Dimmu Borgir Suomeen

Joo eipä nuo liput ole mistään halvimmasta päästä. Mutta kyllä Amarthin vuoksi Oulun keikalle on päästävä. Äkkiähän tuo 40€ tosin hurahtaa baariinkin...

Kuulin jostain, että koska Hatesphere on "alin arvoisin" noista bändeistä, se lämppäisi lyhyesti, jonka jälkeen Amon Amarth ja Dimmu vetäis molemmat peruspitkän keikan. Kunpa tämä pitäisi paikkansa...:kuola: Tosin onhan Amarth todella harvoin Suomessa ja kerran Hatesphere on se lämppäri, voihan tämä hyvinkin olla mahdollista. Ainakin tunnin keikka Amarthille...

Ostin liput jo joskus sillon, kun ne tuli myyntiin, mutta vasta äskettäin tarkkailin Kulttuuritalon pohjapiirustuksia...
pohjapiirustus_toinen_kerros.gif

Ostin lippupalvelusta seisomalipun ja luonnollisesti oletin sen olevan permannolle. Kuten pohjapiirustuksesta näkee, lavan edessä on ABCDEF-katsomot, joihin myös myydään lippuja, joten niitä tuskin ollaan poistamassa.

Kysymys kuuluu, minne ihmeeseen noita seisomapaikkoja myydään? Saanko nauttia illan konsertista katsomoaukoilla vai peräti aulan vessassa?

Vähän kyrsii jos joku D-katsomon hinttari saa esteettömän näkymän Shagrathin sieraimiin ilman: camppaamista, juoksemista, ahtautta ja loputonta seisomista.:curs:

noi alakatsomot on kait ihan vaan irtopenkeistä koottavia katsomoita joten keikalla noita alakatsomoita ei ole. viimeksi kun olin kulttuuritalolla keikalla niin aika reilusti oli lavan edessä tilaa seisoskella.

noi alakatsomot on kait ihan vaan irtopenkeistä koottavia katsomoita joten keikalla noita alakatsomoita ei ole. viimeksi kun olin kulttuuritalolla keikalla niin aika reilusti oli lavan edessä tilaa seisoskella.
Nyt vasta huomasin, että on ABCDEF-ylä ja ABCDEF-ala eli asia on varmastikkin näin. Kiitos, kyllä helpotti :rock:.

Tuleeko tonne tosissaan jotai porukkaa istumapaikoille seuraamaan Dimmu Borgir:in keikkaa? Popcornit ja pepsimuki kädessä? En kyllä ite vois oikein kuvitella istuvani paikallaan metallikeikalla. :hyper:

:kuvia:

Jep jep liput tuli hommattua tossa kuukausi sitten. Tämän syksyn yksi odotetuin häppening allekirjoittaneelle. Dimmussa on sitä jotain. Hatespehere tulikin nähtyä jo Roskildessa. En tiennyt kyseisestä bändistä juuri mitään mutta nimen perusteella päättelin että varmaan metallisettiä luvassa. Ihan ok keikka ja kyseinen bändi soikin salilla mp3-soittimessa atm melkopaljon. just hyvää salijatsia

Joku mainitsi tossa Tuskan+norja yhtälön... Saakeli harmittaa ettei päässy katsoo emperoria. Viimeisin tiedote mitä emperorin tämän vuoden "aktvivoitumisen" jälkeen olen nähnyt on että vetävät kaksi keikkaa euroopassa Tuska ja toinen tais olla jossain ranskassa.

Juu, tuonne ehdottomasti. Saunassa meni niin ohi Dimmun keikka, että Teatrialla täytyy käydä paikkaamassa :)

Olin lähdössä keikalle mutta en sitten pääsekkään kun on viimenen harjottelukenttä meneillään:( jos kukaan tuttu ei ota mun lippua niin varmaan tultava tänne kaupittelemaan sitä!

Jees Haukkarilta lippu ostettu :)

Tämmöistä settilistaa ovat viime kiertueilla mm. soittaneet:

1. Intro
2. Progenies of the Great Apocalypse
3. Vredesbyrd
4. Cataclysm Children
5. Kings of the Carnival Creation
6. Sorgens Kammer Del II
7. Indoctrination
8. A Succubus in Rapture
9. The Serpentine Offering
10. Drum Solo
11. The Chosen Legacy
12. The Insight & the Catharsis
13. Spellbound (by the Devil)
14. Mourning Palace
15. The Fallen Arises

Joo kyllähän toi settilista ilmeisesti "elää" hiukan.
En ole kyllä Hellhammerista varma onko hän patterin takana.

Tämä settilista on myös euroopan tourilta (Hollannin keikka)

- intro
- Progenies of the great Apocalypse
- Vredesbyrd
- Puritania
- Sympozium
- The Serpentine Offering
- The chosen Legacy
- The Sinister Awakening
- A succabus in Rapture
- Fear & Wonder
- Blessings Upon the throne of Tyranny
- Sorgens Kammer Del II
- The insight and the Catharsis
---------------------------------------
- The Sagrilegious Scorn
- Grotesquery Conceiled
- Mourning Palace
- Fallen (outro)

Tony Laureano (Nile, Angelcorpse) kuulemma paikkaa Hellhammeria Euroopan kiertueella.

Kaveri huusi huuto.netistä lipun Dimmun keikalle. Soitti myyjälle ja sopivat, että noutaa lipun perjantaina. No kaveri soitti ennen lipun noutoa kyseiselle myyjälle, joka ei vastannut puhelimeen. Illalla tuli sit myyjältä tekstiviesti, että en myykään lippua, koska menee itse keikalle. Myyjän nimi oli tyyliin Ahmed Habbe tai jotain.. Joten jos nähdään keikalla tummanpuhuvaa Dimmu-fania niin käydään taputtamassa olalle reilusta meiningistä.

Onkos tuolla kulttuuritalolla minkälaista pubi/ravintelitarjontaa? Nevöö been before meinaan. Oishan ihan kiva ottaa pari paukkua kun ei kuulemma ihan mikään äärikristillinen gospel-keikka ole kyseessä;)

Back
Ylös Bottom