähköpostilla kirjallisena lähetetty lyhyt selvitys tilanteesta, samanlainen pitää kuulemma lähettää DNA:lle. Joten ei mene lasku vielä tänään perintään:D
Nyt vaan asiat selviksi kuluttaja asiamiehen kans.

Kuluttaja-asiamies kyllä kertoo sulle tämänkin asian, että kannattaa ottaa kaikesta kopio, mitä sinne toimitat.

Lisäksi, jos on jotain sellaista tositetta, josta haluat olla 101% varma, että ne kans lukee sen (eikä kadota mystisesti), laita liitteeksi kahden todistajan allekirjoitukset mukaan. Ne todistajat voi sit myöhemmin todistaa, että sellaisen olet sinne pistänyt. Tää on mun ihan oma keksintö enkä tiedä onko sillä mitään lainvoimaa koskaan, mutta ei siitä haittaakaan ole.

Ja sähköpostit pistä itsellesi kanssa cc:nä.

Täysin läpimätä paska kusetusfirma, ei siitä muuta voi sanoa. Vedättänyt mua ja paria kaveria.

Jaahas. Eli enpäs tänään vaihdakaan liittymää. Eilen myyjä soitteli ja ihan hyvistä tarjouksista puheli, onneksi pyysin soittamaan tänään takaisin, kun muistelinkin täällä tällaisen ketjun nähneeni. Eli tänään kun puol 5 puhelin soi, niin enpä taidakaan olla tavattavissa :D

Itsellä oli joskus vuosia sitten kanssa ongelmia dna.n kanssa. yhden kuukauden lähes koko ajan pois puhelimen äärestä, muutama puhelu ja ehkä kymmenkunta viestiä koko aikana, mutta losahtikin 50€ lasku, ja oli soiteltu soneraan tunti tolkulla, kattelin puhelimesta viimeksi soitettuja, siinä kuussa koskaan soneraan soittanutkaan. no maksoin laskun ja sanoin irti koko paskan, sitten rupes putoilemaan laskuja ihme järjestyksessä ja kaikki jotain 30€.. laskutus kusi ja niissä huijattiin tosiaankin asiakkaita. Ja monella kaverilla ollut ongelmia tuon DNA kanssa, aivan paska.

Sitten tossahan viime syksynä tuli jossain uutisissa (tai joku ajankohtais ohjelma) DNA.sta juttua, se firma ei koskaan ole tuottanut voittoa vuositasolla, aina ollaan menty miinukselle, ja DNA sulki puolet liikkeistään ja anto kenkää suurimmalle osalle porukasta sillon. Toimittaja totesi jutun alkupäässä "Nytten saa DNA kokea miten kallista se elämä oikeasti on" tolle kyllä repesin sillon, räkätin hetken. Joten jos ei firma ole tuottanut voittoa niin ei ihmekkään että lähetellään haamulaskuja ja yritetään kaikkea epätoivoista kusetusta että saatas rahaa. Jännä vaan ettei mikään tai kukaan puutu tuohon ja pistä kiinni koko paskaa kun on yleisessä tiedossa nämä kaikki asiat!

DNA nurin! :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom