"Discopuntti"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kkkh
  • Aloitettu Aloitettu
NHB sanoi:
Ei kai se keneltäkään ole pois, vaikka jollakin olisikin tavoitteena saada palkästään lihaksia kireän paidan alle. Ja vaikka motivaationa olisikin soidinmenot, niin mitä väliä sillä on? Treenijutuissa on kyllä aika dorkaa pitää jonku toisen motiiveja omiansa huonompina.

täysin samaa mieltä...:rock: :rock: :rock:
toisaalta ihminen vaan aina haluaa sanoa
"OMAN OIKEAN mielipiteensä"...
pitäs kaikkien antaa olla ja tehdä omat juttunsa rauhassa...:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naene sanoi:
Hoho! On ne hassuja! Eniten jaksaa kyllä huvittaa se, ettei pukuhuoneessa vaihdeta vaatteita. Pukuhuoneeseen mennään kaivamaan treenivaatteet treenikassista, kannetaan vaatteet vessaan, ja vaihdetaan vaatteet vessassa. Ei pukuhuoneessa. Vessoihin aina vitullinen jono.
Suihkussa saakin tosiaan olla rauhassa, ei muut paljasta ihoa uskalla näyttää :-D

Heh, oon kans asunu lontoossa ja uimahallissa käydessäni aina järkytin kanssasisariani käymässä suihkussa alasti! :D Muut suihkutteli uimapuvut päällä eikä tienny ollenkaan mitä olis tehnyt kun joku hullu (=minä) tulee paljastelemaan itseään viereiseen suihkuun... :lol2: Sauna oli sekasauna eli miehet ja naiset sulassa sovussa, mulla oli suuri kiusaus mennä sinnekin nakuna mutta lopulta päädyin siihen tulokseen että se olis ollu niille paikallisasukkaille jo liikaa. ;) Ja siellä saunassa muuten oli kyltti seinällä: "kielletty alle 16-vuotiailta"... :rolleyes:

Salin pukuhuoneessa oli sovituskopin näköisiä viritelmiä joissa sai vaihtaa vaatteet, ei tarvinnu niiden brittiparkojen jonotella vessaan. Sali sinänsä oli aivan törkeän hieno ja iso, siellä oli kunnon laitteet, erillinen huone vapaille painoille, fiksun oloista väkeä treenaamassa, keskuksessa oli myös uima-allas, kössikenttää, spinningiä ja vaikka sun mitä. :)

Sorry :offtopic: :)

Te ootta nyt ihan väärillä jäljillä tämän "discopuntin" kanssa. Sehän on evoluution nerokkuutta ja kehoilun tulevaisuus. Siinä on ihmisruumis muokattu optimi muotoon.

Ensin baarissa hauiksella ihastutetaan bimboja. Sitte ne puristelee vatsaa ja tuumaa, että ompa tiukka. Tytön poskille tulee puna, kun se ehdottaa illan jatkoa muualla... Tiedättehän.

THE PLAN: Jos poika ois treenannu isot reidet, niin sen meisseli ois pienemmän näköinen niiden välissä kuin se olisi "kiljuhanhen koipien". Tiedättehän miten miehen koko vaikuttaa hänen itsetuntoonsa. :thumbs: Tässähän vaiheessahan tytöllä pitäis olla jo muut asiat mielessä kuin lihakset.

-> Voiko mennä paremmin?

ps. Joskus tuntuu et oon ihan liian fiksu :david:

hah. oon kuullut tuonkin selityksenä..

muistaakseni jotkut tytötkin sanonut, että jos on suuret jalat, niin muna näyttää pienemmältä.

aika huono. :1:

Täytyy sanoa, kun näitä lukee, että mieluummin ottaisin "kiljuhanhenjalkaisen" yläkropalla varustetun äijän kun koskisin yhteenkään näistä, jotka täällä puhuu tuohon sävyyn.

Mites se menikään se älykkyysosamäärä tutkimus..:rolleyes:

Ok. Olen pahoillani tuosta jutusta, jos se oli noin huono. Sen piti olla puhdas vitsi, mutta näköjään pitäs käyttää paremmin hymiöitä. Itsehän olen varsinainen kuikelo, joten ei kannata syyttää isoja miehiä täällä näistä mun ideoista.

Mielestäni typerää treenata (pelkkää) hauista pelkästään siksi, että saisi enemmän naisia. Jos jalat jättää treenaamatta siksi, että muna näyttäisi suuremmalta, mennään jo komiikan puolelle.

Tuo oli siis vain minun mielipide. Tietenkin treenaus on aina parempi kuin treenaamattomuus, mutta miksei asioita voisi tehdä kunnolla jos kerran aikaansa käyttää treenailuun..
mieluummin ottaisin "kiljuhanhenjalkaisen" yläkropalla varustetun äijän
Jokainen tyylillään.

Mites se menikään se älykkyysosamäärä_tutkimus..
Mistähän tutkimuksesta oli kyse?

nevahood sanoi:
Mielestäni typerää treenata (pelkkää) hauista pelkästään siksi, että saisi enemmän naisia. Jos jalat jättää treenaamatta siksi, että muna näyttäisi suuremmalta, mennään jo komiikan puolelle.

No tottakai on.

Tuo oli siis vain minun mielipide. Tietenkin treenaus on aina parempi kuin treenaamattomuus, mutta miksei asioita voisi tehdä kunnolla jos kerran aikaansa käyttää treenailuun..

Voi varmaan, jos jaksaa/osaa/haluaa. Se mua vaan ihmetyttää, että tälläkin palstalla on miljoona sellaista, jolla varmasti on oma kroppa täysin balanssissa, kun on aikaa treeniensä lomassa (=sijasta) katsella, mitä ne muut siellä salilla puuhaa, ihan jopa laskien, että "eipä tuokaan ole koskaan tehnyt muuta kuin hauista ja penkkiä, jopa on pelle, olenhan sen kaikki treenit nähnyt ja laittanut merkille". Ihan sama mulle. MÄ keskityn omaan treenaamiseeni.

Jokainen tyylillään.

Älä jätä olennaisinta pois mun sanomisista. Eli MIELUUMMIN jalallisesti kääpiö kuin älykääpiö..

Mistähän tutkimuksesta oli kyse?

Tarviiko tässä nyt jotain tutkimuksia? Lukee vaan vaikka tän topicin.
Ja en muista, mutta eikös Cityssä ollut se" lukijakysely", josta täälläkin kirjoiteltiin muutama sata sivua..:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom