Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä korvaisin itse heran mahdollisesti aminohapoilla, mutta ainakin lisäisin tohon maltoa.
Proteiini ei ole aminohappo.Proteiini koostuu aminohapoista ;)Proteiini on aminohappo. Eli proteiinin korvaisit proteiinilla? :D
Proteiini on aminohappo. Eli proteiinin korvaisit proteiinilla? :D
Mitä järkeä sitä on pari viikkoa vetää ja sitten lopettaa. Jos se hyödyttää niin ei se hyöty parissa viikossa tule.
Joo ei tulekaan. Itsellä vain ollut aina tapana testailla juttuja vähän pidempään, eikä vetää johtopäätöksiä tyyliin parin käyttökerran perusteella.
Joo ei tulekaan. Itsellä vain ollut aina tapana testailla juttuja vähän pidempään, eikä vetää johtopäätöksiä tyyliin parin käyttökerran perusteella.
Proteiini ei ole aminohappo.Proteiini koostuu aminohapoista ;)
sinähän puhut ihan mitä sattuu 24 tunnin sisään samasta asiasta.
olet heittämässä tuotteen pois muutaman viikon päästä ns tauolle, ja olet pitkäk vaana testaaja :D
kylläpäs olikin pitkäajan testi :D 3-4 treeniä viikkoon eipä siinä paljon mitää testailtu
Jaahas, vissiin joku ajatuskatko iskenyt tossa kirjoittaessa
Toisaalta eikös tuon beta-alaniinin hyödyn pitäisi huomata jo aika pian käytön aloituksesta? Itsellä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta sen verran mitä muiden juttuja olen lukenut, niin vaikuttaisi potkivan molella aika pian.
Miten vitussa voitte vetää noi herat ja aminot suolan kanssa samaan aikaan? Siis oletan tuosta, että sotket suolan tohon samaan. Mulla lentäs laatta, c vitamiini porejuoman kanssa lusikalla suuhun pansuolat niin menee ihan siedettävästi ilman oksennusrefleksiä. Mun laturi:
400mg kofeiini
30-40g hera
50g malto
5g kreatiini
5-10g BCAA, EAA:ta laitan palkkariin, treenin aikana octanea
+ 5g suolaa huuhdeltuna alas 500mg C-vitskujuoman kanssa
Beta-alaniinia vois kohta pitkästä aikaa taas hommata, en vaan huomannut aiemmin juurikaan hyötyjä omalla kohdalla niin jäänyt pitemmäks aikaa käyttämättä.
Onko natriumbikarbonaatin (ruokasooda) ottaminen ennen treeniä mennyt pois muodista? Natriumia ja emäksisyyttä.
Glutamiini+ kreatiinipyruvaatti+beta-alaniini ja kuppi kahvia.
Beta-alaniini toimii jo ensimmäisellä käyttö kerralla, mutta omat kokemukset on osoittanut, että hyödyn huomaa paremmin sen perusteella mitä hapottavampi treeni on kyseessä. Esim. Intervallit juoksuradalla, kova jalkatreeni tai mäkijuoksua. Tämä nyt on aika loogistakin, kun kyseessä on käsittääkseni maitohappo puskuri.
Kreatiini tuntuu auttavan juuri siinä kohdassa kun pää sanoo että ei jaksa enään niin silti pystyy vielä jatkamaan vähän aikaa.
Kreatiini tuntuu auttavan juuri siinä kohdassa kun pää sanoo että ei jaksa enään niin silti pystyy vielä jatkamaan vähän aikaa.
Aika harva tota vissiin harrastaa. Oiskohan syynä se, että se on pirun epämiellyttävää hommaa syödä sitä? Hyödyt punttitreenissä ei myöskään oo välttämättä niin suuret, ku jossain vaikka 400m juoksussa tms.
Jostakin kohtuullisen luotettavasta lähteestä luin että beta-alaniini alkaa todellisuudessa toimia vasta kun sen pitoisuudet elimistössä ovat riittävän suuret ja teho perustuu nopeampaan maitohappojen poistumiseen, joka mahdollistaa tiheämmän treenisyklin. Jutussa oli mainittu että maitohapot poistuvat lihaksesta normaalisti 27 tunnissa ja beta-alaniini lisällä 24 tunnissa.