Hullupaviaani
Banned
Mikä digiboksi olisi hyvä ostaa antennitalouteen? Boksissa pitäisi olla vahvistin koska antenni on ilmeisesti heikko kun lainasin kaverin boksia niin kuva oli huono. Kovalevy olis kanssa hyvö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten gigantissa oli sellainen 69e philipsin laite. Ihan toimiva hyvä peli. En muista nyt mallia, mutta siinä meni vaakasuunnassa sellainen about sentin paksu valkoinen muoviosa koko etureunan leveydeltä keskellä etureunaa.
Taitaapi olla DTR200. Handanin boksit ovat myöskin kovasti kehuttuja.
Jos kovalevyllisiä havittelet, niin toppfield on voittanut testejä roppakaupalla ja ilmeisesti on sanomattakin paras.
Hitto juu, mut sullahan on röntgenkatse, ku Mansee asti näät mikä kone mulla on. Mulla on tässä olkkarin pöydällä kahden boxin käyttöohjeet (kaverin kans) ja tsekkasin noileesti kaverin mallin.toivottavasti et tosta topfieldin 6000 -mallista noin paljoa maksanu, ottaen huomioon että sen suositushinta on 149e. eiköhän se sun boxi oo mallia 5100. ;)
Hitto juu, mut sullahan on röntgenkatse, ku Mansee asti näät mikä kone mulla on.
Joo'o, missäköhän mahtaa olla vika:
Ostin Philipsin DTR 200 -digiboksin. Kanavia hakiessa signaalin laatu/voimakkuus on melkein koko ajan 0%:ssa. Puolen sekunnin ajaksi jompikumpi saattaa nousta 20-35%:iin. Yhtään kanavaa ei siis löydy.
1. Johdot on kytketty oikein
2. Analogi-tv näkyy helvetin hyvin
3. Signaalin pitäisi muutenkin olla hyvä, koska en edes asu missään korvessa
Vai onko vika käyttäjässä? Olen kyllä ennenkin asentanut digibokseja ja hyvin ovat toimineet...
Ratkaisin ongelman ostamnalla vahvistimella varustetun sisäantennin. Nyt näkyy kaikki kanavat täydellisesti.Joo'o, missäköhän mahtaa olla vika:
Ostin Philipsin DTR 200 -digiboksin. Kanavia hakiessa signaalin laatu/voimakkuus on melkein koko ajan 0%:ssa. Puolen sekunnin ajaksi jompikumpi saattaa nousta 20-35%:iin. Yhtään kanavaa ei siis löydy.
1. Johdot on kytketty oikein
2. Analogi-tv näkyy helvetin hyvin
3. Signaalin pitäisi muutenkin olla hyvä, koska en edes asu missään korvessa
Vai onko vika käyttäjässä? Olen kyllä ennenkin asentanut digibokseja ja hyvin ovat toimineet...
No eiköhän tämäkin ole vähän sama kuin autoissa. Joku saa aina sen maanantai mallin.
Itselläni topfield masterpiece mennä porskuttaa hienosti
enkä moitteen sijaa ole vielä löytänyt.