DIY treenilaturi?

Reenistä saat enemmän irti ku otat ton malton ennen reeniä eikä sen jälkeen. Itsea kanssa kiinostaa tämä oman laturin väsääminen mutta en aijo toteuttaa vielä dietillä. Vastauksia vaan kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä järkeä sitä on pari viikkoa vetää ja sitten lopettaa. Jos se hyödyttää niin ei se hyöty parissa viikossa tule.

Joo ei tulekaan. Itsellä vain ollut aina tapana testailla juttuja vähän pidempään, eikä vetää johtopäätöksiä tyyliin parin käyttökerran perusteella.

Joo ei tulekaan. Itsellä vain ollut aina tapana testailla juttuja vähän pidempään, eikä vetää johtopäätöksiä tyyliin parin käyttökerran perusteella.

sinähän puhut ihan mitä sattuu 24 tunnin sisään samasta asiasta.
olet heittämässä tuotteen pois muutaman viikon päästä ns tauolle, ja olet pitkäk vaana testaaja :D
kylläpäs olikin pitkäajan testi :D 3-4 treeniä viikkoon eipä siinä paljon mitää testailtu

Niin? Mikä ton viestisi pointti sitten oli, kun kehotat kokeilemaan muutaman kerran ja sitten lopettamaan? Kun itsekin totesit, että näitä pitää vähän pitempään testailla kuin viikko pari.

Proteiini ei ole aminohappo.Proteiini koostuu aminohapoista ;)

No niin...ja ne koostuvat atomeista :D

Itse olen skeptinen minkään "laturin" suhteen. Paras setti tähän mennessä on ollut rahka + mehukeittoa + kaurahiutaleita ½ tuntia ennen treeniä. Ehkä kahvi, mutta ilmankin pärjää.

sinähän puhut ihan mitä sattuu 24 tunnin sisään samasta asiasta.
olet heittämässä tuotteen pois muutaman viikon päästä ns tauolle, ja olet pitkäk vaana testaaja :D
kylläpäs olikin pitkäajan testi :D 3-4 treeniä viikkoon eipä siinä paljon mitää testailtu

Jaahas, vissiin joku ajatuskatko iskenyt tossa kirjoittaessa :)
Toisaalta eikös tuon beta-alaniinin hyödyn pitäisi huomata jo aika pian käytön aloituksesta? Itsellä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta sen verran mitä muiden juttuja olen lukenut, niin vaikuttaisi potkivan molella aika pian.

Korvaat arginiinin sitrulliinimalaatilla, jätät glutamiinin pois ja ostat sen tilalle beta-alaniinia.

Tauriini on myös vähän so-so, itsellä ainakin nousi aika nopeesti toleranssi kyseiseen aineeseen.

Jaahas, vissiin joku ajatuskatko iskenyt tossa kirjoittaessa :)
Toisaalta eikös tuon beta-alaniinin hyödyn pitäisi huomata jo aika pian käytön aloituksesta? Itsellä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta sen verran mitä muiden juttuja olen lukenut, niin vaikuttaisi potkivan molella aika pian.

Itse huomasin vasta 2-3 viikon käytön jälkeen. Karnosiinitasojen nousu lihaksissa kestää muutaman viikon eli kuten krea hyödyn huomaa paremmin vasta useamman viikon käytön jälkeen.

Oma intra ennen treeniä on aika simppeli ja hyvin on pelittäny:

(30g hera)
5g eaa
5g arginine
5g beta-alaniini
5g kreatiinia
30g osmopure
+merisuolaa pikkasen

Miten vitussa voitte vetää noi herat ja aminot suolan kanssa samaan aikaan? Siis oletan tuosta, että sotket suolan tohon samaan. Mulla lentäs laatta, c vitamiini porejuoman kanssa lusikalla suuhun pansuolat niin menee ihan siedettävästi ilman oksennusrefleksiä. Mun laturi:

400mg kofeiini
30-40g hera
50g malto
5g kreatiini
5-10g BCAA, EAA:ta laitan palkkariin, treenin aikana octanea
+ 5g suolaa huuhdeltuna alas 500mg C-vitskujuoman kanssa

Beta-alaniinia vois kohta pitkästä aikaa taas hommata, en vaan huomannut aiemmin juurikaan hyötyjä omalla kohdalla niin jäänyt pitemmäks aikaa käyttämättä.

Miten vitussa voitte vetää noi herat ja aminot suolan kanssa samaan aikaan? Siis oletan tuosta, että sotket suolan tohon samaan. Mulla lentäs laatta, c vitamiini porejuoman kanssa lusikalla suuhun pansuolat niin menee ihan siedettävästi ilman oksennusrefleksiä. Mun laturi:

400mg kofeiini
30-40g hera
50g malto
5g kreatiini
5-10g BCAA, EAA:ta laitan palkkariin, treenin aikana octanea
+ 5g suolaa huuhdeltuna alas 500mg C-vitskujuoman kanssa

Beta-alaniinia vois kohta pitkästä aikaa taas hommata, en vaan huomannut aiemmin juurikaan hyötyjä omalla kohdalla niin jäänyt pitemmäks aikaa käyttämättä.

Joo suola menee samaan. Ei oo väliä ku ykkösellä menee alas

Treenilaturi

Glutamiini+ kreatiinipyruvaatti+beta-alaniini ja kuppi kahvia.

Beta-alaniini toimii jo ensimmäisellä käyttö kerralla, mutta omat kokemukset on osoittanut, että hyödyn huomaa paremmin sen perusteella mitä hapottavampi treeni on kyseessä. Esim. Intervallit juoksuradalla, kova jalkatreeni tai mäkijuoksua. Tämä nyt on aika loogistakin, kun kyseessä on käsittääkseni maitohappo puskuri.

Kreatiini tuntuu auttavan juuri siinä kohdassa kun pää sanoo että ei jaksa enään niin silti pystyy vielä jatkamaan vähän aikaa.

Viimeksi muokattu:
Onko natriumbikarbonaatin (ruokasooda) ottaminen ennen treeniä mennyt pois muodista? Natriumia ja emäksisyyttä.

Aika harva tota vissiin harrastaa. Oiskohan syynä se, että se on pirun epämiellyttävää hommaa syödä sitä? Hyödyt punttitreenissä ei myöskään oo välttämättä niin suuret, ku jossain vaikka 400m juoksussa tms.

Glutamiini+ kreatiinipyruvaatti+beta-alaniini ja kuppi kahvia.

Beta-alaniini toimii jo ensimmäisellä käyttö kerralla, mutta omat kokemukset on osoittanut, että hyödyn huomaa paremmin sen perusteella mitä hapottavampi treeni on kyseessä. Esim. Intervallit juoksuradalla, kova jalkatreeni tai mäkijuoksua. Tämä nyt on aika loogistakin, kun kyseessä on käsittääkseni maitohappo puskuri.

Kreatiini tuntuu auttavan juuri siinä kohdassa kun pää sanoo että ei jaksa enään niin silti pystyy vielä jatkamaan vähän aikaa.

Jostakin kohtuullisen luotettavasta lähteestä luin että beta-alaniini alkaa todellisuudessa toimia vasta kun sen pitoisuudet elimistössä ovat riittävän suuret ja teho perustuu nopeampaan maitohappojen poistumiseen, joka mahdollistaa tiheämmän treenisyklin. Jutussa oli mainittu että maitohapot poistuvat lihaksesta normaalisti 27 tunnissa ja beta-alaniini lisällä 24 tunnissa.

mistä sen tietää? mulla ei ainakaan mikään kropassa sano,että "tämä toisto on sitten kreatiinin tekemä,muista se,sinä et olis tätä tehnyt"

itse olen pöljänä laittanut sen aina kehityksen piikkiin..mutta se onkin kreatiinin toisto eikä mun.

kai sen sitten harjantunut tietää,että mikä ei ole oma tekemä sarja/toisto vaan se johtuu /sen tekee lisäravinne.en kyllä käsitä,mutta teen fyysistä työtä,niin mistä tiedän ,että mikä ponnistus töissä on lisäravinteen tekemä?

Aika harva tota vissiin harrastaa. Oiskohan syynä se, että se on pirun epämiellyttävää hommaa syödä sitä? Hyödyt punttitreenissä ei myöskään oo välttämättä niin suuret, ku jossain vaikka 400m juoksussa tms.

Ruokalusikalla suuhun ja vettä päälle niin menee kohtalaisella epämiellyttävyydellä. Itellä tosin tuntuu vetävän pakkia sekaisin.

Jostakin kohtuullisen luotettavasta lähteestä luin että beta-alaniini alkaa todellisuudessa toimia vasta kun sen pitoisuudet elimistössä ovat riittävän suuret ja teho perustuu nopeampaan maitohappojen poistumiseen, joka mahdollistaa tiheämmän treenisyklin. Jutussa oli mainittu että maitohapot poistuvat lihaksesta normaalisti 27 tunnissa ja beta-alaniini lisällä 24 tunnissa.

Tämä on todennäköisimmin se toimintaperiaate. Saatta olla että omalla kohdallani lähes päivittäinen käyttö pitää huolen siitä että tasot elimistössä on kohdallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom