- Liittynyt
- 25.2.2005
- Viestejä
- 204
Kiitos neuvosta
Soitin perintätoimistoon ja sanoivat, että tämän kuun viimeinen päivä pitää viimeistään olla heille sähköpostilla kirjallisena lähetetty lyhyt selvitys tilanteesta, samanlainen pitää kuulemma lähettää DNA:lle. Joten ei mene lasku vielä tänään perintään:D
Nyt vaan asiat selviksi kuluttaja asiamiehen kans.
Soitin perintätoimistoon ja sanoivat, että tämän kuun viimeinen päivä pitää viimeistään olla heille sähköpostilla kirjallisena lähetetty lyhyt selvitys tilanteesta, samanlainen pitää kuulemma lähettää DNA:lle. Joten ei mene lasku vielä tänään perintään:D
Nyt vaan asiat selviksi kuluttaja asiamiehen kans.
Tätsky vielä sitten kertoi että he kyllä asiakaspalvelussa muuttavat osoitteen takaisin kun asiakas soittaa heille... Juu-u juurikin näinhän nämä asiat pitää hoitaa. Yritin siinä sitten vielä kysyä että miksi he sitten liittymäsoppariin haluavat asiakkaan osoitteen jos kerran se ei kelpaa....