Dippi+kiertäjäkalvosin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mm. pehkosen sivulla esitetty asia, eli dippien haittavaikutus kiertäjäkalvosimille. Miten on, uskaltaako tehdä dippejä, jos treenaa samalla kiertäjäkalvosimia? Voitte myös kertoa muita hyviä liikkeitä ojentajille(penkkiä teen, of course).
:offtopic: eka viesti ja threadi muuten!

Mulla on kiertäjäkalvosimen kikkailleet enemmän ja vähemmän. Mutta dippi tuntuisi nyt onnistuvan hyvin. Mulla on tällä hetkellä olkapäät ennen ojentajia, joten kiertäjäkalvosiemet ja kaikki muutkin palikat olkapäissä on varmasti hyvin lämpimät ennen dippailua. Mulla kapea penkki tuntuu ehkä pahimmalta jos jotain vaivaa on olkapäissä. Ja siinä dipissä ei kannata sitten mennä liian syvälle, se 90 astetta alkaa olemaan ehdoton maksimi. Ja jos joku nyt vikisee jotain täyden liikeradan paremmuudesta, niin lyökää joku + 60 kg jalkojen välii ja kokeilkaa dipata syvältä. ;)

Timba79 sanoi:
Mulla on kiertäjäkalvosimen kikkailleet enemmän ja vähemmän. Mutta dippi tuntuisi nyt onnistuvan hyvin. Mulla on tällä hetkellä olkapäät ennen ojentajia, joten kiertäjäkalvosiemet ja kaikki muutkin palikat olkapäissä on varmasti hyvin lämpimät ennen dippailua. Mulla kapea penkki tuntuu ehkä pahimmalta jos jotain vaivaa on olkapäissä. Ja siinä dipissä ei kannata sitten mennä liian syvälle, se 90 astetta alkaa olemaan ehdoton maksimi. Ja jos joku nyt vikisee jotain täyden liikeradan paremmuudesta, niin lyökää joku + 60 kg jalkojen välii ja kokeilkaa dipata syvältä. ;)
Kauan oot joutunu pitää pahimmillaa kiertäjäkalvosimen takia taukoa salilta?

Ronny11 sanoi:
Kauan oot joutunu pitää pahimmillaa kiertäjäkalvosimen takia taukoa salilta?

2 viikkoa täystaukoa ja sen päälle viel kevyttä pumppailua joku 3-4 viikkoa. Tuo joskus reilu 2 vuotta sitten.

Miten muuten saa hyvin sen dippivyön kiristettyä kun lisäpainoja on yli 25kg? Mulla ainakin tuntuu kokoajan että housut meinaa tippua ja samoin ne kiekot ketjuja pitkin liikahtelee häiritsevästi alaspäin ja tietty vaikeuttaa liikettä. :(
Pirun hyvä liike jos vaan paikat kestää: käy tisuihin,ojentajiin sekä olka- ja epäkäsosastoonkin. Itse kyllä teen aina tämän ensimmäisenä, kunnon lämmittelyt juoksumatolla + venyttelyt yks sarja omalla painolla ja sitte lisäkiekot peliin.

Vähän pureksittavaa näin yön tunneiksi teille:
1. Kyykkyä kun olen tehnyt, polvi on rutissut ja naksunut, välillä vähän vihlaissutkin. Pitääkö runtata vaan, vai jättää koko liike tekemättä? En tee kovilla painoilla,enkä mitään übersyväkyykkyä.
2. Riittäkö kehittymiseen, että tekee kaksi kertaa viikossa lihasryhmän? Esim. hartiat(noin yleisesti, koska itse en kauheasti erottele latseja sun muita), koska aika paljon tulee epäsuoraa rasitusta.
3. HIIT. Riittääkö jos HIITtiä tekee vain la&su? Koulu kun painaa viikolla päälle, herätys seitsemän maissa. Olisi vain mukavampaa, että voisi nukkua vähän pitempään, koska meikäläisen unenlaatu on mitä on.
Olisihan nuo voinut kirjoittaa joihinkin muihinkin ketjuihin, mutta olkoon.

Dippi kiristää tosiaan aika lailla etuolkapäässä, hauiksen pitkää päätä. Ahkerasti venyttelemällä ei kiristä enää niin paljon. Tarkoittaa dippitelineessä roikkumista lisäpainoitta 30-60sec, sellaisina päivän jolloin ei treenata ojentajia tai rintaa.

Ornikaios sanoi:
Vähän pureksittavaa näin yön tunneiksi teille:
1. Kyykkyä kun olen tehnyt, polvi on rutissut ja naksunut, välillä vähän vihlaissutkin. Pitääkö runtata vaan, vai jättää koko liike tekemättä? En tee kovilla painoilla,enkä mitään übersyväkyykkyä.
2. Riittäkö kehittymiseen, että tekee kaksi kertaa viikossa lihasryhmän? Esim. hartiat(noin yleisesti, koska itse en kauheasti erottele latseja sun muita), koska aika paljon tulee epäsuoraa rasitusta.
3. HIIT. Riittääkö jos HIITtiä tekee vain la&su? Koulu kun painaa viikolla päälle, herätys seitsemän maissa. Olisi vain mukavampaa, että voisi nukkua vähän pitempään, koska meikäläisen unenlaatu on mitä on.
Olisihan nuo voinut kirjoittaa joihinkin muihinkin ketjuihin, mutta olkoon.

1: Tarkista että jalkojen asento on oikea. Eli reisi on samassa linjassa jalkapöydän kanssa. Älä runno polviasi rikki väärällä tekniikalla. Mulla polvet naksui ja pakkui aika lailla ennen. Nyt kun olen tehnyt ahkerasti kyykkyä ja sjmv:tä on polviongelmat poistuneet kokonaan.

2: Voimaa vai massa? Jos teet kaksi kertaa viikossa kyykkyä, mavea, penkkiä ynnä muita isoja liikkeitä niin pitäisi riittää. Ohjelmastasi enempää tietämättä... ehkä vähän liikaakin osumaa.

3: Mun mielestä HIIT peräkkäisinä päivinä ei ole paras juttu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla sama homma, et toi olkapää alkaa "kiristymään" samoin kuin kaula. mulla muutenkin eteenpäin kaartuvat olkapäät ja haittaa niistä, et voisko olla sama asia taas kyseessä. Joku viisas väläytti että nojaan tuostasyystä liikaa eteenpäin?

Back
Ylös Bottom