Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo eipä taida toimii, mut sit sähköposti on toinen vaihtoehto.Originally posted by Rock^
Ei taida toimia privaviestit muilla kuin vipeillä..
Eipä ole tuossa listassa tuota Peetun kameraa.Originally posted by tys0n
Aika kova hinta tosta ,mutta pyytäähän saa mitä vaan.
katso
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/alueet.asp?SubA=73&All=1
niinkun Tomi jo sanoikin niin eipä ole mun kameraa tossa listalla. Hae vaikka kuukkelilla niin näet mitä siitä ulkomailla pyydetään.Originally posted by tys0n
Aika kova hinta tosta ,mutta pyytäähän saa mitä vaan.
katso
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/alueet.asp?SubA=73&All=1
Ixus V3 on tos pöydällä...Originally posted by Kime76
No miksikäs olet sitä myymässä? Kenties laittamassa parempaa vai rahapulaasi myymässä. Ja toi omaan ostohintaan vetoaminen on vähän ärsyttävää tälläisissa laitteissa, kun niiden hinnat putoaa koko ajan. Laturi ja neljä akkua + 32mb kortti kustantaa noin 50 euroa. Ehkä 240 euroa on kohtuus nykyään koko paketista, kuukauden päästä vois sanoa 200 euroa.
Originally posted by Lattarinta
Laita joku ottamasi kuva nettiin nähtäväksi, siitä näkee heti minkälaatuisesta kamerasta on kysymys :kippis1:
Ei ole kaupan, kuka nyt hyvästä kamerasta luopuisi... Itse olen nyt vuoden päivät käytellyt A40:ä, ja varsin tyytyväinen siihen olen. A60/70 lienevät saman kameran seuraajia, joten ei minua sellaisenkaan osto hirvittäisi.Originally posted by Ryback
Itselläni on kyllä kameralle tarvetta, mutta kyllä nää ~ canonin testivoittajat taitaa olla meikäläisellä kiikarissa. Canonin A70 on nyt pongannut muutaman pystin, mutta kun se on hieman liian hintava ainakin tällä hetkellä. Joten taidanpä päätyä tohon Canonin A60 kameraan. Kenelläkään kaupan!? :jahas:
Originally posted by Ozwald
A60/70 lienevät saman kameran seuraajia, joten ei minua sellaisenkaan osto hirvittäisi.
Pikselimääristä oma näkemykseni on se, ettei niitä edes kannata olla liikaa. 2 Mp kameralla voi ottaa 1600x1200-kokoisia kuvia, mikä riittää normaaleihin paperikuviin paremmin kuin hyvin
Mihin hintaan myyt auton?Originally posted by Peetu
Tossa kuva mun autosta kyseisellä kameralla otettuna.