Dippi - Kehonpainon klassikko

Meta title: 🔥💪 DIPPIPUNNERRUS – OJENTAJIEN JA RINTALIHAKSEN BRUTAALI MASSANTEKIJÄ 💪🔥

Meta description: Kehonpainon klassikko, joka rakentaa voimaa, paksuutta ja pysäyttämätöntä painetta ylävartaloon.

Sehän riippuu paljon omastakin painosta. 50 kiloiselle kaverille 20kg lisäpaino on suhteessa paljon suurempi hyppy (melkein 50% lisäys) kuin 20kg lisäpaino 100 kiloiselle jässikälle (20% lisäys).

Olinkohan jotain 16vee sillon ja painoa saatto olla jotain 60kg. No kyllä niissä maksimivoimaakin on, mut ku ei uskalla kokeilla. Koski sillon niin perkeleesti tohon rintalastaan. Siitä lähtien se on aina paukahtanut kun venyttelee..?

Olen miettinyt, että tekisi samassa treenissä dippiä rinnalle vaikka 4 sarjaa ja penkkiä käsipainoilla vaikka 3 sarjaa + jotain apuliikettä muutaman sarjan. Onko ihan tyhmä ajatus ottaa tota dippiä ja KP-penkkiä samaan treeniin? Ajattelin ettei tuu sit liikaa kun molemmat kuitenkin aika perusliikkeitä..

No, itse ainakin olen treenannut rinnan ja ojentajat samassa treenissä, joskus vielä habaakin, eikä siinä mitään. Penkillä aloittaisin. Kokeile, ja jos ei tunnu hyvältä niin ei sitten.

Tyhmä kyssäri mutta pidättekö lisäpainodipeissä sen kiekon jalkojen välissä vai miten? Toi salin dippiteline kun on melkosen tarkkaan mitotettu ja sarja menee tietty pilalle jos kiekko osuu rautoihin.

No ittellä omalla painolla 15 toistoa ja 40kg lisäpainolla 3 toistoa.Sulla ei taida maksimivoimaa paljoa olla.?

Sullahan toi outo suhde on :)

Itellä taitaa olla maksimitoistot jossai 50 yläpuolella, ainakin 25 sai tehtyä tosi helposti pumppaamalla ja sarjaenkka lisureilla on 6x40.

Tyhmä kyssäri mutta pidättekö lisäpainodipeissä sen kiekon jalkojen välissä vai miten? Toi salin dippiteline kun on melkosen tarkkaan mitotettu ja sarja menee tietty pilalle jos kiekko osuu rautoihin.

Dippivyö käyttöön

Täytyy sitä kettinkiä vähän lyhentää: Kun koppasee se kiekko maahan tai rautaan vyön kanssa kun on melko tarkkaan mitotettu dippiteline.

Ok,kiitos hyvistä vastauksista.

Ok enpä sitten vedäkkään loppuun asti sarjoja.Maksimia ilman lisäpainoja en ole kokeillutkaan.Kun 20 toistoa omalla painolla sain,rupesin lisäämään painoja.
Vanaha nostovyö,johon varaston perältä ruasteiset levyt kettingillä roikkumaan.
Tulee mieleen oliko salilla käynti nuarena miähenä turhaa,kun mahtava "pumppi"näillä koti konsteillakin ilmaantuu.

Itse jätän myös useimmiten 1 toiston lopusta. Tuo rintalasta tuntui pahalta ennen, kun olisi oikeasti lähdössä irti, mutta nyt ei ole pitkään aikaan ollut mitään ongelmaa. Saattaa johtua syvyydestä

Jos ei ole dippivyötä niin hyppynarulla

Itse käytän kahta vyötä joita salilla on. Hieman huonompi siihen kiekkoon ja sitten paremmalla vyöllä se toinen kiekossaolevavyö tohon vyölle eteen!! Olipas sekava.. :)

Oon 16v täytän kohta 17.Painan 73 kiloa ja olen 172 cm pitkä. Dippi enkkani ilman painoja on 40. 20 kilon painojen kanssa olen saanut 20 kertaa. Iskän enkka on ollu 18 vuotiaana (170 cm 75 kiloa) on ollut 86 ja nyt 49 vuotiaana se on saanu 50 toistoo (170 cm 71 kiloa). Kertokaa omia enkkojanne ja miten treenaatte dippiä? Sanokaas miten voittaisin ton sen 86?

Joskus kun sipsiä söin niin meni aika reilusti kyllä.... :jahas:
Kokeilin vuosi sitten 20kg lisäpainolla & meni kymppi. :(

Aika kovilta vaikuttais isäs tulokset :videoita: :)

Ei sen yhtään. Joskus testasin ja alas pääsi ja siihen lysähti. Sitten peri treenikertaa kokeilin ja luin, että hallaa olkapäille tekee, niin jätin pois kokonaan.

juu ei siitä kyllä mitään sen parempii todisteita oo, että se nii olis saanu niin paljon, mutta kyllä se vakaasti nii väittää nii ei tässä auta muukaan ku uskoo. Mutta kyllä mä oon sen nähny tekevän 50 kertaa mutta toi reuma sitä haittaa aika paljon varsinkin ku se on sillä aika pitkälle edenny ja levinny. Tossa se kertoilee, että sillä on yhen danin mustavyö karatessa:) mäkin oon sitä harrastanu. Se on myöntäny mulle vihreen...katoja en osaa...

Back
Ylös Bottom