- Ikä
- 48
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täsmälleen samat fiilikset itselle jäi kyseisestä henkilöstä. Ja juu, varmasti tulee seurattua enemmän tai vähemmän aktiivisesti, viime vuoden show kun oli kuitenkin varsin hauskaa katsottavaa. Eiköhän tämäkin tästä alkukankeuden jälkeen.Onneksi sitä blondia ei tiputetti. Sen Drama Queenit pään pyörittelyineen on varmasti näkemisen arvoisia jatkossakin, kun sitä arvostellaan. Muutenkin sen ääni oli niin ärsyttävän nasaali ja lauseen muodostuskyky kuin nykyteineillä, että ainakin mulla nousi verenpaine kun sitä katsoi ja kuunteli. Ihme jos ei noin kävisi muillakin kilpailijoilla.
Oli tosi mielenkiintoiset tehtävät tänään. Toisen ryhmän hintavertailu-palvelu kuulosti tosi lupaavalta, en ihmettele vaikka Fonecta aloittaisi palvelun kehittämisen.
Mun mielestä siinä mainostauolla näytettiin fonectan uus "vertaa"-palvelu, ellen aivan omiani kuvitellut.. :-)
Mä katoin ihan samaa! Saa nähdä koska iltalehti/-sanomat repii otsikot "Diilissä paljastettiin voittajajoukkue etukäteen" yms :D
Voi vittu ton Mira Kaslinin kanssa. Oikeasti, miten tyhmä voi ihminen olla?
Kusetat kameroiden edessä ihan kirkkain silmin ja luulet, että pääset asiasta kuin koira veräjästä.
"En mä tiennyt, että niitä ihmisiä tulee niin paljon töihin"...
Mä olisin pudottanut sen Teemun. Ärsyttävä ja jotenkin ylimielinen jätkä, eikä ole muutenkaan esittänyt mitään kovin vakuuttavia otteita.