iivili
kollinmölliskö
Mun piti teetättää eräällä tutulla amiskalla halvalla tämmöinen samanlainen dippiteline, jota Sakke Selkäinahon nettikaupassa myydään HC Gymline merkillä (linkkiä ei saane pistää, koska siellä myydään myös lisäravinteita)
Vaan en saanut aikaiseksi järkätä mittoja paperille.
Tosin eipä ole myöhäistä, kaipa missä vaan amiskan metallilinjalla moinen sötkötys tehtäisiin aika halvalla. Sakke Selkäinahon nettikauppa myy tuommoista 170€ (voimaharjoittelu.fi -> laitteet -> HC Gymline telineet). Ei varmaan siinä ole mitään vikaa, mutta hinta on kovin korkea. Sitä ennen pitänee järkätä kahdesta tangosta dippiteline jarijarin postaaman kuvan mukaan. Tangon noin 28-29mm halkaisija vaan on liian ohkanen mun makuun, saisi olla dippiä varten jotain 50mm putkea mieluusti.
Vaan en saanut aikaiseksi järkätä mittoja paperille.
Tosin eipä ole myöhäistä, kaipa missä vaan amiskan metallilinjalla moinen sötkötys tehtäisiin aika halvalla. Sakke Selkäinahon nettikauppa myy tuommoista 170€ (voimaharjoittelu.fi -> laitteet -> HC Gymline telineet). Ei varmaan siinä ole mitään vikaa, mutta hinta on kovin korkea. Sitä ennen pitänee järkätä kahdesta tangosta dippiteline jarijarin postaaman kuvan mukaan. Tangon noin 28-29mm halkaisija vaan on liian ohkanen mun makuun, saisi olla dippiä varten jotain 50mm putkea mieluusti.
joutuu harkitteen ittekki tekemistä täällä opiskelun ohella ;) vähän jäi mietityttää toi kokoonlaitettavuus mut kaippa se ihan tukeva sit on :D