albertto
VIP
juurikin näin.Muistelisin albertton sanoneen jollakin videolla että ilmoittaa aina pelkän lisäpainon.
edit. tossa allun höpötyksiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juurikin näin.Muistelisin albertton sanoneen jollakin videolla että ilmoittaa aina pelkän lisäpainon.
Muistelisin albertton sanoneen jollakin videolla että ilmoittaa aina pelkän lisäpainon.
Noissa parissa videossa mitkä oli sivusta kuvattu niin ei oikeen raudan määrä näkyny :D
Tossa menee vaan aika paljon rinnallekin tuo liike ja ite ku oon tehny dipin niin oon yrittäny tehä sen nimenomaan mahdollisimman paljon ojentajille ja vain käsipäivänä, siksi painot jalkojen takana :whip:![]()
Hyvinhän tuo liikkuu.. Eli tuossa on siis lisäpainot X kiloa + sun omapaino X kiloa tuossa 145 kilossa?Kun ei tossa noita painoja ainakaan oo 145 kilon eestä
![]()
Miten tossa kannattaa pitää asentoa kun itsellä tuppaa kallistumaan eteenpäin "suurilla" lisäpainoilla.

... Ja mun mielestä dippejä ei oo järkevää tehdä "vajaina" eli ei mitään 45 asteen räpellyksiä...
Mikset 30kg ensiksi ;)

Täällä kirkkonummella on muistaakseni wrangen vyö,mutta hajotin sen lukemattomia kertoja joten salin omistaja teetti kunnon vahvistukset siihen.. ei siinä muuta alkuperäistä taida olla,kuin,se itse vyö kaikki muu on suht jytkyä tavaraa.. esim ketju on ihan kunnon ketjua rautakaupasta ostettua.Minkälaisia dippivöitä täällä nämä päälle 70 kilon dippailijat käyttää?
Meikällä ku tuntuu olevan ongelmia noitten vöiden kestävyyden kanssa. Schiekin vyön päädyin ostamaan ja sen hajotin varsin nopeasti, sain tilalle uuden, seki hajos, sain jälleen kerran uuden hieman eri mallia olevan vyön, mutta eipä tunnu tämäkää kestävän.
Eikä painot oo ollu enimmilläänkään ku 60 kiloa. Liikehän on itellä leuanveto, mutta tuskin sillä pitäs vaikutusta olla vyön kestävyyteen. Kestäiskö tuo wrangen vyö, vai onko parempia ehotuksia? Ei viiti kymmeniä vöitä schiekiltä pyytää. Rannetuet jo sain ilmaseksi hyvittämään kärsimyksiäni.![]()
Itselläni ottanut juuri paremmin rintaan kun on ollu semmonen pieni etukeno eli vähän nojannut. Suorassa taas oman käsityksen ja tuntuman mukaan ottaisi vähemmän rintaan ja enemmän ojentajaan. Dippi tosin on todella hyvä yleisliike, jos sitä olkapäät ym. kestää tehdä niin voin sanoa, että parempi yleisliike kuin penkki.Gregz sanoi:dipit kun teen kuitenkin käsipäivänä...vai suora selkä pystyasennossa?
Pakko osallistua keskusteluun sen verran, että kun lisäpainot alkavat olemaan siellä noin 70 kilon paremmalla puolella, niin nuo "vajaat dipit" ovat juurikin se, mitä kannattaa tehdä. Tämä sen takia, että kun alitetaan 90 asteen kulma olka- ja kyynärvarren välissä noin isoilla kuormilla, kasvavat jännitykset ojentajan kyynärpään puoleisissa kiinnityksissä aika poskettoman vaarallisiksi.
IMO Isoilla romuilla siihen 90 asteen kulmaan tai aika hyvänä likiarvona olkavarsi vaakatasoon, mutta ei missään nimessä alemmaksi.
Tämä on totta.. Itse koin kantapään kautta,että isoilla romuilla ei liian alas kannata mennä