Kohtalotoveri ilmottautuu joukkoon:wall:
Tipahti sitten viimeviikolla Instrum Justitia Oy:n (perintätoimisto) maksumuistutus jonka toimeksi antaja oli yllätys yllätys, DNA Finland!!!!
Laskun summa "vaivaiset" 309,83€ ja maksuaikaa annettin tasan viikko, eli tänään menee perintään.
Sehän siinä se mielenkiintoinen juttu on, että toinen lasku, suuruudeltaan 161,46€ on päivätty 31.10.2003 ja toinen lasku 143,37€ on päivätty 14.1.2004
Liittymä on irtisanottu jo tammikuun lopussa 2004, mitään muistutuksia saati sitten alkuperäisiä laskuja en ole saanut käteen. Soitin DNA:lle ja pyysin lähettämään puheluerittelyn, noh, se tuli eilen, mutta "turvallisuus syistä" en saa itse nähdä mihin numeroihin olen soittanut
Tänään soitin jälleen DNA:lle ja pyysin heitä lähettämään alkuperäiset laskut sekä muistutukset minulle, ok, se luvattiin tehdä. Sitten kun pyysin lisää maksuaikaa niin todettiin vain, että ei voi antaa koska laskut ovat niin vanhoja. Ja väittivät vielä, että toiseen laskuista (suurempi) oli tehty aikanaan maksusuunnitelmakin,
Kuluttaja asiamiehelle olen yrittänyt soittaa, mutta en ole saanut kiinni, prkl!
Eli hyvät Pakkislaiset kohtalotoverit, onko mitään enää tehtävissä?
Penniäkään en kyllä ilman taistelua sille puljulle maksa!!!!!!