Netin syövereistä bongasin että Hatesphere on lisätty lämppärilistaan kiertueelle. Pätevä on bändikattaus kyllä mutta rahtusen liian kalliit lipun mun makuun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin onhan Amarth todella harvoin Suomessa ja kerran Hatesphere on se lämppäri, voihan tämä hyvinkin olla mahdollista. Ainakin tunnin keikka Amarthille...
Nyt vasta huomasin, että on ABCDEF-ylä ja ABCDEF-ala eli asia on varmastikkin näin. Kiitos, kyllä helpottinoi alakatsomot on kait ihan vaan irtopenkeistä koottavia katsomoita joten keikalla noita alakatsomoita ei ole. viimeksi kun olin kulttuuritalolla keikalla niin aika reilusti oli lavan edessä tilaa seisoskella.
.
Tämmöistä settilistaa ovat viime kiertueilla mm. soittaneet:

Tony Laureano (Nile, Angelcorpse) kuulemma paikkaa Hellhammeria Euroopan kiertueella.
Ex-Nile. ;)DAMMIT. Ois mielellään seurannu Hellhammerin paukuttelua myös keikalla. Ei sen puoleen että Nilen rumpali paska olisi.
Illalla tuli sit myyjältä tekstiviesti, että en myykään lippua, koska menee itse keikalle. Myyjän nimi oli tyyliin Ahmed Habbe tai jotain..