Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tuo on hyvä pointti.Riippuu kovasti mitä aiot dipillä reenata. Pysty asento ja kyynärpäät lähellä kylkiä ottaa ojentajiin mahtavasti, vastaavasti kunnon etukeno ja kyynärpäät irti kyljistä ottaa rintaan aika lailla.
Corpral-03 sanoi:Ojentaja päivänä kapean penkin jälkeen..
sumo sanoi:Miten sitä "normaalia" dippiä voi tehdä, jos ei paukut riitä nostamaan oman kehon painoa rinnalla/ojentajilla? 2-penkin dippiä olen kyllä tehnyt, mutta se ottaa vain ojentajille, siks kiinnostais vaihtoehtoiset tavat etunojadipille.
Sama juttu mulla. Kapeaa penaa hinkkasin pitkän aikaa enkä saanut toimimaan ja otin dipin tilalle. Nyt tykkää ojentajat. Dipissä pyrin pitämään torson suorana ja kyynärpäät kyljissä. Lisäksi käytän apinaotetta kun se jostain syystä tuntuu paremmalta.Timba79 sanoi:Ojentajapäivänä ykkösliikkeenä teen itse! Toimii kuin junan vessa. Mulla käy kapea penkki ikävästi etuolkapäille vaikka miten tekisi, dipissä taas saa ojentajat kyytiä huolella. Jos ei pysty pitämään dippiä eripäivällä rinnan kanssa, niin suosittelisin treenaamaan rinnan ja ojentajat samana päivänä.
Terska-Arska sanoi:Sama juttu mulla. Kapeaa penaa hinkkasin pitkän aikaa enkä saanut toimimaan ja otin dipin tilalle. Nyt tykkää ojentajat. Dipissä pyrin pitämään torson suorana ja kyynärpäät kyljissä. Lisäksi käytän apinaotetta kun se jostain syystä tuntuu paremmalta.