Dipin Suomen ennätys?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä en rupea kommaamaan yhdysvaltojen kriteetereitä mutta täällä Suomessa kyllä se 90 asteen kulma on ja tietenkin 2 ammattimaista valvojaa! Joo kun liikerata on pieni niin silloin minä ainakin painotan ojentajia en niinkään rintaa :).

Osuva nimimerkki, jälleen :)

Tosikko ;)

Mä en rupea kommaamaan yhdysvaltojen kriteetereitä mutta täällä Suomessa kyllä se 90 asteen kulma on ja tietenkin 2 ammattimaista valvojaa! Joo kun liikerata on pieni niin silloin minä ainakin painotan ojentajia en niinkään rintaa :).

Niin no hainki sitä, että mitenhän kisat menee ja miten uskottava on suomen/maailmanennätysdippisuoritus jos toinen tekee dippiä näin ja toinen noin.

Mitäs tuossa nyt on uskottavuudenpuutetta jos tuota Allanin suoritusta tarkoitatte? Ihan se oli videoitu juttu. Olen itsekin tehnyt vitosen 90 kilolla ja olen kuitenkin aika rimpula, joten ei tuollainen 150 kg kovalla penkkimiehellä olen mikään ihmeellinen juttu, vaikka VITUN kova suoritus onkin. Eniten noissa romuissa lienee haittaa loukkaantumisriski kuin että sen pystyisi tekemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom