--dietti--

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kataq
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
42
moro
eli treeniä alla 2v ja pituus 1.90m paino normaalisti 100kg nyt 118kg ,turposin ihan yht äkkiä?

mikä dietti olis hyvä? minkalainen? et saa lihat pysyy melkein kokonaan...kesäkuuhun mennessä pitäis saaha 18kg pois
--------auttakaa------

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo 18kg pois kesään mennessä lihoja menettämättä paljoo.. :rolleyes:

jos sä pentu tiiät et tost lähtee 8 kiloo kuussa iha helpost oikee läski valuu... mut se kymppi pitäis viel...kylhä siin lihasta lähteen mut yritän mahdollisimman vähän

Ai että kunnon kaikkimulletänneheti asenne pelissä taas? Koitappa nyt vähän rauhottua ja etsiä itse sitä tietoa täältä. Ei kukaan tule sulle valmista onhjelmaa tekemään. 18 kg painoa pois kesäksi on todella hankala juttu, varsinkaan jos ei todellakin teidä mitä tekee.

katag sanoi:
23.12.2004 miten saada vanha massa parhaiten takas
paino ennen 115 nyt 100

23.01.2005 terve minä olen 120kg 195cm

21.02.2005 nyt 118kg... kesäkuuhun mennessä pitäis saaha 18kg pois
Erikoisesti paino heittelee... Mitäs sä muuten haluat? Nythän sulla on tuo vanha massa... :confused:
Tosin painosi on noussut kuukaudessa 20kg :eek: :jahas:

Ja pituuttaki lähteny kahessa viikossa 5 cm :jahas:. Taitaa tämä kataq olla :anssi:

en sano et mun paino missää kuukaudessa tuli...mut äkkiä silti ei puhe ole mistään 1kk-1,5kk.en pyyä mitään vitsin valmista ohjelmaa...diettiä.esim keto.. olisi hyvä vaihtoehto mutta minun sydän ei kestä (sitä rasvaa jota joutuu vetää) et lihas pysyy.

Moi!

Katseleppa searchilla! Sillä löytyy monta hyvää diettiohjelmaa, neuvoja dietin alusta viime metreille asti!

Hakusanaksi "Eka dietti", "Ensimmäinen dietti" jne jne...Paljon paljon hyvää matskua =) Ota proteiinipirtelö käteen, varaa aikaa tunti, pari ja opiskele =)

olisin kokeneempien viestiä halunnut eli esim.miten noi kalorit...kaavaa...linkkii..yritin ettii.... SITÄ SAATANAN painoo tuli ku olin sairaalassa leikkauksessa....

kataq sanoi:
jos sä pentu tiiät et tost lähtee 8 kiloo kuussa iha helpost oikee läski valuu... mut se kymppi pitäis viel...kylhä siin lihasta lähteen mut yritän mahdollisimman vähän

ZaGaTo, älä välitä. 17 wee on hieno ikä.

TErppa
Kataq, tässä hyvä linkki jossa voit laskea päivittäisen kulutuksesi, ja kalorit mitä syöt päivän mittaan, asetat vain että syöt -500 kcal vähemmän kun peruskulutuksesi (huomioit liikunnan tietenkin), niin sinun pitäisi laihtua noin 0,5-1kg / viikko.

http://laam.ath.cx/ruoka

- Niko -

[EDIT] Voit myös kyseisellä sivulla pistää asetuksen "vähähiilarinen dietti", niin silloin kone antaa valmiit arvot kuinka paljon sinun pitäisi syödä prodee/hiilarii/rasvaa. Mielestäni vähähiilarinen dietti sopii hyvin niille jotka haluavat säästää lihaa dietillä.

kataq sanoi:

pentu :lol2: ... :david: . Koitas opetella suomen kielen alkeet uudestaan ennenkuin alat pennuttelemaan ketään.

Eiköhän tämä ketju ollut tässä. Kataq opettelee ystävällisesti käytöstavat ja palaa sitten asiaan jos sitä vielä on.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom