Dimmu Borgir Suomeen

Ensin on joku Engel lämppärinä. Sitten Amon Amarth :kuola:^666
Dimmukin kiinnostaa jonkin verran, mutta "martit" eniten :rock:

Huomenna posahtaa! Nauttikaa tosiaan myös tänään :kippis1:

PS. Saan ajaa Kalajoelta Ouluun lähes koko matkan kameratietä :D (nooh, en ole kaahari :))

Huomenna jyrähtää. Alkoholit valmiina ja aloitus kivenheiton päässä teatrialta. :rock:

No niin, keikka nähty, vaikka aamulla vielä kuumemittari näyttikin yli 38 astetta. Buranan ja Panadolin voimalla siis. Miinuksista sen verran, että kultsan soundithan tiedetään ja tänään ainakin omaan korvaan kitaroista ei saanut kauhean hyvin selvää ja synakin jäi ikävästi taka-alalle. Ehkä se isoin miinus oli se, että missä helvetissä oli Vortex? Vortexin poissaolo tarkoitti myös luonnollisesti sitä, että kliinit vokaalit tuli pöydästä. Settilista mukaili aika pitkälti tänne jo kirjoitettuja, tosin henk.koht. Dimmu suosikkibiisin mukana olo nosti keikan pisteitä. Kyseessä siis Raabjorn speiler draugheimens skodde. Tyhmältähän se tuntui istualtaan siellä huiskia, mutta terveydentila huomioon ottaen, niin se oli kyllä järkevä ratkaisu. Kaiken kaikkiaan hyvä keikka miinuksista huolimatta. :rock::rock::rock:

Oliko tolla Vortexin poissaoloon joku syykin? En ollu kuullu etukäteen mitään. Kitarat ei juu kuulunu kunnolla, vei aika pahasti pohjat parilta biisiltä.

Blessings Upon The Throne Of Darkness oli todella ilo kuulla livenä. Tosi jees keikka :rock:.

Hyvä keikka joo, lempparit soitettiin melkeen kaikki...Kaikki pakkislaiset taisi olla dimmun paitaan sonnustautuneena kun ei p logoja näkynyt.:)

Ihan hyvä keikka oli joo.. Vortex lauluosuuksia jäin kaipaamaan. Shagrath huokui postiivista energiaa ja vaikutti olevan tyytyväinen Kultsan vastaanottoon. Vähän soundit kärsi kyllä.. Amon Amarth veti todella kovan setin. Amonin keikan aikana kaksi isoa karpaasia seiso vierellä vasemmassa laidassa, ihan varmasti Pakkislaisia.

Vittu mitä poser paskaa.

Onneks kohta on Nile, sinne ei lapsia tule. Vittu ku vituttaa. Saatanan saatana. 2 biiisä kattelin ku lapset esitteli uusia Dimmun paitojaan ja eiku baariin vitutuksissa. Black metal? Heh...

Taitaa Borgirin fanit olla keskimääräistä isompia, kun näky niin paljon sikaniskoja. Minäkään en bongannut yhtään paikkis-paitaa. Mikeä ja Pro-Painiakaan ei näkynyt.

edit: @HC76 IMO yleisö käyttäytyi ihan hyvin, varsinkin keski-ikään nähden.
Itse olin koko keikan ajan 16 kesästen mimmien ympäröimänä...

:kuola:

edit2: Kyllä sielä Nilessäkin lapsia näkyy, jos meinas mennä sinne lavan eteen. Vain parven anniskelualue on k-18.

Itse olin koko keikan ajan 16 kesästen mimmien ympäröimänä...

Jep, black metal on yhtä jännää ku teletapit nykyään. Sad but ture.

Ps. ja en väittäny et yleisö ois käyttäytyny huonosti, hell Shrekin ensiseityksessäkin oli enemmän äksöniä ku eilisellä keikalla.

Ei toi oikein nappiin menny. Meinattiin eka myöhästyä koko paskasta aika reilusti. Onneksi tutulta kuultiin, että oli aikaistettu. Muuten ois nähny vain Dimmun puoliksi.

Amon amarth veti kovan keikan ja ois saanu kyllä encorenkin vetästä.

Dimmusta jäi joku puuttumaan. Oliko sitten yleisön vika vai bändin. Ei vain oikein uponnut.

Engel jäi kokonaan katsomatta, kun aloitti jo 20.15.

Amon amarth veti kovan keikan ja ois saanu kyllä encorenkin vetästä.

Engel jäi kokonaan katsomatta, kun aloitti jo 20.15.

Sama, Engel jäi katsomatta ;( kaverin kanssa venattiin lähes yhdeksään autossa, kun luultiin että ovet aukeavat 21.00 kuten oli tarkoitus...

Amarthin keikka oli paras keikka ikinä minulle, no onhan se lempparibändikin... Mutta keikallakin äijissä on asennetta! :rock:

Onko kellään tietoa minkä takia kaljan myynti lopetettiin kesken Helsingin keikan?

-Nimimerkillä vartin jonotin ja koputtelin jo setelit kourassa tiskiä kun myynti lopetettiin.

Back
Ylös Bottom