Digitaalikamera Saksasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete69
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
55
Olen tilaamassa digitaalikameraa Saksanmaalta seuraavasta liikkeestä http://foto-forum-andernach.de/ He edellyttävät, että raha on heidän tilillään ennenkuin lähettävät tuotetta. Voikohan tuollaiseen luottaa? Onko kokemuksia - hyviä/huonoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näytti vähän epämääräiseltä eikä hinnatkaan olleet erikoisia. Itse olen tilannut technikdirekt.de:stä kaksi kameraa (postikulut 20 e/lähetys).

Minä tilasin alkuvuodesta salaman Saksasta. Vertailin silloin kovasti ja juuri digicamera.netin ostokokeumksia lueskelin tarkkaan. En muista enää mikä kauppa se oli, mutta toimittivat kyllä postiennakolla eikä mitään hämminkiä ollut. Vaikka postiennakko lisääkin hintaa, tuli se kuitenkin selvästi halvemmaksi kuin täältä ostaminen.

Olen tilannut tuotteita tuolta ny-camera:sta pari kertaa noin 200-300€ tilauksia... molemmilla kerroilla on tuote tullut alle kahden viikon reilusti... noista vaan kannattaa tilausta tehressä kysellä josko tuote on hyllyssä muuten en ainakaan maksaisi etukäteen... Toimittavat ny-camerassa postiennakolla yli 1000€ ostoksia...

www.ny-camera.com

Itse olen ainakin tilannut www.ny.camera.com ista
ja sieltä kamaa tulee postiennakolla takuu toimii hinnat on ok jne.

Saa toki maksaa netin kauttakin mutta en ainakaan kortiinumeroa nettin laita.

error 404: Datei nicht gefunden!

Das angegebene Dokument konnte auf diesem Server leider nicht gefunden werden.

Ny-camerasta on viimeaikoina ollut paljon huonoja kokemuksia, ennakkotilattu ja -maksettu kamera ei ole vieläkään saapunut jne. Eli ko. pulju myy kameroita tietämättä milloin niitä saavat. Kannattaa todellakin lukea tuo digicameranetin foorumi läpi kokemusten osalta.

Itse olen tilannut aikoinaan NYC:istä, ennen ongelmien ilmaantumista, mutta varmistin tavaran saatavuuden. Samoin tein imaging-onesta tilatessani, siellä homma tuntui toimivan. Kannattaa tarkastaa myös ac-foto, siitä olen kuullut paljon hyvää ja hinnatkin ovat kohdillaan.

Postiennakkotilauksissa kannattaa sitten kysyä, tuleeko sieltä ne tarvittavat tiedot mukaan ettei tartte maksaa sitä postin keksimää käsittämätöntä ~25e lisämaksua. Niin ja varaudu sitten kahden viikon toimitusaikaan ja maksu kannattaa tehdä eu-maksuna (ainakin Nordealla ilmainen), jos liike vaatii etukäteen maksua.

Ja tuolta Ny-camerasta ei tosiaan kannata tilata, mutta Pixxassia, Top-angebotenia, Pixmaniaa (käsittämättömän nopea toimitusaika!), AC-fotoa ja Top-fotoa voi suositella. Kannattaa lukea www.digicamera.net :stä "Ulkomailta ostaminen" -osio. Ja tosiaan tuota Saappaan antamaa hintaseurantaa kannattaa käyttää. Joissain liikkeessä, jotkut kamerat ovat halpoja ja jotkut kalliita.

Käsittääkseni nuo vaikeudet kohdistuu lähinnä suosittuihin järjestelmäkameroihin kuten canon 300d, 10d, 1dmarkII ja nikonin d70 ja näiden toimitus vaikeudet johtuvat taas valmistajasta joka ei pysty toimittamaan riittävästi... mut joo kannattaa mielummin tilata sieltä mistä on vähiten huonoja kokemuksia ja mistä sais postinnakolla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom