Dietti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Tarvis pudottaa painoa noin 7-8kg kahteen kuukauteen.
Oon aloittanut dietin ja aloin syömään tonnikalaa ja raejuustoo sekä väkipalaksi vihanneksia ja hedelmiä.
Mitenkäs on proteiinin laita juon weyh3 kaksi kertaa päivässä desin molemmilla kerroilla, haittaakohan se painion pudotusta?

Mitä muita hyviä ruokia on mitä voi syödä kun on dietti päällä?
Itse olen 174cm ja 68kg. ihanne paino olis 60kg.

Lisä vikkejä voi antaa ja mielelläni niitä otankin.

Miks tosiaan pitää tuosta laihduttaa? Ennemmin lisätä painoa. ;)

Siirto tänne aloittelijoihin!

Minkä takia tota painoa on pudotettava noinkin reilusti? Kun lähtötaso ei mikään korkea todellakaan ole? Jos joku painoluokkajuttu, niin ymmärrään, mutta jos ei, niin hyviä perusteluja kaipaisin.

Mutta palsta on täynnä dieettiketjuja, niistä vain oppia imemään.

Eemeli sanoi:
Tosta painosta jos pudotat 8 viikossa 8 kiloa, voit olla varma että mukana menee paljon lihaksia.

aivan, jos kaveri on treenannut massaa. Jos ei ole koskaan bulkilla lihaksia rakennellu niin ne lihat säilyy paljon paremmin.

Harrastan kampailu urheilua ja olis kisat tulossa sen takia pitäis saada paino tippumaan.

olen luonnostani kevyt kaveri ja haluaisin päästä kevyempään sarjaan.

Aika radikaali päämäärä; kilo viikkoon. Tuo voi onnistua perinteisemmälläkin menetelmällä. Nyt kuitenkin kun on kiire niin joku proteiinipaasto ja tosi matalat kalorit ovat IMO ainoa tapa saada noin nopeasti painoa alas. Jokunen kilo lähtee matalahiilihydraattisella nesteistä jo pois, mutta kun painosi on noin matala jo lähtiessä niin nestepoistuma on jotain ihan muuta kuin yli satakiloisten "5 kiloa eka viikon aikana". Lihasta lähtee jos on lähtiäkseen ja suorituskyky saattaa laskea. Toivottavasti on aikaa tehdä kunnon neste/hiilaritankkaus punnituksen jälkeen, ennen kisoja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom