Digiboksi

Hullupaviaani

Banned
Mikä digiboksi olisi hyvä ostaa antennitalouteen? Boksissa pitäisi olla vahvistin koska antenni on ilmeisesti heikko kun lainasin kaverin boksia niin kuva oli huono. Kovalevy olis kanssa hyvö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kovalevyllisiä havittelet, niin toppfield on voittanut testejä roppakaupalla ja ilmeisesti on sanomattakin paras. Toinen melkolailla edullisempi kovalevyllinen on medion.

Halpaa ja hyvää dikipoksia olen etsimässä äidilleni, eli sellanen riittävän halpa mutta varmatoiminen olisi haussa. Verkkiksen kommariboksi on kuulemma kova sekoileen, joten ei sitä. Joku maks. 80 hintanen pitäis löytää. Ei tarvi välttämättä korttipaikkaa, muttei haittaakaan ole. DBV-T.

Veikon Koneesta löytyy Topfield TF4000COT -boxia. hintalapussa lukee 89eur, mutta lähtee varmasti alle 80. ja on antenniverkkoon sitte. conax-korttipaikkakin on.

Sitten gigantissa oli sellainen 69e philipsin laite. Ihan toimiva hyvä peli. En muista nyt mallia, mutta siinä meni vaakasuunnassa sellainen about sentin paksu valkoinen muoviosa koko etureunan leveydeltä keskellä etureunaa.

Sitten gigantissa oli sellainen 69e philipsin laite. Ihan toimiva hyvä peli. En muista nyt mallia, mutta siinä meni vaakasuunnassa sellainen about sentin paksu valkoinen muoviosa koko etureunan leveydeltä keskellä etureunaa.

Taitaapi olla DTR200. Handanin boksit ovat myöskin kovasti kehuttuja.

Meidän taloudessa on Humaxin 120:nen toiminut moitteetta. Pienikokoinen värkki.

Jos kovalevyllisiä havittelet, niin toppfield on voittanut testejä roppakaupalla ja ilmeisesti on sanomattakin paras.

Mulla on Topfieldin TF6000COT. Ostin Mustasta Pörssistä hintaan 599€.
Suosittelen :5:
Hieman hintava, mutta sellaista elämä on.

toivottavasti et tosta topfieldin 6000 -mallista noin paljoa maksanu, ottaen huomioon että sen suositushinta on 149e. eiköhän se sun boxi oo mallia 5100. ;)

toivottavasti et tosta topfieldin 6000 -mallista noin paljoa maksanu, ottaen huomioon että sen suositushinta on 149e. eiköhän se sun boxi oo mallia 5100. ;)
Hitto juu, mut sullahan on röntgenkatse, ku Mansee asti näät mikä kone mulla on. Mulla on tässä olkkarin pöydällä kahden boxin käyttöohjeet (kaverin kans) ja tsekkasin noileesti kaverin mallin.
Eli mä omistan TF5100PVR:n (tulikohan kaik` sydeemit oikke?);)

Ite ostin toppfieldin masterpiecen 649e viime viikolla. Huomenna käyn maksamassa sen pois ja hakemassa :) Pitäis olla kans huippuvehe.

Hitto juu, mut sullahan on röntgenkatse, ku Mansee asti näät mikä kone mulla on.

juu ei tarvi röntgeniä, on noita laitteita niin kauan tullu myytyä. tulee ulkomuistista. :D

Joo'o, missäköhän mahtaa olla vika:
Ostin Philipsin DTR 200 -digiboksin. Kanavia hakiessa signaalin laatu/voimakkuus on melkein koko ajan 0%:ssa. Puolen sekunnin ajaksi jompikumpi saattaa nousta 20-35%:iin. Yhtään kanavaa ei siis löydy.

1. Johdot on kytketty oikein
2. Analogi-tv näkyy helvetin hyvin
3. Signaalin pitäisi muutenkin olla hyvä, koska en edes asu missään korvessa

Vai onko vika käyttäjässä? Olen kyllä ennenkin asentanut digibokseja ja hyvin ovat toimineet...

Kaapeli

Ostin Philipsin DTR 200 -digiboksin. Kanavia hakiessa signaalin laatu/voimakkuus on melkein koko ajan 0%:ssa. Puolen sekunnin ajaksi jompikumpi saattaa nousta 20-35%:iin. Yhtään kanavaa ei siis löydy.

Vai onko vika käyttäjässä? Olen kyllä ennenkin asentanut digibokseja ja hyvin ovat toimineet...

Noin äkkiseltään yks mahdollinen vika vois olla vanha/huono antennikaapeli.Itellä pari vuotta sitten kun oli vielä vanha antennikaapeli
,niin toisinaan kuva meni pikselimössöksi ja signaalin voimakkuus heittelehti.Vaihdoin nykystandardin mukaisen kaapelin,niin ei mitään vikaa sen jälkeen.Signaali hyvä ja tasainen.Vanha antennikaapeli oli ihan uudenveroisen näköinen,mutta ei vaan digisignaali tullut kunnolla perille.
Myös uusi antenniharava voi olla perusteltu hankinta.Ei maksa paljoa.Kuten ei kaapelikaan.

Mä ostin vuodenvaihteessa Topfieldin uusimman tallentavan digiboksin, maksoin siitä silloin yli 500 €. Tuollaisella hinnalla odottaisi, että kaupan päälle saa jotain ebonyprinsessaa kokeilla puolen tunnin ajan hääsviitissä, mutta ei. Sen sijaan laite aiheutti päänvaivaa: Kanavaohjelma päivittyy törkysen hitaasti, välillä näyttää väärää päivää tai vain 3 päivän ekaa ohjelmaa ja sitten hyppää jo seuraavaan päivään. Ja jos tallensin leffan ja katsoin sitä kovalevyltä, niin ääni pätki välillä. Päiviteltyäni itse (siis mitä vittua, ostajan pitää itse päivitellä jollain saakelin usb-kaapelilla ja tietokoneella softia??) päätin lähettää laitteen huoltoon. Ne teki jotain ja kovalevyn äänipätkintä väheni huomattavasti, mutta edelleen ohjelmavalikko näyttää vajaita tietoja, ja välillä saa venata 5 min, että kaikki päivä ohjelmat ilmestyy listaan.

Jos vaan kärsivällisyys kestää, ostakaa tallentava digiboksi vasta vuoden päästä ja käyttäkää siihen asti jotain 49 euron digiboksia. Jos jääkaapit toimisi (eli ei toimisi) samalla tavalla kuin digiboksit nyt, niin menis Huxvarnat ja muut konkkaan tuotepalautusten takia.

No eiköhän tämäkin ole vähän sama kuin autoissa. Joku saa aina sen maanantai mallin.
Itselläni topfield masterpiece mennä porskuttaa hienosti
enkä moitteen sijaa ole vielä löytänyt.

Ongelmia on kanssa ollut digiboksin kanssa. Vähän yli vuoden ollut Finluxin digiboksi ja aina sama ongelma kanavissa:Ykkönen ja kakkonen, joku ruotsinkielinenkanava ja urheilukanava näkyvät aina täydellisesti säällä kuin säällä, mutta mtv3:sta, nelosta ja subtv:tä on välillä ihan toivotonta koittaa katsoa, kun tulee vain pikselimössöä ruudusta. Auttaisiko antennin vaihto, koska se on kohtuu vanha. Se vaan ihmetyttää, että jotkin kanavat tökkii ja toiset toimii aina.

Ratkaisin ongelman ostamnalla vahvistimella varustetun sisäantennin. Nyt näkyy kaikki kanavat täydellisesti.

No eiköhän tämäkin ole vähän sama kuin autoissa. Joku saa aina sen maanantai mallin.
Itselläni topfield masterpiece mennä porskuttaa hienosti
enkä moitteen sijaa ole vielä löytänyt.

Mä ostin viime viikolla Topfieldin 5100PVR:n ns. Masterpiece version, eli sen jossa on 200GB kiintolevy, ainakin toistaiseksi on toiminut ilman ongelmia, mutta eihän se vielä kauaa ole käytössä ollut.
Kaikinpuolin hyvältä laitteelta vaikuttaa kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom