Diili 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Tänään lähtee klo 20:00 @ MTV3

http://www.mtv3.fi/diili/

diili2010_alakansi.jpg

Eipä tästä jääny mitään sanottavaa. Tylsähköltä jengilta vaikuttaa.

Eiköhän tuota silti tule katsottua. :)

Edelleen viihdyttävämpää kuin 95% muista ohjelmista. Vähintään.

Joo toki ja eiköhän se siitä kun porukka lämpenee.

Alkuun vaikuttaa aina hieman tylsältä kun ei ole ehtinyt 'tutustumaan' näihin uusiin kavereihin. Tästä ensimmäisestä jaksosta jäi hiukan ärsyttämään, kun Hjallis ei tiputtanut sitä Susannaa. Varmaan ihan pätevä tyttö, mutta jotenkin tuntui hiukan ylimieliseltä.

Onneksi sitä blondia ei tiputetti. Sen Drama Queenit pään pyörittelyineen on varmasti näkemisen arvoisia jatkossakin, kun sitä arvostellaan. Muutenkin sen ääni oli niin ärsyttävän nasaali ja lauseen muodostuskyky kuin nykyteineillä, että ainakin mulla nousi verenpaine kun sitä katsoi ja kuunteli. Ihme jos ei noin kävisi muillakin kilpailijoilla.

Onneksi sitä blondia ei tiputetti. Sen Drama Queenit pään pyörittelyineen on varmasti näkemisen arvoisia jatkossakin, kun sitä arvostellaan. Muutenkin sen ääni oli niin ärsyttävän nasaali ja lauseen muodostuskyky kuin nykyteineillä, että ainakin mulla nousi verenpaine kun sitä katsoi ja kuunteli. Ihme jos ei noin kävisi muillakin kilpailijoilla.
Täsmälleen samat fiilikset itselle jäi kyseisestä henkilöstä. Ja juu, varmasti tulee seurattua enemmän tai vähemmän aktiivisesti, viime vuoden show kun oli kuitenkin varsin hauskaa katsottavaa. Eiköhän tämäkin tästä alkukankeuden jälkeen.

Oli tosi mielenkiintoiset tehtävät tänään. Toisen ryhmän hintavertailu-palvelu kuulosti tosi lupaavalta, en ihmettele vaikka Fonecta aloittaisi palvelun kehittämisen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli tosi mielenkiintoiset tehtävät tänään. Toisen ryhmän hintavertailu-palvelu kuulosti tosi lupaavalta, en ihmettele vaikka Fonecta aloittaisi palvelun kehittämisen.

Mun mielestä siinä mainostauolla näytettiin fonectan uus "vertaa"-palvelu, ellen aivan omiani kuvitellut.. :-)

Viihdyttävä sarja, joka jakso tulee seurattua.

Voi vittu ton Mira Kaslinin kanssa. Oikeasti, miten tyhmä voi ihminen olla?
Kusetat kameroiden edessä ihan kirkkain silmin ja luulet, että pääset asiasta kuin koira veräjästä.

"En mä tiennyt, että niitä ihmisiä tulee niin paljon töihin"...

Voi vittu ton Mira Kaslinin kanssa. Oikeasti, miten tyhmä voi ihminen olla?
Kusetat kameroiden edessä ihan kirkkain silmin ja luulet, että pääset asiasta kuin koira veräjästä.

"En mä tiennyt, että niitä ihmisiä tulee niin paljon töihin"...

Mun mielestä oli tosi huvittavaa kun se selitti kuinka hyvin Harkimo osaa paljastaa valheet kehonkielestä. Ihan sama vaikka osaisi, mutta videolta se paskanpuhuja viimeistään jäisi kiinni.

Mä en ainakaan huomannut katkolla mainosta siitä palvelusta :(

Eikö Antista sitten tullutkaan Sipoonrannan toimitusjohtajaa? Eilisessä jaksossahan oli joku nainen jonka titteli oli tuo Sipoonrannan toimitusjohtaja.

Eipä tullut kun viime kaudella haettiin myyntijohtajaa sinne, joka Antista sitten tuli.

Mä olisin pudottanut sen Teemun. Ärsyttävä ja jotenkin ylimielinen jätkä, eikä ole muutenkaan esittänyt mitään kovin vakuuttavia otteita. Eipä ollut tosin Arttukaan, mutta silti noiden kahden väliltä olisin valinnut Teemun.

Oma ennusteeni on, että Mira voittaa.

Mira on kyllä melkonen käärme, ihme jos pystyy luikertelemaan voittoon. Tiedä sitten onko siitä tarkotuksella editoinnissa tehty tollanen, kun jatkossa pysyy kuitenkin.

Mä olisin pudottanut sen Teemun. Ärsyttävä ja jotenkin ylimielinen jätkä, eikä ole muutenkaan esittänyt mitään kovin vakuuttavia otteita.

Teemu on pysynyt ihmeen pitkään mukana vaikka on usein ollut tehtävissä varsin huomaamaton. Muuten en ole erityistä ylimielisyyttä Teemussa havainnut, ehdottomasti eniten itseään täynnä tuntuisi olevan Mira. Tuntuu että lähtökohtaisesti pitää itseään muita kilpailijoita parempana, en palkkaisi esimiestehtäviin vaikka ilmaiseksi tulisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom