Dipistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uusio
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itselläni rutissut ja naksunut niin pahasti rintalasta aikoinaan, että olen suosiolla jättänyt dipit tekemättä. Yksi kerta salilla opetti, kun iski kyllä semmoinen kipu rintalastaan, että tämä mies kaatui saman tein telineestä polvilleen ja ehti sitä hiukka vesikin silmistä kirvota. En ole moisen kokemuksen jälkeen tehnyt ollenkaan dippiä, enkä suosittele muillekaan jos vain kipua tuntuu erittäin paljon. Enkä tarkoita nyt sarjojen pituudesta johtuvaa pikku "poltetta" vaan todellista, vihlovaa, helvetillistä kipua.

Ite oon sen huomannut, että vähemmän sattuu ja paukahtelee kun punnertaa mahdollisimman pystyasennossa. Silloin ku dippaa etukenossa niin tulee suurempi venytys rintalastalle. Sitte taas kaverini dippaa suunnilleen vaakasuorassa eikä näytä tuntuvan missään.

Ite oon sen huomannut, että vähemmän sattuu ja paukahtelee kun punnertaa mahdollisimman pystyasennossa. Silloin ku dippaa etukenossa niin tulee suurempi venytys rintalastalle. Sitte taas kaverini dippaa suunnilleen vaakasuorassa eikä näytä tuntuvan missään.

Hyvä nosto.

Back
Ylös Bottom