Diili 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Olisin toivonut Alia voittajaksi, asiajätkä. Nyt täytyy sit kannustaa Jounia.

Noi tehtävät on kyllä aivan vitun naurettavia. Tyyppien täytyy jotain vitun pöytäliinojakin tuonne taitella ja niitä käydä ostelemassa. Antais Hjallis nyt ees kunnon määrärahat niin kilpailijat vois palkata työvoimaa ja delegoida vähän.

Edit. Toi viime kauden voittaja on ihan pojunen, eihän sillä ole mitään uskottavuutta. Peesailee vaan Hjallista ja näyttää tyhmältä.

Olisin toivonut Alia voittajaksi, asiajätkä. Nyt täytyy sit kannustaa Jounia.

Noi tehtävät on kyllä aivan vitun naurettavia. Tyyppien täytyy jotain vitun pöytäliinojakin tuonne taitella ja niitä käydä ostelemassa. Antais Hjallis nyt ees kunnon määrärahat niin kilpailijat vois palkata työvoimaa ja delegoida vähän.

Edit. Toi viime kauden voittaja on ihan pojunen, eihän sillä ole mitään uskottavuutta. Peesailee vaan Hjallista ja näyttää tyhmältä.
Mun mielestä taas Ali oli kunnon sähläri eikä saanut mitään järkevää aikaan. Tehtävät ovat kyllä olleet pääosin täysin naurettavia, kuten myös viime kauden voittaja Antti.

Jethro haastattelemas :D Oliks tää vastikekysymys sama ku viime kaudella?

Tippuis nyt toi Mira, jaksaa koko ajan jauhaa miten toi Teemu on ylimielinen mutta mun mielestä se on ite sitä. Teemuhan on vaan itsevarma.

Mira tai Jouni saisi voittaa, mutta mä EN voi käsittää ettei Mira tuossa näköjään jousta yhtään ruotsinkielensä kanssa. Jos myydään Hangossa, kandee ehkä opetella sitä ruotsia. Olisi voinut vähän miettiä.

Jethro haastattelemas :D Oliks tää vastikekysymys sama ku viime kaudella?

Tippuis nyt toi Mira, jaksaa koko ajan jauhaa miten toi Teemu on ylimielinen mutta mun mielestä se on ite sitä. Teemuhan on vaan itsevarma.

Viime vuonna kysyttiin myyntikatteen ja käyttökatteen erosta. Sillon oli kyllä kans porukka ihan kuutamolla, mikä oli ihan käsittämätöntä.

Mira tulee voittamaan joka on sitten niin perkuleen väärin että. Älyääköhän Hjallis napata Jounin johonkin vähän pienempåän virkaan töihin?

Parasta tässä ohjelmassa on tuo viime? kaudelta oleva jätkä, Antti?. Poika on nyt vissiin joku Hjalliksen oikea käsi ja kovakin pomo. Näyttää vaan huvittavalta kun se yrittää koko ajan seurata tuimalla ilmeellä tilanteita ja olla todella vakava ja skarppi. Todellisuudessa se näyttää ihan pikkupojalta joka on purskahtamassa ihan just kohta itkuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Joo;3045211 begin_of_the_skype_highlighting**************3045211******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3045211******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3045211******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Parasta tässä ohjelmassa on tuo viime? kaudelta oleva jätkä, Antti?. Poika on nyt vissiin joku Hjalliksen oikea käsi ja kovakin pomo. Näyttää vaan huvittavalta kun se yrittää koko ajan seurata tuimalla ilmeellä tilanteita ja olla todella vakava ja skarppi. Todellisuudessa se näyttää ihan pikkupojalta joka on purskahtamassa ihan just kohta itkuun.

Minkäs olemukselleen mahtaa, tuskimpa se mitään roolia tuossa yrittää vetää. Hyvä ja asia tyyppi joka tapauksessa.

Jouni olisi saanut voittaa tämän kauden. En oikein pidä kummastakaan finalistista. Mira voittaa, vaikka enemmän Teemun puolella olen. Viime kauden voittaja mies, joten... :jahas:

Jounista tulisi loistava kakkosmies, sellainen kunnon tekijä-ukko joka pistää itse kädet saveen. Ei tosin välttämättä toimari-aineista. Täytyy kyllä toivoa, että Teemu tämän voittaa. Mira on kyllä harvinaisen ärsyttävä ja perinteinen selkäänpuukottaja. Ihminen jonka kanssa en kyllä yhtään projektia tahtoisi tehdä :D

Jounista tulisi loistava kakkosmies, sellainen kunnon tekijä-ukko joka pistää itse kädet saveen. Ei tosin välttämättä toimari-aineista. Täytyy kyllä toivoa, että Teemu tämän voittaa. Mira on kyllä harvinaisen ärsyttävä ja perinteinen selkäänpuukottaja. Ihminen jonka kanssa en kyllä yhtään projektia tahtoisi tehdä :D

Mutta wtf on se Jounin korvakoru? Äijä näyttää muuten normaalilta telkkarikauppiaalta, mutta timangin kanssa siinä on ripaus jotain keijoa.

Kaikista eilisistä ehdokkaista minä olisin Hjalliksena erottanut Antin. Se on ainoa joka ei ole tehnyt oikeasti mitään koko seasonin aikana. Muuta kuin ollut punaposkinen ja nauranut Hjallen hyville vitseille (kunnes H käskee pitää turvan kiinni).

Onhan se jotenkin ihailtavaa että Hjallis ottaa projekteihinsa mukaan läheisiään, kuten tämän uuden naisystävän ja entisenkin... mutta Leena Harkimo on ohjelmassa ollut mielestäni täysin arvoton, kaikki vähä mitä sieltä suusta on tullut on ollut täysin epäolennaista tai sitten se on vaan peesannut muita. Ärsytti.

Harmi että Jouni putosi mutta se korvakoru oli kyllä jotain ihan kamalaa. Jounissa oli tosiaan jotain Jethromaista ja Jethro oli kaikkien aikojen paras! Ukko näki Jethron baarissa kerran ja pyysi mulle nimmarin, tiedä mitä jätkät piruili mutta mä pidän tossa työhuoneen seinällä lappua jossa lukee mun nimi, Jethro"Diili"-nimmari ja helvetinmoinen kasa sydämiä :-D

Mikäköhän virka tuolla kilpailulla on ja siinä pärjäämisellä on? Jouni ainakin mun näkökulmasta veti noi hommat ylivoimasesti parhaiten ja parhaimmalla asenteella. Palkkioks kenkää...

Jounissa oli tosiaan jotain Jethromaista ja Jethro oli kaikkien aikojen paras! Ukko näki Jethron baarissa kerran ja pyysi mulle nimmarin, tiedä mitä jätkät piruili mutta mä pidän tossa työhuoneen seinällä lappua jossa lukee mun nimi, Jethro"Diili"-nimmari ja helvetinmoinen kasa sydämiä :-D
Jatkan sen verran OT-linjalla, että itse bongasin Jethron keväällä rakennusmessuilla ja kävin nykäsee hihasta ja otettiin kimppakuva! :)

Mira tulee voittamaan joka on sitten niin perkuleen väärin että. Älyääköhän Hjallis napata Jounin johonkin vähän pienempåän virkaan töihin?

Ei todellakaan tule voittamaan.

Miten se menikään??? ;)

Toisaalta ison päällikön pitää kyllä osata olla itsekäs ja tehdä isoja päätöksiä mutta silti sylettää kun ihminen on noin täynnä itseään kuin Mira.

Jouni varmasti olisi ainakin myynnin saralla 1, en sitten tiiä olisiko ollut noin isoon virkaan.

Mä olisin pudottanut sen Teemun. Ärsyttävä ja jotenkin ylimielinen jätkä, eikä ole muutenkaan esittänyt mitään kovin vakuuttavia otteita. Eipä ollut tosin Arttukaan, mutta silti noiden kahden väliltä olisin valinnut Teemun.

Oma ennusteeni on, että Mira voittaa.
I told ya! Mutta ennustinkin Hjalliksen päätöstä.

Tosin, nyt jälkeenpäin ajateltuna, jossen itse tuossa tilanteessa olisi pudottanut Teemua, olisin hänet nyt finaalissa valinnut tehtävään Miran sijasta.

Tää nyt oli ihan selvä homma, että näin käy. Viime vuonna voitti mies, nyt piti sitten laittaa voitto naiselle. Selvää imagopeliä tämä finaali oli. Kaikki Hjalliksen sukulaiset raahattu studioon ja sitten valita raskaana oleva nainen, joka laitetaan heti äitiyslomalle.

Tää nyt oli ihan selvä homma, että näin käy. Viime vuonna voitti mies, nyt piti sitten laittaa voitto naiselle. Selvää imagopeliä tämä finaali oli. Kaikki Hjalliksen sukulaiset raahattu studioon ja sitten valita raskaana oleva nainen, joka laitetaan heti äitiyslomalle.
Niinpä. En oikein jaksa ymmärtää miksi valita nainen, joka on heti poissa pelistä puoli vuotta...

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom