Diili (Suomen versio)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heidi L ja Antti omaan mieleen jos pitäisi joillekin povata menestystä. Heidi tosiaan johonkin markkintointiin/PR-työhön missä pitää olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ainut miinus tosiaan se, ettei oikein tunnu arvostavan muita. Antti oli fiksu, nöyrä ja sosiaalinen niin kävisi varmasti melkein mihin tahansa. Innostus jäljellä.

Jethro varmasti hyvä kiinteistönvälittäjä ja myös autokaupassa varmasti menestyisi. Sähläys ja alatyylinen kielenkäyttö vie uskottavuutta.

Jethro varmasti hyvä kiinteistönvälittäjä ja myös autokaupassa varmasti menestyisi.

Totta :D

Jethrossa parasta on mun mielestä se, että se ei esitä mitään kovanaamaa niin ku noi kaikki muut. Ainakaan niiden muutaman jakson perusteella, mitä oon kattonut.

Mitä se Jethro oikein sääti niiden irc-gallerian ja habbojen kanssa? Mitä se sinne koitti saada aikaan? Ilmeisesti ei oikein ottanu tuulta purjeisiin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nettiautossa vastaavat Astrat 900-2000euroo. Vittu miten loistava kusetus Jethrolta. Siinä on oikea kiinteistövälittäjä-autotrokari-pölynimurikauppias samassa paketissa. Ei saatana:lol2:

Onneksi se Jarno lähti. Mitä ihmeen selittelyä kun ei saanut yhtä ainutta lipuskaa myytyä "ei siitä saanut kuittiakaan, kunniatonta".
Antti oli ainoa joka sai jotain aikaan!
Kyllä se Jethro vaan on loistava :-D

En tajua miksei Jethroa diskattu hommasta ulos. Voi olla että jos äijä kisan voittaa, niin vuoden päästä Hjalliksen tililtä on hävinnyt muutama sata tuhatta. "en mä mitää väärää mun mielest ole tehnyt, lainasin vaan...ja kyl mä ajattelin palauttaa mut jos ei voi niin sitte ei vaan voi..."

En kyllä ymmärrä miten tuota Jethroa hehkutetaan niin kovasti. Hyvähän se on puhumaan, mut niin kiero ku voi ihminen vaan olla :D Niin kait sitte et se on oikea myyntimies, mut itteä ärsyttää katella sen isoa päätä ku se selittää joka asiasta. Ei menis yhtään läpi mulle. Ei kukaan voi oikeasti ostaa näkemättä autoa, tuollasta vanhaa ooppelin romua, neljällä tonnilla, ei vaan voi....

edit: hieman menny maku tähän ohjelmaan parin viimeisen jakson jälkeen. Heidiä veikkasin ensin voittajaksi, mut vaikuttaa et Jethrolle pedataan voittoa ihan tosissaan. Heidi oli aika paineisen näköinen eilen ku Hjallis alko isopäältä tivaan sitä kaverisuhdetta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom