"Discopuntti"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kkkh
  • Aloitettu Aloitettu
Näitä näkyy jokapuolella, varsinkin ns trendisaleilla. Harjoitusohjelmaan kuuluu haukkaa, ojentajaa, ja rintaa ja vaihtelun vuoksi välillä rintaa, ojentajaa ja haukkaa...eli "discopunttia". Discopunttaajan prototyyppi on trendikkäästi pukeutunut, käyttää aina pitkiä housuja salilla ja pukee treenin jälkeen tiukan paidan päälle ja siirtyy seuraavaan paikkaan näyttäytymään.

Uskomatonta miten vaikeaa on ymmärtää, että se ei ole erityisen aerodynaamisen näköistä kun yläkroppa on saanut vähän massaa ja jalat ovat kun kiljuhanhella. No, jokainen laati itse oman harjoitusohjelmansa ja harjoittelee kuten parhaaksi näkee, mutta suosittelisin harkitsemaan jalkapäivää kerran viikossa....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Discobuilder, RHP (RintaHauisPelle).. Rakkaalla lapsella monta nimeä..

Pysyköötkin trendisaleilla, ei se minua haittaa. Parempi tuokin treeni, kuin ei treeniä ollenkaan. Onhan noita, mutta on välissä myös niitä, joiden polvet ei kestä kyykkyjä (tai sit se on vaan huono selitys). Jokainen tyylillään. :)

Täysin OT, tuli vaan mieleen threadin nimestä... Kävin joskus salilla, jossa kävi säännöllisesti DJ. Salin valot hämärrytettiin, ja laitettiin jotain pieniä stroboja ja pyöriviä valoja ja mitä vielä. DJ pönttö laitettiin nurkkaan ja sinne iskettiin DJ "nostattamaan fiilistä" ja soittamaan teknoa ja poppia liian kovalla. Tämänkin jos olisin tiennyt kun maksoin pidempiaikaista liittymismaksua... Ja tuon salin lattia oli kokonaan kokolattiamattoa, saliin lukeutui punttiksen lisäksi kiinalainen takeawayruokala. Aika utopistinen paikka.
Jopa tuo discopuntti kuulostaa järkevämmältä kuin discopunttisali.

nevahood sanoi:
Parempi tuokin treeni, kuin ei treeniä ollenkaan. Onhan noita, mutta on välissä myös niitä, joiden polvet ei kestä kyykkyjä (tai sit se on vaan huono selitys). ...

Samaa mieltä. Itsekin aikoinani ajattelin, että selityksiä, selityksiä kun jotkut eivät povien takia voineet jalkoja oikein treenata. Aina valittivat, että ei voi Hack-kyykyä tehdä jne. No, myöhemmin olen itsekin polvivaivoista kärsinyt ja voin sanoa, että ei kyllä aina ole laiskuudesta kiinni jalkojen treenaamattomuus.

Naene sanoi:
Täysin OT, tuli vaan mieleen threadin nimestä... Kävin joskus salilla, jossa kävi säännöllisesti DJ. Salin valot hämärrytettiin, ja laitettiin jotain pieniä stroboja ja pyöriviä valoja ja mitä vielä. DJ pönttö laitettiin nurkkaan ja sinne iskettiin DJ "nostattamaan fiilistä" ja soittamaan teknoa ja poppia liian kovalla. Tämänkin jos olisin tiennyt kun maksoin pidempiaikaista liittymismaksua... Ja tuon salin lattia oli kokonaan kokolattiamattoa, saliin lukeutui punttiksen lisäksi kiinalainen takeawayruokala. Aika utopistinen paikka.
Jopa tuo discopuntti kuulostaa järkevämmältä kuin discopunttisali.

mä jotenkin innostuin tosta jutusta... :nolo: :david: (olenkin poikkeava ;) )

Ei kai se keneltäkään ole pois, vaikka jollakin olisikin tavoitteena saada palkästään lihaksia kireän paidan alle. Ja vaikka motivaationa olisikin soidinmenot, niin mitä väliä sillä on? Treenijutuissa on kyllä aika dorkaa pitää jonku toisen motiiveja omiansa huonompina.

noista polvivammoista viel' ett' ei pysty tekemään jotain liikettä. Jokaisen liikkeen sijasta on aina toinen liike mitä pystyy tehdä eikä aina ole pakko repiä sillä 60% paskalla polvella vaan vetää kevyesti.. Pääasia että tekee jotain koska jos haluat 10 paria toppahousuja niistä tulee uskomattomat sivarit ;)

NHB sanoi:
Ei kai se keneltäkään ole pois, vaikka jollakin olisikin tavoitteena saada palkästään lihaksia kireän paidan alle. Ja vaikka motivaationa olisikin soidinmenot, niin mitä väliä sillä on? Treenijutuissa on kyllä aika dorkaa pitää jonku toisen motiiveja omiansa huonompina.
Joo ei ole pois, päin vastoin se on plussaa meille "oikein" treenaaville. ;) :lol2:

Lähinnä huvittavan näköistähän se on, jos jollain on pelkästään kädet, rinta ja vatsat kondiksessa, uskoisin, että myös punttaamattomien ihmisten mielestä, ainakin jos ero on selvä.

[huonoläppä]
Mutta eikö se illuusio hyvä kuntoisesta kaverista hajoaa viimeistään, kun nakkaa housut pois ennen punkkajumppaa? Pitäis nyt saada (punttaamattomien) mimmien mielipiteitä, miten ne käsiä ohuemmat jalat ja kanamunan kokoiset pakarat muilta osin atleettisessa kropassa sytyttää vai jättääkö sytyttämättä...?

Vai tuleeko siitä sama efekti mikä tapahtuu kun nainen ottaa ne tukisukkikset ja push-upit veks... [/huonoläppä]

Anteeks :zzzz:

Kyllähän näitä "discopunttaajia" on varmaan joka kylän saleilla. Ne tuntee myös ristikkäistaljassa tehdyistä hauis/ojentajaliikkeistä:)

Harva niistä tosiaan jalkoja treenaa. Ei sen puoleen, ei mua haittaa muiden treenityylit/metodit/motivaatiot.

Metalviking sanoi:
Kyllähän näitä "discopunttaajia" on varmaan joka kylän saleilla. Ne tuntee myös ristikkäistaljassa tehdyistä hauis/ojentajaliikkeistä:)

Mikäs juttu tämä nyt on? Tuolla luokittelutavalla saadaan ihan mukava määrä pro-ukkojakin laitettua discopunttaaja -kategoriaan.

No huomasit varmaan tuon hymiön? Ihan oikeesti, ainakin mä olen huomannut tuon. Näyttäähän se tietty hienolta, kun koko pakka on käytössä ja siihen voi laittaa jonkun irtopainon lisäpainoksi.
Ylä- ja alataljassa riittää kyllä romua..
Teen mä joskus itsekin jotain ristikkäistaljassa, joten tarkoitus ei ole dissata ko. laitetta millään tavoin..

Ei noista hymiöistä enää nykyisellään tajua mitä niillä tarkoitetaan, kun niitä on joka paikka täynnä. Toisaalta ite oon riuku enkä yleensä tarvitse kuin sen ristikkäistaljan oman pakan, joten ei käynyt tuo näkökulma mielessä. Ylätaljalla teen kyllä ojentajapunnerruksia aina silloin, kun olen oikein lihava.

Sitä en oo kyllä koskaan nähnyt, että joku tekisi alataljassa hauisliikkeitä.

No mä teen joskus alataljassa, koska ristikkäistaljoissa ei riitä painot. Teen muuten joskus haukkaria ristikkäistaljassa kyykyssä, kyynerpäät polvissa, tosin pitkiä sarjoja.
On muuten varmaan huvittavan näköistä..

rafael sanoi:
Sitä en oo kyllä koskaan nähnyt, että joku tekisi alataljassa hauisliikkeitä.

En ole minäkään nähnyt, mutta voisin kuvitella jonkun rhp:n tekemään hammer-otteella hauista alataljassa :hyper:

Onhan sitten niitäkin, joilla on mielettömät jalat suhteessa yläkroppaan, kuten pyöräilijät ja pikaluistelijat. Mulle tulee niistä aina sammakot mieleen. :lol2:

Naene sanoi:
Mistäs arvasit :lol2:

Barons courtissa (lontoossa) on ainakin yks tallanen paikka. Se on yliopiston yhteydessa.
5 puntaa kertalippu.
siella on taman lisaksi 6 nyrkkeilysakkia, ja naita sitten on aina jatkia joukko hakkamaassa. mustilla jatkilla yleensa pipo paassa, ylavartalo paljaana, jalassa farkut.... hauskan nakoista.
Asustelin Lontoossa joku 8 vuotta tuli treenattua aikamonella salilla. voe helevetti sita touhua. Kerran unohdin verkkarit kotiin, ja kavin silti vetamassa leukoja farkut jalassa, niin mulle kavi yks musta kaveri sanomassa: luulet sa olevas naapuri ? Ei helevetti, hauskaa touhua. Diskopaikoissa ei sitten yleensa ole vapaita painoja.

Muuten 80-90% treenajista ei kay suihkussa treenin jalkeen. :rock:

Ulkona britit juoksee ja PYORAILEE shortsit jalassa kesat talvet, siis ihan kaikki !! sato sitten vaikka lunta, niin jalat punasena painetaan polkupyoralla.

Salilla aika yleisesti nakee ihmisten nauttivan palkkaria + rankalaisia perunoita !!

vahvimmat / isoimmat pojat nain windsorissa castle gymissa. tasta britti hommasta riittaa kylla tarinaa.

esa67 sanoi:
Barons courtissa (lontoossa) on ainakin yks tallanen paikka. Se on yliopiston yhteydessa.
5 puntaa kertalippu.
siella on taman lisaksi 6 nyrkkeilysakkia, ja naita sitten on aina jatkia joukko hakkamaassa. mustilla jatkilla yleensa pipo paassa, ylavartalo paljaana, jalassa farkut.... hauskan nakoista.
Asustelin Lontoossa joku 8 vuotta tuli treenattua aikamonella salilla. voe helevetti sita touhua. Kerran unohdin verkkarit kotiin, ja kavin silti vetamassa leukoja farkut jalassa, niin mulle kavi yks musta kaveri sanomassa: luulet sa olevas naapuri ? Ei helevetti, hauskaa touhua. Diskopaikoissa ei sitten yleensa ole vapaita painoja.

Muuten 80-90% treenajista ei kay suihkussa treenin jalkeen. :rock:

Ulkona britit juoksee ja PYORAILEE shortsit jalassa kesat talvet, siis ihan kaikki !! sato sitten vaikka lunta, niin jalat punasena painetaan polkupyoralla.

Salilla aika yleisesti nakee ihmisten nauttivan palkkaria + rankalaisia perunoita !!

vahvimmat / isoimmat pojat nain windsorissa castle gymissa. tasta britti hommasta riittaa kylla tarinaa.

Hoho! On ne hassuja! Eniten jaksaa kyllä huvittaa se, ettei pukuhuoneessa vaihdeta vaatteita. Pukuhuoneeseen mennään kaivamaan treenivaatteet treenikassista, kannetaan vaatteet vessaan, ja vaihdetaan vaatteet vessassa. Ei pukuhuoneessa. Vessoihin aina vitullinen jono.
Suihkussa saakin tosiaan olla rauhassa, ei muut paljasta ihoa uskalla näyttää :-D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom